Gå til innhold

solsikkegruppa uke 48


Gjest aina37

Anbefalte innlegg

det går rette veien 2 kg fra hoved målet mitt

72 kg

98 cm

8,5 trimm poeng

bmi 26,8lett overvektig :-)

det var vel denne søndagen jeg skulle ha mens .....men har ikke fått den ...ANGST:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for mye helgekos, tror jeg nok. Har sett lavere tall underveis. Denne uka blir en utfordring, skal på seminar et par dager med hotellopphold og alt dertil medhørende. Jaja, gleder meg åkkesom, får være moderat med mengdene.

Men målene mine har gått ned tilsammen 4 cm, så det går da riktig vei! 0,8 kg igjen til første delmål! Jeg bør ned på 70 før jeg er fornøyd, dit er det langt, men snart er jeg da nede på riktig 10-tall!

Har nå 1 eple på trimtre nr. 3.

 

Vekt 80,8 (-0,2)

Hals 37,5 (-) overarm 33 (-1) bryst 111 (-) midje 96(-1) hofte 108 (-1) lår 62(-1) legg 39,5 (-)

Trimpoeng 20

Bmi 29,7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegratulasjonsklem til deg Aina som er veldig nærmt målet ditt og for et utrolig strålende flott ukesresultat... hele 2,4 kg på en uke! :) Ikke bare gikk du ned hele forrige ukes kjedelige vektoppgang (1 kg), men du jafset likegodt bort 1,4 kg i tillegg! Stå på videre, så vil du nok uten tvil nå målet ditt!

 

Pinkie - Du fortjener også uten tvil en kjempeklem for standhaftighet og utholdenhet samt for pen og pyntelig vektnedgang! :) Det går den rette veien nedover jevnt og trutt og resultatene viser seg stadig. Nå krysser jeg fingrene for at snart får et nytt første siffer på vekten din... følger spent med....

Gratulerer også med superbra innsats på trimfronten.... 3 trimtrær er ikke verst og du er flink til å passe på å få mange trimpoeng hver uke... Det vil nok bidra til videre flotte krympe-resultater...

 

For min egen del ble mine ukeresultater slik:

Vekt 75,4 kg (ned 0,6 kg)

Midje 83 cm (ned 1 cm)

Ende 100 cm (ned 0,5 cm) Ellers er målene uendret.

Trimpoeng 44,5 og BMI 26,7 (lett overvekt) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Så var julebord heljen min endelig over, eller endelig er vel litt feil å si når vi har hatt tidenes beste julebord, det var knall gøy!! :)

Men det setter jo sine sport vekta, så får denne uken har jeg gått opp +0,7kg, og ligger nå på 85,8, ikke har jeg fått trimmet noe særlig heller..

Men tror mye av de 700g er at jeg var enda mett å følte meg nokså full i magen selv om det var mandag mårra, men uanz, de skal av igjen!

Så nå begynner jeg på nytt denne uken, å håper på jeg kan få en normal trennings uke igjen, etter forrige uke med bare 3,4 trimpoeng, så føler jeg at jeg har litt å ta igjen :)

 

Dere andre har jo vært flinke me å gå ned da!

jeg vil ååå! :)

Får ta d til mandag, da har jeg jo ikke vært på juelbord hele heljen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta stoppet på 74,8 i dag(fattige 300 gram denne uka), ikke så bra som planlagt, men i går var den 74,2 - så jeg regner med at det snart snur igjen. Skal jeg nå julemålet uten å streve i syden må jeg se 73,noe neste mandag.

 

Målene denne gang

Liv 90 (ned 2 cm siden oktober)

U.bryst 88 (ned 3 cm)

Hofte 96 (ned 1 cm)

skulder 107 (ned 1cm)

Lår 54 (ned 1 cm)

Legg 37 (opp 2 cm - muskler? - uff)

Overarm 31(som sist)

Hals 34(opp 1 cm - må vel være unøyaktighet)

 

Trimpoeng 20,5

 

Mellomfornøyd er jeg nå - skjerpings betyr vel det - første uke siden slankestart at ukemålet ikke er nådd.

