Gå til innhold

Dette blir spenennde


Gjest lady

Anbefalte innlegg

I morgen komer samboeren min hjem etter å ha vært 5 1/2 uker på sjøen og han vet ikke at jeg går på GR. Har gått inn 23 cm siden sist han såg meg, så han bør se det, men det spørs. Du vet jo hvordan menn er...... ;)

 

Ønsker dere alle en fin dag og en flott helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, han såg at jeg hadde gått ned i vekt. HAn såg det på armene mine, og der kan ikke jeg se det i det hele tatt. Så det var veldig gøy. No er det bare til å fortsette kampen mot målet. Skal ned7 kg til jul, men tror ikke jeg klarer det. Får no gjøre et forsøk.

 

Ha en fin søndag og kos dere på farsdag.

 

Lady:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi' date=' han såg at jeg hadde gått ned i vekt. HAn såg det på armene mine, og der kan ikke jeg se det i det hele tatt. Så det var veldig gøy. No er det bare til å fortsette kampen mot målet. Skal ned7 kg til jul, men tror ikke jeg klarer det. Får no gjøre et forsøk.

 

Ha en fin søndag og kos dere på farsdag.

 

Lady:)[/quote']

 

 

Så flott! I går tok jeg målebåndet og viste mannen min hva han hadde å være glad i før! Han ble veldig overrasket!!!! Har du vært såååå stor, og jeg ser jo godt at du har gått ned, var hans kommentarer. Mens mammaen min som har sett meg 5 ganger fra mars ikke kommenterer det i det hele tatt. Jeg skal vise de!!! Innen våren er omme skal vekta vise minus 25 tilsammen!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse mennene er det ike alltid like godt å skjønne seg på. For de ser det, men kommentrere ikke noe. Tidligere når jeg har gått ned i vekt og jeg har kommentert det for samboeren min, har han sagt; ja eg ser det på deg at du har gått ned i vekt. Men når jeg spør hvorfor han ikke har sagt noe, er svaret; nei eg har ikke tenkt noe over det. Men hadde de bare visst hvor mye det faktisk betydde for oss at de sa noe om det sånn en gang innimellom, ja, så hjadde de kanskje sagt noe, kanskje. Stå på og de får seg snart mer sjokk:)

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse mennene er det ike alltid like godt å skjønne seg på. For de ser det' date=' men kommentrere ikke noe. Tidligere når jeg har gått ned i vekt og jeg har kommentert det for samboeren min, har han sagt; ja eg ser det på deg at du har gått ned i vekt. Men når jeg spør hvorfor han ikke har sagt noe, er svaret; nei eg har ikke tenkt noe over det. Men hadde de bare visst hvor mye det faktisk betydde for oss at de sa noe om det sånn en gang innimellom, ja, så hjadde de kanskje sagt noe, kanskje. Stå på og de får seg snart mer sjokk:)

 

Lady[/quote']

 

Jeg har også en mann som ikke sier så mye når jeg går ned i vekt.... lar meg ikke frustrere fordi han heller ikke kommenterer når jeg går opp i vekt! Og hadde han gjort det ville jeg blitt ille lei meg! :) For min del går denne nedgangen saaaaaaaaakte så det er ikke så rart at det ikke skaper de helt store bølgene med heia rop! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og går det sakte. Litt for sakte, men det er val bare til å stå på videre, kan ikke gi opp, det blir ike bedre av det.Tvert imot. Men det frister å bare hive innpå med alt mulig godt, men så er det denne samvittigheten da. OG den er god å ha.

 

Ha en flott dag

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...