Gå til innhold

Hvor mye går dere ned i uka?


Gjest hilde26

Anbefalte innlegg

jeg går på gr-internettkurs,men har bare gått ned 1,5kg på 4uker og etter endelig å fått målt skikkelig(etter innkjøp av gr-målebåndet)bare gått inn 1,5cm tilsammen..jeg trener hardt,veier alt jeg spiser:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går på gr-internettkurs' date='men har bare gått ned 1,5kg på 4uker og etter endelig å fått målt skikkelig(etter innkjøp av gr-målebåndet)bare gått inn 1,5cm tilsammen..jeg trener hardt,veier alt jeg spiser:([/quote']

 

Hei

Jeg vil tro at du kanskje ikke har så veldig mye du skal ned? Da går det gjerne litt tregere enn de som har mye å ta av.

 

Jeg er også av den typen som går utrolig tregt nedover. Mitt første gr kurs gikk jeg ned 2,7 og jeg veide, trimma og styre noe voldsomt for å følge boka. Mens andre på kurset spiste sjokolade og gikk ned 10 kg på samme perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går på gr-internettkurs' date='men har bare gått ned 1,5kg på 4uker og etter endelig å fått målt skikkelig(etter innkjøp av gr-målebåndet)bare gått inn 1,5cm tilsammen..jeg trener hardt,veier alt jeg spiser:([/quote']

 

Kanskje du spiser for lite hvis du trener hardt? Da tar det lenger tid å gå ned, og i tillegg tar det lenger tid å gå ned i vekt hvis man plutselig starter trene masse. Dette har jeg erfart! :) Stå på og jeg er sikker på at du kommer til å se resultater.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vil tro at du kanskje ikke har så veldig mye du skal ned? Da går det gjerne litt tregere enn de som har mye å ta av.

 

Jeg er også av den typen som går utrolig tregt nedover. Mitt første gr kurs gikk jeg ned 2' date='7 og jeg veide, trimma og styre noe voldsomt for å følge boka. Mens andre på kurset spiste sjokolade og gikk ned 10 kg på samme perioden.[/quote']

 

Jeg har 18kg å gå ned,så mener at det er mye jeg da:/jeg er bare så redd hvis jeg spiser for lite,men kurslederen min sier jeg skal spise mellom 1500-1600kcal per dag.er så redd for å gå gjennom hele kurset,gå ned veldig lite,så viser det seg etterpå at jeg skulle spist mer.men jeg følger jo det kurslederen min sier..så vanskelig å vite.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har du selv regnet ut hvor mange kalorier du bør ligge på i forhold til hvor mye du trener?? Da vil du jo se om det kurslederen din sier stemmer. Skjønner frykten din og det er jo mye bedre å føle at du har kontroll selv også og ikek bare hører på hva hun sier.

 

Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat som deg, skal ned ca 18 kilo. Har tatt av snart 5 på 9 uker. Jeg synes det går utrolig seint ned. Jeg liggger også på 1500 - 1600 kcal hver dag og minst 14 trimpoeng i uka. jeg driver spinning på treningsstudio minst tre ganger i uka.

 

Tidligere har jeg gått ned en kilo i uka, men etter at kursopplegget ble lagt om, går jeg seinere ned. Jeg trøster meg med at det kanskje er sunnere å gå sakte ned og at vektnedgangen vil holde seg dersom kroppen får lov til å ta det litt med ro i vektnedgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...