 

Må bare legge til at jeg nå har under 10 kg igjen til endelig mål - det er jo noe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde komper til middag idag' date=' prøvde å søke etter det i lista på sidene her, men fant ikke noe, noen som vet om noe annet det kan kalles, eller hvor mye kalorier det inneholder?[/quote']

det er vel det samme som raspeball eller? - Dette spiser jeg aldri så jeg aner ikke kaloriinnholdet - dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullalulla

Endelig en liten nedgang - minus 0,2 på meg denne uke. Vekta stoppa på 76 blank. Satser på å se 75 tallet neste mandag.

 

Fikk en del trimpoeng "gratis" denne uka - sto hele søndagen og malte vegger! Totale trimpoeng denne uka ble 24. Og det klager jeg ikke over. Fikk bare trent ordentlig en gang. Tenkte å male stua også - så da blir det nok flere trimpoeng framover. Alt mottas med takk.

 

Gratulerer alle sammen med flotte resultater. Og Ixie - kun 0,7 opp etter en julebordshelg er kjempebra. Du skal se at alt forsvinner til neste mandag og litt til med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ixie - det høres ut som du har hatt det helt supert i julebordshelgen og har kost deg masse. At kroppen mandag morgen ikke helt har rukket å omstille seg til hverdagslivet igjen etter en slik helg, tror jeg ikke du skal ta så tungt. Som du selv antyder så var du god og mett fremdeles, så jeg er enig med Tullalulla om at du skal se det blir andre og hyggeligere tall som lyser mot deg neste uke. Du hadde det knallgøy - og da er en drøy halvkilo ekstra ikke så mye å angre på. Jeg krysser fingrene for deg neste uke!

 

Annetje - 300 gram ned er jo en bordpakning med smør... du har jo gått ned og det er jo i riktig retning.. og nå har du jo under 10 kg igjen...samtidig har du også krympet kraftig! Så, gratulerer med et flott ukeresultat og mange trimpoeng! Ønsker også det beste for deg neste uke!

 

Tullalulla - Gratulerer med endelig nedgang... du skal se at det var malingstrimmen din som gjorde utslaget og fikk dyttet litt på vektnålen i riktig retning. Blir det mer maling vil nok aktiviteten slå ut positivt på vekten. Jeg krysser fingrene for at du fortsetter den veien...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg en tur ute for å se om jeg kunne finne noe nytt og spennende til julebordet på lørdag.... (jada det blir pinnekjøtt og vann i kroppen...!!!)

Etter diverse inn og ut løping av ymse butikker og prøverom fant jeg endelig en super flott jakke som kan brukes til mye... (det var egentlig ikke det jeg var på jakt etter... men skitt au...) Jeg kan både kle den opp og ned, så jeg kan nok bruke den til litt stilige dongeri-bukser også... Så den kjøpte jeg uten å blunke!

 

I butikken spurte jeg om det var noe som hørte til jakken og damen kom med et skjørt og en topp til meg....

Juhu og jippi da jeg så på skjørte-størrelsen damen hadde valgt til meg -> 38 og det gikk rett på, satt så fint at!

Dere kan tro jeg var/er jublende glad.... for nå er jeg virkelig på god vei til å finne størrelsen min igjen... men jeg valgte å ikke kjøpe skjørtet... det var litt for dillete for meg... Tenker å bruke jakken sammen med et kort sort skjørt med splitt....(?) som jeg har i skapet og som passer superflott nå...!!

...Fant også en paljett-topp et annet sted i nøyaktig samme fargesjattering som noe av jakken, så den kjøpte jeg sporenstreks...

Ja, nå kan dere virkelig tro at jeg skal stråle om kapp med paljettene...

 

Jeg har forresten allerede tatt i bruk flere bukser som hadde krympet i skapet.... nå er det jeg som har tilpasset meg dem slik at de passer perfekt!

