Gå til innhold

Førstegangs slankere, heng dere med på denne tråden:)


Gjest Lemoen

Anbefalte innlegg

Jeg starter opp på kurs nå i januar og kunne tenkt meg at det blir flere her inne i denne tråden her.

 

Jeg er helt fersk i dette med slanking, veiing av mat, etc.

Håper med denne tråden her at vi kan bli en flott (slank) ;) gjeng som kan backe hverandre opp , gi hverandre råd..

 

Jeg har som mål å gå ned 8 kg. Startvekt er 66.5 kg.

 

Flere?

 

Klem Lemoen :)

 

10.01.07: -1.2 kg

18.01.07: -1.3 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at flere henger seg på. Jeg har som mål at innen mai skal jeg være nede i min ideal vekt.

Dette med å trene, der er ikke jeg flink, altså! Men skal prøve å få til gåturer, så ofte som det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lykke til!!

Vil bare si at 8kg ikke går uten at du trimmer, gjerne 5 dager i uka.(Trimmen kan f.eks.være en tur på beina) Hvis ikke,.....blir du skuffet.

jeg har prøvd!;)

Nå prøver jeg igjen, MED trim.

Friskis og Svettis fra og med i morgen :)

Kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lykke til!!

Vil bare si at 8kg ikke går uten at du trimmer' date=' gjerne 5 dager i uka.(Trimmen kan f.eks.være en tur på beina) Hvis ikke,.....blir du skuffet.

jeg har prøvd!:)

Nå prøver jeg igjen, MED trim.

Friskis og Svettis fra og med i morgen :)

Kokko[/quote']

 

Jeg har satt meg som mål at dette skal jeg klare innen mai,så føler jeg har godt tid ;)

 

Trim sa du? JA JEG TRENGER Å HØRE NETTOPP SLIKE TING, for jeg er definitivt ikke flink der. *ta meg selv i nakken nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frkklukk

Jeg starter på nettkurs 15/01 og skal ned 10 kilo innen sommeren, i løpet av juni en gang. Dette ser jeg som oppnåelig, hvis jeg klarer å holde koken med kost og trening.

Min største utfordring er unødvendige ting i kosten som sjokolade, kjeks.., og det å finne tiden til å lage skikkelige middager hver dag. Trimmen min kommer til å bli lengre turer med bikkja hver dag, i flere oppoverbakker med skikkelig tempo: har bestilt skritteller med kaloriforbrenningssak på som ekstra motivasjon pluss én eller to pilatestimer i uka.

 

Jeg vet ikke hva jeg veier. Driver å kvinner meg opp til å tørre gå på. Derfor forsøker jeg å varme opp litt med å gå ned littegrann før den 15, så feelingen er bedre før jeg trår på den digitale skrekken....gru, gru...

 

Veldig fint å holde kontakten med dere!!

 

Marianne, 32, Oslo

 

 

 

Jeg starter opp på kurs nå i januar og kunne tenkt meg at det blir flere her inne i denne tråden her.

 

Jeg er helt fersk i dette med slanking' date=' veiing av mat, etc.

Håper med denne tråden her at vi kan bli en flott (slank) :) gjeng som kan backe hverandre opp , gi hverandre råd..

 

Jeg har som mål å gå ned 8 kg. Startvekt er 66.5 kg.

 

Flere?

 

Klem Lemoen :D[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Jeg starter kurs 10. januar. Ønsker å gå ned ca 10 kilo utover våren, og tror det skal gå bra. Har følt meg syk og slapp over lengre tid, og vært sykemeldt fra jobben. Derfor har jeg ikke turt å begynne noe slanking før nå når jeg jobber fulltid igjen og har mer krefter. Jeg er godt vant med å trene, elsker det, så jeg skal nok klare dette. Jeg har bare vært litt redd for å presse kroppen for mye. Nå vil jeg etablere en livsstil der jeg ikke trenger å trene spinning med blodsmak i munnen annenhver dag for å holde vekta nede. Håper at kostholdstips skal hjelpe på dette. Hadde vært hyggelig om vi kunne hatt kontakt utover for å motivere og støtte hverandre. Klem minsol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter på nettkurs 15/01 og skal ned 10 kilo innen sommeren' date=' i løpet av juni en gang. Dette ser jeg som oppnåelig, hvis jeg klarer å holde koken med kost og trening.

Min største utfordring er unødvendige ting i kosten som sjokolade, kjeks.., og det å finne tiden til å lage skikkelige middager hver dag. Trimmen min kommer til å bli lengre turer med bikkja hver dag, i flere oppoverbakker med skikkelig tempo: har bestilt skritteller med kaloriforbrenningssak på som ekstra motivasjon pluss én eller to pilatestimer i uka.

