Gå til innhold

Julemål....


Gjest eliasmamma

Anbefalte innlegg

Gjest eliasmamma

Heisann er det noen som tør å legge inn julemålene enda?

Jeg har gått ned

7,2 kg tilsammen på 8 uker og håper på 10 til jul....

har 2,8 kg igjen og ca 8 uker (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt meg mitt julemål, og håper at jeg går ned 4 kg til, til jul. Klarer jeg det har jeg til sammen gått ned 10 kg, og er halvveis til målet mitt. Det kan hende det er et for tøft mål, men det er fortsatt litt over fem uker til jul, så det kan gå. I alle fall nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det markerer at jeg har holdt på med dette i 1 år! Og jeg må beklageligvis innrømme at kiloene sitter hardt :D

Men jeg har ivhertfall klart å holde meg under 80 kg. det siste året, og jeg har så lyst til å være nede på 75 kg. når julen ringer inn. Så nå setter jeg inn alt på å nå det målet, men er litt redd, for tenk hvis det ikke går, jeg har jo ikke akkuratt noen god erfaring...

Men på den posetive siden, jeg har fått et sunnere kosthold, jeg er mer bevist hva jeg putter i meg, og håper i det lengste at det vil synes på vekten før jul. Så da blir vel målet mitt 4 kg. ned til jul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eliasmamma

UFF OG HUFF

GÅTT opp denne uken 0,7 kg

Har da 3,5 kg igjen til julemål og bare 4 uker igjen, så må vel kanskje redigere målet litt, jaja får skylde på sykdom hos både meg og lillegutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...