Gå til innhold

nikkoline- er du med fremdeles?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

Har vært fraværende og funnet ut at dersom ikke jeg nå starter opp igjen så kommer alle kiloene på.Hadde begynt å gli litt og litt ut.Litt brus litt sjokolade osv.Det skumle er at vekta kan stå i ro en stund,men så spretter den plutselig opp.Jeg har kjøpt gulrøtter og biola og litt frukt.

 

Jeg startet og jobbe for fullt og det var tungt etter to måneder stillstand men jeg vil fortsette her inne.Vanskelig uten noen som motiverer.

 

Foressten flott at du savner mine helge sider jeg skal starte opp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært fraværende og funnet ut at dersom ikke jeg nå starter opp igjen så kommer alle kiloene på.Hadde begynt å gli litt og litt ut.Litt brus litt sjokolade osv.Det skumle er at vekta kan stå i ro en stund' date='men så spretter den plutselig opp.Jeg har kjøpt gulrøtter og biola og litt frukt.

 

Jeg startet og jobbe for fullt og det var tungt etter to måneder stillstand men jeg vil fortsette her inne.Vanskelig uten noen som motiverer.

 

Foressten flott at du savner mine helge sider jeg skal starte opp nå.[/quote']

 

Hei igjen :) Uff ja, det er ikke så lett som man tror bestandig. Å klare det alene mener jeg... jeg som deg trenger noen som motiverer og følger meg. Du har kanskje sett at jeg har blitt blogger her inne? Jeg må liksom få skrevet ned hva jeg driver med jeg, da ser jeg hvorfor jeg går ned eller opp!

 

Godt å ha deg tilbake igjen, og jeg er sikker på at du kommer til å trives med både å jobbe igjen og å være her inne sammen med oss :)

 

Ha en flott dag, Nikkoline, og vi snakkes :) Vi fortsetter søndagsveiing fram til nyttår?

 

Klem fra flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers får man bare mere og slite med etter jul' date='ikke smart.Fint at vi fortsatt henger med.På søndag biter jeg i det sure eplet og går på vekta.[/quote']

 

Flott Nikkoline... da sees vi på søndag. Jeg veide meg i går og hadde stått helt stille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...