 

Jeg vet ikke hva jeg veier. Driver å kvinner meg opp til å tørre gå på. Derfor forsøker jeg å varme opp litt med å gå ned littegrann før den 15, så feelingen er bedre før jeg trår på den digitale skrekken....gru, gru...

 

Veldig fint å holde kontakten med dere!!

 

Marianne, 32, Oslo[/quote']

 

Jeg er også der, kjeks, en liten sjokolade, en håndfull eller 2 med potetgull.. Når jeg tok meg selv litt i nakken, så fant jeg ut at litt godteri ble spist her hver dag *sjokk* Fy meg!!

 

Moro at vi blir en gjeng her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trim er kjempeviktig...! Har siden slutten av juli gått ned nærmere 19 kg, men den siste måneden har jeg prøvd å holde fokus på å holde vekta. Jeg har trimmet jevnlig (fra å gå turer til å løpe turer), og dermed har kroppen også tålt "sprekker" bedre. For de vil komme. Særlig desember var "hard", med mange julebord og uendelige mengder med søtsaker og godsaker.

Men jeg gikk ned 2.5 kg i løpet av den måneden, istedenfor normalen, som ville vært å gå opp tilsvarende.

 

Så greier dere å lure inn litt trim er det bare en kjempebonus. Ikke minst får man så utrolig god velværefølelse i kroppen - og det er motiverende å se at formen øker i takt med at kiloene renner av.

 

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trim er kjempeviktig...! Har siden slutten av juli gått ned nærmere 19 kg' date=' men den siste måneden har jeg prøvd å holde fokus på å holde vekta. Jeg har trimmet jevnlig (fra å gå turer til å løpe turer), og dermed har kroppen også tålt "sprekker" bedre. For de vil komme. Særlig desember var "hard", med mange julebord og uendelige mengder med søtsaker og godsaker.

Men jeg gikk ned 2.5 kg i løpet av den måneden, istedenfor normalen, som ville vært å gå opp tilsvarende.

 

Så greier dere å lure inn litt trim er det bare en kjempebonus. Ikke minst får man så utrolig god velværefølelse i kroppen - og det er motiverende å se at formen øker i takt med at kiloene renner av.

 

Masse lykke til!![/quote']

Så trolig flink du har vært som har tatt av nesten 20 kg på 6 mnd!! Tar av meg hatten, jeg altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter opp på kurs nå i januar og kunne tenkt meg at det blir flere her inne i denne tråden her.

 

Jeg er helt fersk i dette med slanking' date=' veiing av mat, etc.

Håper med denne tråden her at vi kan bli en flott (slank) :) gjeng som kan backe hverandre opp , gi hverandre råd..

 

Jeg har som mål å gå ned 8 kg. Startvekt er 66.5 kg.

 

Flere?

 

Klem Lemoen :D[/quote']

 

Hei,

Starter på mitt første kurs nå i uke 2.Håper at dette skal gå bra, det er jo ikke det samme som å gå på vanlig kurs hvor du må møte opp og veie deg.Fint hvis vi kan motivere hverandre, og komme med gode råd.

Tenkte også å gå ned 8 kg .Ja det blir nok mye å sette seg inni, hva jeg kan spise, og mye veiing.Men jeg er kjempemotivert.Blir med,

 

Hilsen Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved første veiing hadde jeg gått ned 1.2 kg. Har fått beveget meg litt mer, men tiden strekker rett og slett ikke til for gåturer over flere timer:(

Syns også det går greit med maten. Kan være litt sulten til tider, men da er det inn med gulrota og vannglasset :(

Åssen går det med dere andre, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 30 år, samboer og en sønn på 2 år. Jeg er 168 cm og veier 68 kg. Skal gifte meg til sommeren (i august) og planen min er ned 8 kg til da! Har aldri bevisst slanket meg før, så dette kan bli spennende. Tenkte jeg skulle begynne å gå turer/jogge og sykle på trimsykkelen som står her hjemme nesten ubrukt!

Trenger masse motivasjon og inspirasjon, som jeg forhåpentligvis kan få en del av her, og håper også jeg kan bidra med å motiverer dere andre!!

Klme fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syns dere at det går? Har slitt litt de siste dagene med bahov for søtsaker og div.. Har greid å holde meg.. nesten!!

Men jeg er fryktelig dårlig på å holde hendene vekk da noe først ligger på bordet :) Tips til å bli flinkere, anyone?

 

Det var forresten dårlig aktivitet her folkens. Kanskje det er tråder med litt mer aktivitet her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...