Gå til innhold

Julegrisene uke 47


Gjest djlaila

Anbefalte innlegg

Hei alle julegrisene! Ny uke med nye muligheter! Jeg håper dere som sliter litt fortsatt holder motet oppe og at det går framover!

 

Jeg har ikke veiedag før på onsdag, så jeg kan ikke rapportere stort i dag. Men jeg kan stolt fortelle at jeg klarte meg fint gjennom helgen selv om vi hadde feiring for jentene mine (1 år!!) både lørdag og søndag, og jeg gikk ikke over 1800 kalorier selv om jeg spiste litt kake.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så vidt innom før leggetid. Mykje jobbing for tida, så eg har lita tid til å sjekka kva som skjer her inne...

 

Eg har tante på besøk, men veg meg i morgon tidleg for å sjå korleis det går likevel.

 

Flott Djlaila at du klarar å stå imot presset når det er noko å feira, ja for ofte er det jo eit press frå alle rundt.

 

I dag har eg hatt ein time spinning, og vart som eit nytt menneske etterpå....kjempegodt!

 

Men no: leggetid!!

 

PS all sjokoladen som eg fortalde om i forrige veke ligg framleis uopna..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som hadde veiedag på mandag her da? Eller har dere byttet dere også? Vel, jeg hadde i dag, og kan med glede rapportere at jeg har gått ned 0,9 kg og 2 cm rundt midjen! ;)

 

Jeg veier nå 70,4, og det er 5,4 kg igjen til idealvekten. Jeg skal helst litt lenger ned, men det blir mest for moro skyld etter at hovedmålet er nådd. Magen er fortsatt stor da, 99 cm, men den regner jeg med at begynner å gi etter når jeg begynner å trene styrke med apparater og tar timer (foreløpig trener jeg jo bare hjemme på stuegulvet)

 

SÅ flott at du ikke har rørt sjokoladen, OppNed! Bra!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott vektnedgang, Djlaila. Eg forsov meg i dag, og dermed gløymde eg å vega meg. Eg får gjera det i morgon tidleg i staden, kroppen er full av vatn, så eg er ikkje optimist..

 

Ha ein flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med kjempeflott nedgang djlaila!! 0,9 er jo så nærme en kg at det må vi nesten godta.

Jeg klarer desverre ikke komme meg helt opp av denne hengemyra mi så jeg forventer ikke særlige resultater i morgen heller.. Huff, jeg er litt lei av å se hver torsdag at jeg har kasta bort nok en uke jeg kunne gått ned i vekt på..

Selve ukedagene er ikke noe problem. Jeg spiser sunt, jevnt og riktig - kanskje tilog med litt for lite. Så kommer helgene hvor det alltid er noe som gjør at ting sklir ut.. fester, julebord ol..

Nå til helgen har jeg ingen planer, så den helgen tror jeg skal benyttes på treningstudioet.. mm det er såpass vær at jeg kan komme meg en tur ut. For nå vil jeg litt mer ned i vekt.. har ikke klart 4 kg engang siden slutten av august!!

 

oppned: Mektig imponert over at du klarer å la sjokoladen ligge!! Yay til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JegVilVinne

Knallbra djlaila!! Også med bursdag og det hele! Det skulle vært meg...

 

Var på vekta i dag og kan stolt fortelle at den nå sto på

80,8kg... det vil si NED 1,3KG denne første uka mi.... det er ikke værst det??

Jeg er i alle fall godt fornøyd!!

 

Oppned, du er jo knall, som klarer å ha sjokolade i hus!!

 

Sans1: 4kg ned siden august,,,tenk hvis du IKKE hadde vært her inne, da kanskje det heller hadde vært oppgang... så vær glad for 4 minus du!! Vi må fokusere på det positive, ikke sant?

 

Stå på alle sammen, vi er gode vi!! Dra fram den siste motivasjonen nå, det er det akkurat EN måned til lille julaften.... da er det vel PAUSE i en uke , så er vi klare for nyåret, ikke sant?? men vi må da prøve å holde vekta i JULA da...

