Gå til innhold

Brudemesse


Gjest lady

Anbefalte innlegg

Gjest eliasmamma

Så flott, da sees vi på garveriet, søndag kl 16. Skal med forlover og søsteren min!

Har begynt å rydde julen ut av stuen, og etterkvart kjøleskapet. Begynt å gå litt turer igen, med barnevogn da..... Litt vanskelig å få trent på studio, men håper å få begynt igjen. Kanskje litt på dagtid, med barneparkering....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hva syns du om showet? LItt uproff spør du meg. Det va jo nesten ingen kjoler som passet. Kjolene var jo fine, men de skulle vært litt tilpasset. Er ganske så glad jeg har funnet kjole.

Har fått barnevakt til søndag, så jeg skal på det showet og.

Da jeg kom hjem i kveld var jeg ganske så snopesyk, men fant litt frokostblanding og spiste og oppdaget at det var sulten jeg var. Det har vært alt for masse snop i julen og det er ganske lett å bli avhengi av det. Men no er det tomt overalt.

 

Ønsker deg en fin uke.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eliasmamma

Hei er helt enig, vi ble litt skuffet. Showet var amatørmessig ( ikke tilpasset kjole, ikke sko på alle, prislapper ute osv) Og levrandørene var utrolig passiv. Hadde trudd "alle" ville prøve å booke time med oss????? Men dei ville berre selge tingene sine der og da. Eg må jobbe neste søndag, ferdig 4, så trur ikkkje eg reise opp dit. Har sendt mail til aktuelle levrandører for tilbud. Var ikkje så mange som var aktuell for oss.

Har du bestilt lokal fotograf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveren min sa at vist hun hadde vært jornalist, hade hun hatt problemer med å funnet ut hva hun skulle skrive, da det var mest negativt.

 

"....pene kjoler, men marihønen på prislappen på en av kjolene tok oppmerksomheten vekk fra selve stasen...."

 

Vi skal til studio norh... og jeg skal ordne hårdet hos frisør loftet det skal forloveren min og. Min far skal kjøre oss i sin bil. Middagen skal vi ha her hjemme, vi blir ca 20 stk en kamerat av samboeren min er kok og skal lage middagen. og festen skal vi ha på "Løen" Det skulle dere og?? Tror vi blir ca 50 til kaffi. Jeeg har kjøpt kjole på Belle Amie. Velig god servic.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...