Gå til innhold

Solsikkegruppa Uke 51


Gjest afrodithe

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Mens Aina37 og Annetje er heldige og nyter ferien, får vi andre gjøre leksen vår og rapportere om siste ukes resultater.

 

For min del stanset vekten i dag på 73,4 kg som vil si at jeg har ribbet kroppen min for 0,6 kg siste uke. I tillegg har både midjen (nå 81 cm) og bryst (nå 91 cm)skrumpet inn med 1 cm hver. De andre målene er uendret.

 

Trimpoeng ble 44,3 og BMI er nå 26 (lett overvekt)

 

Hvordan går det med dere andre i denne travle og søte førjulstid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ville ikke veie meg på mårraen idag jeg, hehe, så tung middag igår, å føler meg enda oppblåst, så får ta veiinga imårra, men må ærlig si jeg gruer meg, føler ikke d har gått veien i d hele tatt, men nå har jeg jo vært syk, å ikke fått trimma på 1,5 uker ca... Fortsatt litt tett, så får håpe d løsner så jeg kan få begynt igjen.

Har ijalefall et mål om å gå ut 27/12 å kjøpe meg en sånn elipsemaskin, om jeg ikke får d til jul a min kjære, d er d første jeg skal gjøre etter jule rushet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, d var som jeg fryktet, ned usle -0,1kg, ny vekt: 85,1kg.

Skjønner godt folk sliter i juletider me vekta, merker d selv å, godt d bare er 1,5 uker så er d over, å tilbake til normal hverdag igjen! ;)

2/1 da begynner jeg, tilbake med å føre ned hvert gram jeg spiser, har skikkeli skeiet ut når i juletider, men føler ikke helt d nytter å føre inn alt som går inn i munnen nå om dagen, må bare få formen virkelig tilbake, så jeg kan få begynt å trene igjen..

Gleder meg faktisk til å bruke de pengene på en elipsemaskin i romjulen :))

Kan ikke bare jula bli over så jeg kan ut å handle sånn'en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, både førjulstid og selve julehøytiden, romjulen og nyttårsfeiringen er noen skikkelige utfordringer for oss som ønsker å ha et litt lettere liv med sunt kosthold og aktiv livsstil..

 

Du fryktet jo vektoppgang - og da synes jeg du har all mulig grunn til å juble over NEDGANG faktisk, selv om du ikke føler at det er så mye... Gratulerer sier nå jeg!

Så morsomt at du vil kjøpe deg en elipse-maskin! Jeg har utrolig stort utbytte av min - og bruker den så snart jeg skal se ett eller annet på TV, høre radio eller musikk... Den har nok skylden for at mange av mine kilo er blitt til fuktige svettedråper på golvet...

Jeg forstår veldig godt at du ønsker deg en elipsemaskin... og om du ikke har veldig god grunn til å anta at du får en til jul... så kan du jo kjøpe en til deg selv i førjulspresang om du vil... trenger jo strengt tatt ikke vente helt til romjulen.... da kan du jo kanskje få brukt den litt både før og under selve juledagene....

Det er ihvertfall kjempemorsomt å høre at du er så motivert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet, bare litt kjedelig når jeg hadde sett 84 tallet før helja, å nå vil d ikke vises, men men, d skal jo av igjen :)

Ja, gleder meg faktisk veldig til å få en elipsemaskin i huset!

Føler jeg kan få trent litt mer enn bare beina, for d er d jeg gjør mest nå føler jeg..

Men tror nok jeg må vente til romjulen, har nemlig gitt det ut som "hint" til samboeren min, sammen med 2-3 andre ting som jeg ønsker meg til jul av bare han, så føler ikke jeg kan gå å spørre om han har tenkt å kjøpe elipsemaskin :)

Nei får vente i spenning til julaften, er d ikke d som er hele julaften da? Å vente i spenning ;)

 

Men på onsdag, da kjøper jeg en om jeg ikke får d av han :)

 

Ja, nå har jeg slurva i en mnd, siden vi var på julebordet mitt 24-26nov, 1mnd holder! Skal jeg komme ned enda noen kg før vi reiser til thailand, har jeg nødt til å stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten titt innom før jul på meg også! Har vært i København til i går kveld, og i morges glemte jeg rett og slett å veie meg, så jeg har ikke så mye nytt å rapportere. Kommer sterkere tilbake om litt!

 

Ellers tar jeg også sikte på en aktiv romjul, og vet at en pulsklokke venter på meg i en liten pakke... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drar jeg bort for jula, men ville bare stikke innom en liten tur og ønske de av dere som fremdeles er innom her en riktig god jul!

 

Nå blir jeg vel borte til 27. des....

 

Kos dere i jula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logger meg inn her for å se hvordan det har gått med dere andre, og oppdager at jeg har glemt å rapportere sjøl. Flaut, da gett, og jeg som har gode nyheter også: Mandag stoppet vekta på 79,6 - julemålet er nådd med brukbar margin.

Mål har jeg ikke tatt. Trimpoeng: 7,8 (ehh - denne gangen uten tyrkkleif i tallet, hehe)

Så nå gjelder det å holde seg sånn akkurat passe måteholden i jula. Men jamen skal det smakes, ja!

 

Fra i dag tar jeg ferie fra alle tastaturer til over nyttår, og vil benytte sjansen til å

ønske alle solsikkene god jul med denne tankevekker'n jeg fikk på mail for litt sida:

 

Det er noe jeg har lura på lenge......

Nå har vi endelig fått svaret!!! ) Når en blander mel og vann, blir det lim

MEN: Når man så tilsetter egg og sukker, blir det KAKE!

Hvor blir det av limet??

Enkelt:

DET ER DET SOM FÅR KAKA til å bli sittende fast på hofta, rompa og magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...