Gå til innhold

JULEGRISENE ble slaktet??


Gjest Glad-bolla

Anbefalte innlegg

Gjest Glad-bolla

... ser ut som julegrisene har blitt slaktet??

 

Hadde de slaktet meg nå så hadde de fått en deilig og feit svor, som sikkert hadde blitt god og sprø!

 

Tror jeg får sette meg ETT ENESTE MÅL til neste år.. og det er å være FORNØYD med meg selv som DEN JEG ER og da tror jeg vektresultater vil komme av seg selv.....

 

Eller??????????

 

hvor er julegrisene? i ovnen?? ;)

 

uff, egentlig ikke noe å spøke om, i alle fall ikke når ting ikke går så greit...

 

sorry...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg har bare flyttet, jeg.. Og har vært uten nett i 1 1/2 mnd. Men jeg er fortsatt på slanker'n, og har faktisk klart meg greit selv uten Vektklubben. Men nå er det hardkjør framover. Har begynt å trene også, og trives godt der. Håper noen av julegrisene dukker opp igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.. Denne julegrisen er her enda :)

Men det ble så lite aktivitet på tråden at den døde ut av seg selv.

Jeg er med på en tråd inne på "ned under 10 kg" og der har det vært masse aktivitet, så det skjedde egentlig bare av seg selv.. nå er jeg vel forsåvidt også kommer akkurat under 10 kgs grensa når jeg tenker meg om :) Skal ned 9,ett eller annet men julegris er jeg like herlig, haha

 

Julen påførte meg 2,5 kg, men nå er jeg i full gang igjen og håper på snarlige resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad-bolla

... hihi :)

 

Har laget en tråd som heter "det ultimate nyttårsforsett".. selvom det ikke er såå mange kg dere to skal ned nå så blir jeg glad hvis dere hilser på der inne!

 

sTå på jenter, vi er unike! og klarer det vi VIL klare!!

 

nyttårsklem fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...