...men jeg har noen knallfine bukser til som henger der lengst inne i skapet... og de skal jeg nok få på meg etterhvert..... Bare vent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var kjekt at du fant så mye fint afrodite ...det er så gøy med klær nå...hi hi var på shoppingsenter med gullklupene i dag for å drive litt dank, og fant den knall fine røde kjolen som jeg skal ha på meg til helgen og knallrød sko jeg falt pladask for for 2 mnd siden .

litt stress med ungene for elste jenta på 21 mnd bare bøller ,

 

samboeren fyller 35 så vi skal ha forspill med koltbor så stikker vi til byen etter på fleste kameratene hans er single ,så har jeg kansje ordnet med at limosin kommer å kjører oss til byen for å lage litt stas .

 

nå er det super kjekt for nå komitere alle at jeg har gått ned i kg, har også sett 71 tallet noen ganger men spørst om det viser på mandag etter utskeielsen .

som dere ser er jeg veldig pratesyk he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare snik veie meg litt på mårraen idag, 84,1 stoppet vekten på, moro!! :)

Ser kanskje ut som om heljen ikke fikk satt seg så veldig godt på kroppen aliavel, MEN skal nå ikke ta gledene på forskudd her :)

 

Aina, kan du skjønne åffer sånne arbeidsgivere som blir lite fornøyde me at kvinnelige arbeidere blir gravide, i d hele tatt ansetter kvinner??

Ikke misforstå meg, du har nok helt sikkert gjort en kjempe jobb der, men hvis arbeidsgiveren din skal være vanskelig fordi du blir gravid, hvorfor ansatte han ikke bare en mann i stede for deg da du ble ansatt?

Blir litt små provosert av sånne ting jeg :)

 

Men limosin, kanskje jeg å må gjøre d når min kjære fyller et par dager før julaften, hadde jo vært litt stilig :)

 

Appropos shopping, jeg gleder meg så til helj nå, må ut å handle juleting, er jo første jul vi ikke bor hj hos foreldrene våres, så vi mangler jo alt, pynt, juletre pynt, alt må kjøpes! åzå gleder jeg meg så! føler meg som en liten unge på julaften, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer ukas resultater for meg!

 

Vekt: 88,8 kg (-0,5)

hals: 37

overarm: 34

byste: 108

under byste: 85 (-2 cm fra 15/11, og -4 cm fra forrige uke (som jeg var litt "oppblåst...")

midje: 88(-3 cm fra 15/11, og -6 cm fra forrige uke)

navle: 104 (samme som 15/11, -4 cm fra forrige uke)

"bilring": 115 (-1 cm fra 15/11, -2 cm fra forrige uke)

rumpe: 116 (-2 cm fra 15/11, -1 cm fra forrige uke)

lår:68

legg:42

 

Utrolig deilig å ikke ha "ballongmage" lenger! :) Forrige uke var verre enn vanlig, på "den tiden av måneden"... I kveld skal jeg ut på lutefisklag (dvs, jeg er ikke så glad i lutefisk, så jeg har valgt pinnekjøtt i stedet...), så jeg håper selskapskjolen sitter bedre enn den hadde gjort forrige torsdag...!!

 

For sikkerhets skyld - jeg tar en tur på treningssenteret først. (Tror nemlig det også har bidratt til å stramme inn magemusklene litt, selv om jeg forløpig bare har vært der et par ganger!)

 

Gratulerer med flotte resultater til dere alle! Selv noen hekto ned er jo bra, nå i den tiden hvor fristelsene står i kø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aina' date=' kan du skjønne åffer sånne arbeidsgivere som blir lite fornøyde me at kvinnelige arbeidere blir gravide, i d hele tatt ansetter kvinner??

Ikke misforstå meg, du har nok helt sikkert gjort en kjempe jobb der, men hvis arbeidsgiveren din skal være vanskelig fordi du blir gravid, hvorfor ansatte han ikke bare en mann i stede for deg da du ble ansatt?

Blir litt små provosert av sånne ting jeg :)

 

[/quote']

 

Ixie, akkurat det der er jeg dypt uenig i! Det er jo akkurat det som har vært problemet for kvinner i tidligere generasjoner; flinke, dyktige fagpersoner har risikert å ikke få jobb, fordi arbeidsgiverne er redde for at de skal bli gravide. Så løsningen "ansett en mann i stedet" synes jeg er særdeles dårlig!

