Gå til innhold

Nedtur


Gjest Brita

Anbefalte innlegg

I kveld er eg litt deppa. Har vegd meg, og gått opp 500 g. Så irriterande, enda eg er såååå flink med maten.

Så no er det litt lenger til målet, men det er ei stund til 31.12.06

No står vekta på 67.9kg. Målet er 67kg.

Hm..... greier eg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 900 gram til målet ditt - dette klarer du! Bare stå på og fortsett det gode arbeidet, før eller siden løsner det ;)

 

Her gjelder det å dra frem jernviljen. I deppa perioder er det lett å synes synd på seg selv derfor er det ekstra viktig at du bare kjører på!!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
I kveld er eg litt deppa. Har vegd meg' date=' og gått opp 500 g. Så irriterande, enda eg er såååå flink med maten.

Så no er det litt lenger til målet, men det er ei stund til 31.12.06

No står vekta på 67.9kg. Målet er 67kg.

Hm..... greier eg det?[/quote']

Jeg begynner min slanking i dag, og jeg har som mål å lande på 67 kg. Det betyr at 10 kilo skal vekk. Du har kortere vei dit enn det jeg har, hvis det perspektivet kan hjelpe og motivere deg. Jeg er sikker på at det vil gå kjempebra med deg. Jeg gleder meg stort til vekten viser 67 kg jeg også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for motivasjonen. Eg har klart 67 kg, og no prøver eg ( hardt ) å halde vekta der til over nyttår. Vil gå ned to kg til, men skal først ha jul og nyttårsfeiring overstått. Det vert meir mat enn vanleg, kjenner eg, og det gir resultat som gjerne ikkje er så veldig kjekke når ein slanker eg.... Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...