Gå til innhold

Gikk på en smell


Gjest bollapinsvin

Anbefalte innlegg

Gjest bollapinsvin

En skikkeig kraftig en. Kjøpte chips i går og klarte å trykke i meg over halve posen. Det var 500 tomme kcal på meg. Har veldig dårlig samvittighet nå. Jeg som ikke en gang har fått trent denne uken. Og i morgen skal jeg på vekta. Jeg som har vært så flink siden september.

 

Passer veldig dårlig når jeg kjøpte meg en bukse jeg hadde veldig lyst på i går, i en størrelse mindre en det jeg bruker. Må ned 10 kg til for å kunne bruke den. Fant ut at jeg trang mere motivasjon. Håper det hjelper på motivasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spist er spist, også må det glemmes :) Ny dag, nye muligheter :)

Buksa høres ut som en god motivasjon. Neste gang du har lyst på chips så gå deg en tur, spis et par gulerøtter/klementiner eller annet. Se så om du fortsatt har lyst på chips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Dreemz, legg det bak deg og gå videre! Prøv å rydde tid til en ekstra treningsøkt, så hjelper det også på samvittigheten.

 

Husk, det er den jevne jobbingen som gir resultater! Når du har vært flink siden september, er det DET du skal legge vekt på, ikke denne ene utskeielsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg blir godtesyk så tar jeg meg masse frukt., Mandariner o.l, og når jeg blir saltsyk så lager jeg meg ostesmørbrød til kveld. Kanskje med litt mer ost, men den er mager. Da er mitt saltbehov vekke og jeg har fått i meg mat så jeg ikke går og leiter i skapene etter noe mer.

 

Lykke til i uken som kommer, og ikke tenk så mye på den posen du spiste i går. Du er da bare et menneske og ingen robbot, lyster er lyster. Og det er ikke enkelt, jeg syns du er flink jeg. Så stå på videre mot målet ditt.

I morgen er det en ny dag med nye muligheter.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...