 

(ikke ta det personlig, måtte bare si det.... :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nique:

Hehe, neida, skjønner deg å, er ikke d, vil jo at kvinner skal få de jobbene de er kvalisert for, selv om d er et "mannsyrke", jeg syns bare d var så ubeskrivelig unødvendig gjort av sjefen å bli vanskelig når ho først var gravid, han tjener ingenting på d..

 

Men men, nok om d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aina,

gratulerer med ny jobb ijalefall :)

 

Årh, visa kortet mitt er gått i stykker, så nå tror jeg at jeg må utsette jule shoppinga mi, hmf, å jeg som hadde gleda meg så :)

 

Vært ute å labba just, må finne meg en ny runde, går jo mye fortere nå enn før, å den runda jeg hadde, går jeg nå på 25 min, d er lite lite føler jeg når jeg først er igang, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Så morsomt at du også fant deg et flott juleantrekk Aina37 - ja det er ikke så lett når de små er med på handlerunden... husker det godt da mine var i den alderen... Håper dere får en flott fest mht samboerens fødselsdag! Og ikke minst GRATULERER me ny jobb.... (desverre finnes det en del trangsynte hankjønn-sjefer som ikke klarer å henge med i tiden....)

 

Ixie - så kjekt at vekten er blitt venner med deg etter julebordet... Gratulerer! ...det holder nok fint over helgen skal du se.... og lykke til med juleforberedelsene i eget hjem.. selv uten Visa (kjedelig)!

..og blir trimrunden for kort... ta 2 runder da om du har tid?

 

Nique - Kjempeflott at det har løsnet for deg... og at du har rukket å føde ballong-barnet!.Du har jo skrumpet ganske mye inn over det hele nå... bare pass deg så du ikke blir rosinen i pølsa...eller blir borte som en sviske...

Kjempemore at du trives på treningssentert... da blir "skrukkene" i skinnet borte.. og du blir stram og fin med ferskenhud! Trim i vei - det gjør bare godt!

 

I morgen er det jo julebord for meg, så nå skal jeg snart svinge meg på elipsemaskinen en stund så det blir samvittighet til både pinnekjøtt, akevitt, øl og drinker....

 

PS... Nå har jeg funnet både høye lekre støvletter, bukse, midt-på-leggen bukse og skjørt som jeg har kjøpt til den nye jakken.... :)

Hurra.... Pass dere nå, for her kommer Den Rypa.... det synes ihvertfall min kjære... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Nique 36 år, 167cm, 92 kg, Mål: midjemål under 80 cm

UKE 38: Vekt 91,9 kg (ned 0,1 kg)

UKE 39: 91,5 (ned 0,4 kg), midje 95 cm,

UKE 40: Vekt: 90,9 (ned 0,7 kg), Midje: 94 cm (-1cm), hals: 38 cm, overarm 33 cm, Under brystene 91 cm, Navle: 106 cm, "bilring" under navlen: 115 cm, rumpe: 121 cm, lår (på det tykkeste): 73 cm, legg (på det tykkeste): 43 cm

Trimpoeng: 12,6 trimpoeng

UKE 41: Vekt: 90,8 (- 0,1 kg)

Hals: 37 cm (-1 cm), Overarm: 34 cm (-1 cm), Under brystene: 89 cm (-2 cm), Midje: 94 cm (0 cm), Navle: 109 cm (+3 cm), "bilring": 117 cm (+2 cm), Hofte: 119 cm (-1 cm), Lår 73 cm (0 cm), Legg 43 cm (0) Totalt ned 5 cm noen steder og opp 5 cm andre steder

Trimpoeng 10,8

UKE 42: vekt 90,8 kg (uendret), under bysten: 89 cm (uendret), midje: 93 cm (ned 1 cm), navle: 104 cm (ned 5 cm), "bilring": 118 cm (opp 1 cm), rumpe: 120 cm (opp 1 cm), lår: 71 cm (ned 2 cm), legg: 43 cm (uendret), hals: 37 cm (uendret), overarm: 34 cm (uendret)

Trimpoeng: 12,7 KRYMPEDRONNING UKE 42

UKE 43: Vekt 90,3 kg (ned 0,5 kg) Midje 92 cm (ned 1 cm) Fikk ikke tatt alle mål, det gjør jeg til uka.

