Gå til innhold

Hjelp!!!


Gjest marijenta

Anbefalte innlegg

Jeg klarer det her ikke nå! Har akkurat spist 3 stk djungelvræl, og 150 gram mør70 % kakao sjokalde... Og det rett etter middag, er sååå hol! Hva skal jeg gjøre? Skeia så skrekkelig ut i går også.. Har masse skolarbeid, så må egentlig bare sitte her å prøve å jobe. syns ikke jeg kan gå ut på en tur... men kanskje jeg burde gjøre det..

Har dere noen tips? Er så redd for at det skal skli ut for meg nå, sånn som det alltid gjør til slutt... me nå har jeg jo klart å gått ned 3.6 kg på 1 mnd.. Har så lyst til å klare 10 til før sommeren.. men jeg kommer jo ike til å klare det om jeg fortsetter som det her.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Hvorfor skjer det alltid... Jeg har så lyst og bare proppe i meg masse og drite i det!!! Er jlebord i morra og oslo tur til lørdag, så kommer nok ike til å være flink da heller... Æsj og Æsj! Akkurat er livet mørkt, Det forbæske særemne på skolen også, som jeg nesten ikke har gjort noe på og må framføre på mandag..... ÅÅ

Ynskyld at dette var en klagende dyster melding, men håper det hjelper å få det ut! Er lei meg for all klaginga.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svare på inlegget mitt sjølv jeg.. Nå har det værste kicket gått over... Og har akkurat meldt meg på kurs som starter onsdag 10 jan.. og skal prøve å gå ned et par kg til før det, jeg burde klare det:) Plutselig blei alt mer positivt.. rart hvordan det følelselivet er... Nå skal jeg sett meg ne med skolearbid, og så skal jeg sykle iallfall 15 min til i kveld.. for å forbrenne bort litt av det usunne jeg har fått i meg...

 

Rart hvordan ting hjelper bare en får skrivd det ned...

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en sitter og gjør skolearbeid, kan en legge inn små øvelser når en får til d. Stramme rumpemusklene når en sitter på stolen,bevege armene opp og ned med en flaske i hånden når den er ledig(bruke som vekt).u c. Da får en noe så øvelser og det er bedre enn ingenting.

HAr selv hatt en hel uke selv med utskeielser, og det likte ikke vekten.Men det finnes alltid en dag å strarte på nytt igjen.Man må ha utskeielser innimellom, ellers blir dagene det samme kjedelige.Man må ha noe å glede seg av.

 

Håper du får til det lettere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er motiverende å lese innlegget ditt,-)Har det akkurat som deg nå..søtsug etter middag..helt fælt spør du meg!! men IKKE noe snop idag nei!!!

 

Lykke til med kurset som starter i januar..jepp,det er motiverende å begynne på kurs.Lykke til med nedgangen!!dette klarer du!!!

klem fra minni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig med så mange svar så kort tid:) Det varma ordentlig, og ga ny inspirasjon til å fortsette med livsstilomlegging;) Er et problem det der med godteritrang etter middag, må prøve å finne pånoe annet å gjøre etter middag tror jeg.

Prøver å gjøre særemne jajo;) men har så innmari problemer med å konsentrere meg...

Flink du er minni som lær vær å spise snop når trangen komme:)

Lurt å småtrene litt mens en sitter stille fana, det skal jeg prøve å huske på:)

 

eem, djungelvræl er lakris med litt sal/sukker på, er i en gul pose! Er ikke stor bitene, men blir fort 20-30 stk av dem, og da blir det mye... Men nå var posen tom, derfor ble det bare tre, hehe:) De er veldig gode....

 

Nå trur jeg at jeg skal gi bort det godteriet jeg har liggende... Spiser det jo opp.. er bedre å la vær å ha det.. Så kan jeg heller kjøpe litt når jeg skal kose meg en lørdagskvel. bare kjøpe den mengdene en skal ha.. Trur det er tingen for meg:) Skal gå med en gang å rydde det vekk.. (enda en ynnskyldning for å utsette særemne, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og det er nok lurt å få vekk fristelsene. Jeg for min del passer alltid på å ha epler i hus, varme epler med litt kanel og kanskje litt vanilje kesam er godt til dessert hvis du har lyst på noe søtt. Husk at frukt er søtere hvis den ikke er kald. Det er ganske godt med varm sjokolade også, da kan du bruke Confecta eller tilsvarende, godt er det også å blande den med litt melk da blir den liksom fyldigere. Litt jordbær syltetøy (lett) og litt vann i micro'n over litt lett is eller sans isen er knall godt. Masse muligheter... men tror det viktigste er å planlegge "suget" på forhånd. Ha sunne alternativer for suget klart...

 

Klem fra Flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så godt igjen. Kjente smågodtesuget komme da jeg var og handlet idag, men klarte å stå imot. Nå knaskrer jeg havreknekkebrød med kvitost og klementiner på. Egentlig ikke så værst det heller :)

 

Du må bare stå på. Lurt å begynne på kurs. Er på en måte enklere da. Men også bra å skrive ned litt frustrasjon her på sidene. Jeg holder på å slanke bort de samme kiloene som jeg slanket bort ifjor før jul... Surt. Men er heldigvis på rett vei igjen.

 

Klem fra Siv42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du virkelig vil ha noe som hjelper på hukommelse,så tar du varmt vatten.2-3 blader sitronemlisse(ferske).og siler vattnet igjennom de eller la de ligge i vatnet i 1-2 minutter. Så på tv og forsjellige urter og hva de skal virke for.Og dette var det jeg husket mest.heehh rart. Men det er anbefalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...