Gå til innhold

Min første uke- null kilo ned


Gjest Dreemz

Anbefalte innlegg

Jeg begynte forrige uke på kurs. Jeg følger meny 2, og har vært nøye denne uken. Spist fisk to ganger, fylt opp kvoten for melk, frukt og grønnsaker. Jeg snikveide meg hjemme (skal på kurs i kveld) men vekta viste ingen nedgang. Men i cm var det 6 stk borte. Jeg er skuffet :) Var det fordi jeg er forkjølet å ikke har fått trent? Er fordi jeg har fått mensen i dag? Eller fordi jeg ikke har skjønt opplegget?

 

Noen andre med en sånn erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christophine

Er du virkelig 6 cm mindre rundt livet mens du ikke har blitt noe lettere, betyr det gjerne at du har gått ned i fettvekt og fått mer muskler! Teit spm: Er du sikker på at du ikke har fått trent noe? Du kan ha litt mer vann i kroppen akkurat nå, og både vann og muskler er tyngre enn fett. Du har spist sunnere enn før, gratuler deg selv med det. Vektnedgangen kommer etterhvert, og muskler hjelper deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du går ned i cm viser jo at det skjer noe i kroppen din! Jeg tror nok at "skylden" ligger på mensen, jeg kan i allefall gå opp en kilo eller mer i dagene før den bryter ut. Og så samler vannet seg i kroppen. Tenker du får en hyggelig måling neste uke, når det slipper igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...