UKE 44: Vekt 89,7 kg (ned 0,6 kg) Hals: 37 cm (uendret) Overarm: 34 cm (uendret) Over brystene (nytt målested): 107 cm, Under byste: 87 cm (ned 2 cm), Midje: 92 cm (uendret) Navle: 104 cm (uendret), "bilring":117 cm (ned 1cm) Rumpe: 118 cm (ned 2 cm), Lår: 68 cm (ned 3 cm) Legg: 42 cm (ned 1 cm) Totalt innskrumpet med 9 cm

Trimpoeng: 10,0 BMI 32,2

UKE 45: Vekt: 90,6 kg (opp 0,9 kg) Hals: 37,5 cm (opp 0,5cm) Overarm 35 cm (opp 1 cm) Byste 108 cm (opp 1 cm) Under byste 87 cm (uendret) Midje 92 cm (uendret) Navle 105 cm (opp 1cm) "bilring" 116 cm (ned 1 cm) Rumpe 118 cm (uendret) Lår 68 cm (uendret) Legg 42 cm (uendret)

Trimpoeng 5,6

UKE 46: Vekt: 89,5 kg (ned 1,1 kg) Hals: 37 cm (uendret) Overarm: 34 cm (ned 1 cm) byste: 108 cm (uendret) under byste: 87 cm (uendret) midje: 91 cm (ned 1 cm) navle: 104 cm (ned 1 cm) "bilring": 116 cm (uendret) rumpe: 118 cm (uendret) lår: 68 cm (uendret) legg: 42 cm (uendret) KRYMPEDRONNING UKE 46

UKE 47: Vekt 89,3 kg (ned 0,2 kg)

UKE 48: Vekt: 88,8 kg (-0,5) Hals: 37 cm (uendret) Overarm: 34 cm (uendret) Byste: 108 cm (uendret) Under byste: 85 cm (ned 2 cm fra 15/11, og ned 4 cm fra forrige ”oppblåste” uke) midje: 88 cm (ned 3 cm fra 15/11, og ned 6 cm fra forrige uke) navle: 104 cm (samme som 15/11, ned 4 cm fra forrige uke) "bilring": 115 cm (ned 1 cm fra 15/11, ned 2 cm fra forrige uke) rumpe: 116 cm (-2 cm fra 15/11, ned 1 cm fra forrige uke) lår 68 cm (uendret) legg: 42 cm (uendret) KRYMPEDRONNING UKE 48

 

Pinkie 54 år, 165 cm, 84,5 kg

UKE 39: Vekt 85,2 kg (opp 0,7 kg), Midje 101 cm

UKE 40: Vekt: 82,9 kg (ned 2,3 kg totalt -1,6 kg) hals: 39 cm, overarm: ? glemt å måle! bryst: 113 cm, midje: 100 cm (ned 1 cm) hofte: 114 cm, lår: 63 cm, legg: 41 cm

Trimpoeng: 23,8. VEKTDRONNING & TRIMDRONNING UKE 40

UKE 41: Vekt: 83,1 kg (+ 0,2 kg), Hals: 38 cm (-1 cm), Overarm: 34 cm, Bryst: 112 cm (-1 cm), Midje 98 cm (-2 cm), Hofte 110 cm (-4 cm), Lår 63 cm (0 cm), Legg 40 cm (-1 cm) Totalt ned 9 cm. KRYMPEDRONNING UKE 41!

Trimpoeng 17,8

UKE 42: Vekt: 82,9 kg (ned 0,2 kg), Ingen endring i målene unntatt: Legg 39,5 cm (ned 0,5 cm) Trimpoeng: 14,9.

