Gå til innhold

Trenger motivasjon


Gjest Hope

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen..

 

Sitter på jobben, søndag morgen,,,ser faktisk frem til en ny uke. Har vært kjempeflink nå i to uker,,ført opp alt jeg har spist,,men den siste uka har jeg nok slitt litt mer må jeg si ,,,det har blitt sjokolade,(som er min favoritt),,men da mørk sjokolade (er ikke det litt bedre enn lys?). Her er det bare å skjerpe..reiser til syden om to uker og det hadde ikke gjort noe om jeg hadde krympet litt til før avreise..blir nok litt utskeielser der nede tenker jeg,,men fram til da,,,trene,trene,trene (noe som heller ikke har vært prioritert i det siste) blir litt lite trening, når man har 2 unger på 4 og 1 som krever sitt.

 

Så sånn sett,,så er vel motivasjonen at man skal til syden..håper på deilig vær og masse sol...

 

Greit å skrible litt på en søndag formiddag..så ha fortsatt en fin farsdag til dere mannfolk som er her inne og en fin dag til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du er jo igang med vektreduksjon og livsstilsendring.....Litt utskeiingar må vere lov - kontrollerte og planlagte utskeiingar...! Eg synest du har vore kjempeflink! Nyt sydenferien din - drikk masse vatn, men nyt god mat og drikke og! Ikkje ødelegg ferien for dei andre om masing om vekta di osv. Lev livet og ver litt kjæreste med mannen din, ikkje berre ver mamma i syden! GOOOOD TUR!

 

Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...