Gå til innhold

Heisann folkens...


Gjest kintan

Anbefalte innlegg

Ville bare snike meg inn og hilse på dere!

 

Meldte meg inn her for noen uker siden, men tenkte at jeg fikk begynne å gjøre alvor av det.. ikke bare utsette og utsette!

Har ei datter på 7 mnd og det sier seg nesten selv at jeg har litt igjen etter henne.

Men jeg har alltid vært kraftig... stor... ja..kall det hva du vil!

Veid 107 på det meste.. både MED og uten baby i magen.

Har en på 7 år også..og kan ikke si jeg kan huske å ha vært under 95 etter at han kom til verden!

Gått ned 20 kilo nå...og håpet er 20 til.. klarer jeg 10-15 så vil jeg nok ikke klage!

 

Men..poenget er.... de første 20 klarte jeg alene.. men stygt redd jeg trenger litt hjelp på de neste. Farlig med disse "pausene"... Får liksom aldri sparket seg i gang igjen...

Veide 85 kilo.. gikk opp igjen til over 90 etter en laaang pause... nede i 87 igjen nå.... ikke noe mer pause på meg!!! Det blir for dyrt!!

Må bare komme inn i tralten igjen!!

 

Come on...come on!!!!

 

Men det jeg lurte på... hva bruker dere disse sidene til??

Bruker dere dem flittig?? innimellom? Hva fører dere opp? osv!!

Sikkert forskjellig, men funker det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare snike meg inn og hilse på dere!

 

Men det jeg lurte på... hva bruker dere disse sidene til??

Bruker dere dem flittig?? innimellom? Hva fører dere opp? osv!!

Sikkert forskjellig' date=' men funker det for dere?[/quote']

 

Hallo!

Jeg bruker sidene stort sett hver dag. Skriver opp alt jeg spiser og trimmer i dagsrapportene. Synes det funker veldig godt. Er veldig ærlig og skriver også opp det jeg ikke brude puttet i munnen! Men det at jeg vet alt skal skrives opp gjør det lettere å stå i mot. Ikke så artig å se det svart på hvitt hvor mye kalorier det er i snopet. Så bruker jeg også å lese trådene. Mye trøst og nyttige tips å finne der.

 

Forøvrig har jeg gått på Grete Roede kurs tidligere og gått ned tilsammen 23 kilo. Men har etter at jeg var ferdig med et års stabiliseringskurs gått nokså fort opp ca 10 kilo av dette igjen. Kjempesurt ;)

Men nå er jeg i fint gjenge igjen. Vektpila går nedover (-3,4) på 3 uker. Er med i Tråden til Elverumsjente37; ned 10 kg til jul. Dette klarer vi nok ikke, men kanskje litt utpå nyåret! Hiv deg rundt og heng med :)

 

Hilsen Siv42, trebarnsmamma (gutter på 9, 12 og 16 år)

(Jeg er 169 høy og veier p.t 79,2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med det første 20!! Jeg tror noe av det viktige for deg er å prøve å finne igjen noe av den motivasjonen du hadde da du startet.. Hvorfor ville du ned i vekt?? Er det problemet der fortsatt?? Dra frem jernviljen i deg og rett og slett bestemme deg for at nok er nok.. Har du først klart 20 på egen hånd er det ingen grunn til at du ikke skal klare 20 til!! ;)

Finn deg ett passe forum her inne og bruk det jevnlig! Det hjelper masse på motivasjonen - ihvertfall for min del.

 

Jeg bruker disse sidene daglig. Jeg registerer hva jeg spiser og trener og er med i ett par linker der jeg føler jeg har funnet likesinnede. Videre går jeg gjennom mine "faste" forum hver dag. Da spes Oppskrifter og mat, trim og trening og åpent forum. Hvis det er noe spesiellt av mat jeg får lyst på sjekker jeg alltid ut oppskriftene på denne siden for å sjekke om det kan finnes noe her før jeg sjekker andre sider.

Noe av det viktigste ved å være medlem av en "tråd" er å bruke den uansett hvordan det går, om du har det bra eller dårlig. Jeg har akkurat vært gjennom en vanskelig 2 ukers periode der jeg mista litt motivasjon og viljestyrke. men ved å skrive om det til de andre jentene har jeg fått tonnevis med positive tilbakemeldinger - noe som gjorde at jeg kom meg igang igjen.

 

Ønsker deg lykke til!! Så "sees" vi kanskje i en tråd en dag :)

 

Hilsen Sans1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar av meg hatten,20 kg på egenhånd,det er bra jobba det!!

Selv er jeg tenåringsmor,1,60 høy,71,1 kg.Er med i tråden til sunnisene.

Bruker disse sidene til å legge inn alt jeg spiser (også det jeg burde holdt meg unna).Har også en notisbok hvor jeg fører opp mat inntaket på de dagene hvor jeg ikke finner tid til å sette meg ned foran pc.

Jeg setter veldig stor pris på Sunnis venninnene mine,for det er altid noen som har et trøstenede/oppmunterende ord når ting ikke er bra,også er de flinke til å rope høyt hurra når noen er flinke,setter utrolig stor pris på dem alle sammen!

Også er det jo så mange andre her inne,altid noen som har et godt råd eller deler av egne erfaringer,og det beste er at det oser av positivitet på disse sidene!

Jeg har ikke angret et minutt på at jeg ble medlem og jeg har lært veldig mye av veldig mange.

Så lykke til videre,og vi snakkes nok igjen!

God helg Tuxie (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige tilbakemeldinger!

Har klart å gå ned 3 kilo denne uken.. men det er jo bare "lurekilo", men alikevel... morro å se vekten gå nedover. Hjelper veldig på motivasjonen det også!

 

Sees nok på en av trådene! c'',)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...