UKE 43: Vekt: 82,6 kg (ned 0,3 kg), Midje: 97 cm (ned 1 cm) De andre måla uforandra.

Trimpoeng: 16,3

UKE 44: Vekt 83 kg (opp 0,5 kg). Mål har jeg ikke tort å ta!

Trimpoeng 10,6

UKE 45: Vekt 82,6 kg (ned 0,4 kg) Fortsatt ikke noen måling - tør ikke!

Trimpoeng: 7,8

UKE 46: Vekt 81,0 kg (ned 1,6kg) Hals 37,5 cm (ned 0,5 cm) Bryst 111 cm (ned 1 cm) Midje 97 cm (uendret) Hofte 109 cm (ned 1 cm) Lår 63 cm (uendret) Legg 39,5 (uendret)

Trimpoeng 25,4 BMI 29,8

UKE 47: Vekt: 81,0 (uendret) midje 97 cm (uendret),

Trimpoeng 21,7

UKE 48: Vekt 80,8 kg (ned 0,2 kg) Hals 37,5 cm (uendret) overarm 33 cm (ned 1 cm) bryst 111 cm (uendret) midje 96 cm (ned 1 cm) hofte 108 cm (ned 1 cm) lår 62 cm (ned 1 cm) legg 39,5 cm (uendret)

Trimpoeng 20 BMI 29,7

 

Ixie 22 år, 172 cm, 89,9 kg, Mål 80 kg, Ønskevekt 74 kg

UKE 39: 88.6 (opp 0,5kg), Midje: 109cm

UKE 40: Vekt 88,6 kg (ned 0,2 kg). Ned 4 cm. Trimpoeng: 9,9

UKE 41: Vekt: 88,4kg (ned 0,2 kg), Midje: 106 cm (ned 1,5cm), Bryst ned 0,5 cm. Til sammen ned 4 cm. Trimpoeng: 12,2

UKE 42: Vekt 87,3 kg (ned 1,1kg) Midje 105,5 cm (ned 0,5 cm)

UKE 43: Vekt 86,7 kg (ned 0,6 kg) Midje 105 cm (ned 0,5cm) Til sammen opp 0,5 cm.

Trimpoeng: 10

UKE 44: Vekt: 86kg (ned 0,7kg) Lår ned 1cm, Hals ned 0,5cm, Hals ned 0,5 cm, ellers ingen endring.

Trimpoeng: 12,8.

UKE 45: Vekt: 86,0 kg (uendret) Midje: 104,5cm (ned 0,5cm)

Trimpoeng: 8

UKE 46: Vekt 85,4kg (ned 0,6kg)

UKE 47: Vekt 85,1 kg (ned 0,3kg)

UKE 48: Vekt (mandag) 85,8 kg (opp 0,7kg – julebordhelg…) (torsdag 84,1 kg)

Trimpoeng 3,4

 

Annetje 37 år, 161cm, 81,9 kg, midje 96 cm, Går ikke GR-kurs

UKE 39: 80,5 kg. (ned 1,4 kg), midje 95 cm (ned 1 cm.)

UKE 40: Vekt 79,7 (ned 0,8 kg), Midje 94 cm (ned 1 cm), Overarm: 32 cm, Lår: 59 cm, Legg: 38 cm, Hals: 35 cm, Hofter: 104 cm, u/bryst: 98 cm, skuldre: 109 cm

Trimpoeng: 23 - Tross sykdom!!

UKE 41: Tross sykdom: Vekt: 78,9 kg (ned 0,8 kg), Mindre enn 15 kg igjen til målet. Midjen står stand by – ingen endring.

Trimpoeng: 8-9

UKE 42: Vekt 78,8 kg (ned 0,1 kg). Målet for uken var å holde vekten - så det har jeg jo klart!

Midje 93,5 cm (ned 0,5 cm) Endelig krymper jeg litt.