 

hmm....

 

klem fra meg som er glad jeg har klart meg fint den første uka mi her inne, og jeg er glad jeg er gris!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,3 kg på en uke er jo kjempebra.. Godt jobba!

 

Jeg kan desverre ikke skilte med like bra resultater og hadde en skikkelig utblåsning på ett annet forum jeg også er "medlem" av. Der ga jeg meg selv en uke til å skjerpe meg og få noen resultater eller ville jeg trekke meg tilbake en periode - spise litt av det jeg hatt så lyst på som jeg ikke har spist tiltross for vektoppgang - potetgull, sjokolade og smågodt - finne ny inspirasjon og gå igang igjen. Men det er sant som du sier at 4 kg (som nå bare er 3,5 eller no) er mer enn ingenting og jeg er ihvertfall kvitt de verste håndtakene på siden ;)

Og nå er jeg inne på skikkelig skjerpingsuke. Ingen julebord eller store matkalas i sikte - litt vin i morgen, men det trenger ikke bli så ille (kosekvota) og så skal jeg ut og danse (haha, det er jo faktisk trim!!!)

Fikk trent godt i går og var innom butikken på vei hjem og handlet for hele helgen. så jeg satser nå på noe nedgang til neste uke!

(jeg har også tenkt å ta "pause" i juleuka.. orker ikke gå med dårlig samvittighet fordi jeg vil nyte litt av denne maten vi kun spiser engang i året. Det er som de sier - Det er ikke mellom jul og nyttår du går opp - men mellom nyttår og jul!!

 

God helg alle julegriser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad-bolla

GIR OPP!!

 

ja nå føler jeg bare for å gi helt opp,,, ikke sånn HELT OPP da men slutte å være så sinnsykt fokusert på alt jeg IKKE bør spise..... heller gå i gang med å fokusere på bevegelse og GLEMME inntak for en stund,....

 

Nekter å veie meg, men skal gjøre det når jeg syns buksa sitter greit nok igjen, akkurat nå er den litt trang syns jeg, over hengemagen min....

 

Har jeg fortalt at jeg skal få full bukplastikk bare jeg går ned 5 kg?? også klarer jeg jammen meg ikke det en gang, er det mulig det da, med den sinnsyke gulrota i enden,... ¨åhh,..

 

Sans1: Sikkert lurt å "legge ting litt vekk" men vi må ikke legge det helt vekk....

 

JegVilVinne: KNALL resultat,,, skulle ønske det var meg...

 

djlaila; sååå flink du er, går jo bare rette veien med deg jo! mange cm nå siden start!! bra!!!!

 

oppned: SJOKOLADE og ikke rørt den?? veeeeldig imponert!!

 

god helg folkens... jeg skal henge med her inne selvom jeg nekter å stå på vekta ennå,,, OK da, lover å gjøre det rett opp under jul så får vi se.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har ikke vært med på denne tråden før, men kjente meg så godt igjen i det du skrev. Har bare ett råd, KOM DEG PÅ VEKTA!!! Jeg gjorde det samme som deg tenkte at det var da bare å kjenne på buksa, orket ikke veiing av hverken mat eller kropp,men..... 15 kg senere angrer jeg veldig på akkurat det. Jeg er sikker på at du klarer det. Du kan spise alt, bare litt mindre av akkurat det vi helst (iallefall jeg ) vil ha. Startet for snart 3 uker igjen. Kjøpte badevekt og ble sjokkert, 81 kg på mine 170 er alt for mye, og nå gjøres det noe med det. Gått ned 2,5kg på 2 uker . Bare det blir - forran så er jeg fornøyd. Har ikke fått trent noe i det hele tatt, har et brokk som gjør jæ.... vondt. Skal prøve å gå litt, alt slår jo å sitte i sofakroken.

 

Ta en siste innspurt nå, slapp av litt i julen også tar vi nye tak i januar.

Blir du med??

 

Hilsen ACE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...