UKE 43: Vekt 77,8 kg (ned 1 kg) Trimpoeng 16,6

UKE 44: Vekt 76,9 kg (ned 0,9 kg) Midje 92 cm (ned 2 cm denne mnd) Overarm 31 cm (ned 1 cm) Lår 55 cm (ned 4 cm denne mnd) Legg 36 (ned 2 cm denne mnd) Hals 33 cm (ned 2 cm denne mnd, Hofter 97 cm (ned 7 cm denne mnd) Under bryst 91 cm (ned 7 cm denne mnd) Skuldre 108 cm (ned 1 cm denne mnd)

Trimpoeng 16,3

UKE 45: Vekt 76,5 kg (ned 0,4 kg)

Trimpoeng 23,5

UKE 46: Vekt 76,4 kg (ned 0,1 kg)

Trimpoeng 23,2

UKE 47: Vekt 75,1 kg (ned 1,3 kg)

Trimpoeng 18

UKE 48: Vekt 74,8 kg (ned 0,3 kg) Liv 90 cm (ned 2 cm siden oktober), Under bryst 88 cm (ned 3 cm) Hofte 96 cm (ned 1 cm) skulder 107 cm (ned 1cm) Lår 54 cm (ned 1 cm) Legg 37 cm (opp 2 cm - muskler?) Overarm 31 cm (uendret) Hals 34 cm (opp 1 cm – unøyaktighet?)

Trimpoeng 20,5

 

Afrodithe 44 år, 168 cm, 87 kg (ønskevekt 70 kg), midje 103cm, Start BMI 30,8 Går ikke GR-kurs

UKE 39: 86,2 kg (ned 0,8kg), Midje: 96,5 cm (ned 6,5cm),

Hals 37,5 cm, Overarm 34 cm, Bryst 107 cm, Ende 110 cm, Lår 64 cm,

veiedag mandag

UKE 40: vekt 84 kg (ned 2,2 kg), midje 94 cm (ned 2,5 cm), hals 36 cm (ned 1,5 cm), overarm 33 cm (ned 1 cm), bryst 103,5 cm (ned 3,5 cm), ende 108 cm (ned 2 cm), lår 62,5 cm (ned 1,5 cm) totalt ned 12 cm!

Trimpoeng 23,4

UKE 41: Vekt 82,8 kg (ned 1,2 kg), Hals: 35,5 cm (ned 0,5 cm), Bryst 101,5 cm (ned 2 cm) Midje 92 cm (ned 2 cm), Ende: 106,5 cm (ned 1,5 cm), Lår: 61,5 cm (ned 1 cm), Arm 33 cm (ingen endring), Totalt ned 7 cm

Trimpoeng: 25,9 VEKT- & TRIMDRONNING UKE 41

UKE 42: vekt 81,6 kg (ned 1,2 kg) Midje 90,5 cm (ned 1,5 cm), Hals 35,5cm (uendret), Bryst 100 cm (ned 1,5 cm), Ende 105 cm (ned 1,5 cm), Lår 60 cm (ned 1,5 cm), Arm 33 cm (uendret) Totalt har jeg skrumpet inn 6 cm denne uken

Trimpoeng 30,9 VEKT- & TRIMDRONNING UKE 42

UKE 43: Vekt 80,2 kg (ned 1,4 kg) Midje 89,5 cm (ned 1 cm), Hals 35 cm (uendret), Bryst 99 cm (ned 1 cm), Ende 104,5 cm (ned 0,5 cm), Lår 59 cm (ned 1 cm), Arm 33 cm (uendret) Totalt ned 4 cm denne uken.

Trimpoeng: 39,5!! VEKT- & TRIMDRONNIG UKE 43, BMI 28,4

UKE 44: Vekt 80,2 kg (uendret) Midje 88,5 cm (ned 1 cm) Hals 34,5 cm (ned 0,5 cm) Bryst 98 cm (ned 1 cm) Ende 104 cm (ned 1 cm) Lår 58 cm (ned 1 cm)

Arm 32 cm (ned 1 cm) Innskrumpet med 5,5 cm

Trimpoeng 25,2 TRIMDRONNING UKE 44

UKE 45: Vekt 78.4 kg (ned 1,8 kg) Midje 85 cm (ned 3 cm) Hals 34 cm (ned 0,5 cm) Bryst 96 cm (ned 2 cm) Ende 102 cm (ned 2 cm) Lår 58 cm (uendret) Arm 32 cm (uendret) Innskrumpet med 7,5 cm VEKT- KRYMPE & TRIMDRONNING UKE 45

Trimpoeng 36,1 BMI 27,8

UKE 46: Vekt 77,8 kg (ned 0,6 kg) Midje 85 cm (uendret) Hals 34 cm (uendret)

Bryst 95 cm (ned 1 cm) Rumpe 101 cm (ned 1 cm) Lår 57,5 cm (ned 0,5 cm) Arm 32 cm (uendret) TRIMDRONNING UKE 46

Trimpoeng 45,4 BMI 27,6

UKE 47: Vekt 76 kg (ned 1,8 kg) Midje 84 cm (ned 1 cm) Hals 34 cm (uendret)

Bryst 94 cm (ned 1 cm) Ende 100,5 cm (ned 0,5 cm) Lår 57 cm (ned 0,5 cm) Arm 32 cm (uendret) TRIM-, KRYMPE- & VEKTDRONNING UKE 47

Trimpoeng 50,5 BMI 26,9 (Lett overvekt)

UKE 48: Vekt 75,4 kg (ned 0,6 kg) Midje 83 cm (ned 1 cm) Ende 100 cm (ned 0,5 cm) Ellers er målene uendret. TRIMDRONNING UKE 48

Trimpoeng 44,5 BMI 26,7 (lett overvekt)

 

Aina37 37 år, 164 cm, 84,9 kg (87,7 kg) Midje 110 cm. Start BMI 32,3 Mål: 70 kg før jul, Underveis mål 75 kg og 80 kg, Går ikke på GR-kurs, men eget venninne-opplegg

UKE 38: Midje 110 cm, Trimpoeng 15,3

UKE 39: 81,6 kg (ned 2,1 kg, 3,3 kg – VEKTDRONNING UKE 39!!!), midje 106 cm (ned 4 cm). Trimpoeng 19,5

UKE 40: vekt 79,7 kg (ned 1,9 kg), Midje: 104cm (ned 2 cm), Trimpoeng 13,1

UKE 41: vekt 78,7 kg (ned 1 kg), Midje 104 cm (uendret), Trimpoeng 10,5

UKE 42: vekt 78,1 kg (ned 0,6 kg) kg. Trimpoeng 10,5

UKE 43: vekt 78.1 kg (uendret), Midje 103 cm (ned 1 cm)

Trimpoeng: 17,6 BMI 29 (overvektig)

UKE 44: Vekt 75,7 kg (ned 2,4 kg!) Midje: 100 cm (ned 3 cm)

Trimpoeng 13,9 BMI 27,5 "middels"overvektig KRYMPE- & VEKTDRONNING UKE 44

UKE 45: Vekt 77,3 kg (opp 1,6 kg)

Trimpoeng 9,9

UKE 46: Vekt 73,4 kg (ned 3,9 kg) Midje 100 cm (uendret) VEKTDRONNING UKE 46

Trimpoeng 8,5 BMI 27,3

UKE 47: Vekt 74,4 (opp 1,0 kg)

Trimpoeng 10

UKE 48: Vekt 72 kg (ned 2,4 kg) Midje 98 cm (ned 2 cm)

Trimpoeng 8,5 BMI 26,8 lett overvektig VEKTDRONNING UKE 48

 

Tullalulla 36 år, 170 cm

UKE 41: 77,1 kg

Uke 42: Vekt 76,4 kg (ned 0,7 kg)

Trimpoeng 3

UKE 43: Vekt 75,5 (ned 0,9 kg)

Trimpoeng 12,3

UKE 44: Vekt 76,2 kg (opp 0,7 kg)

UKE 45: Vekt 76,2 kg (uendret)

Trimpoeng 3,7

UKE 46: Vekt 76,2 kg (uendret)

UKE 47: Vekt 76,2 kg (uendret)

UKE 48: Vekt 76 kg (ned 0,2 kg)

Trimpoeng 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...