Gå til innhold

SUNNISENE uke 1


Gjest tuxi

Anbefalte innlegg

Må bare slenge meg inn i rekkene hos dere som har søthunger behov... jeg må si at i går sprakk jeg vet ikke hvor mange kcal det ble til slutt.. men en kan si at 1500 ble det ikke i alefall... så i dag har jeg startet med rugbrød og skinke for en dag kan ikke ødlegge for den nye livstilen jeg ønsker og skaffe meg!!! Stå på damer!! og ha en sunn og trimfull helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

..har ikke blitt registrert! Hmmm mystisk.

 

ihvertfall, noe som har funket godt for meg denne uka er å ha ferdig oppskjært frukt i en tett bolle i kjøleskapet. Så når jeg får søthunger er det lettere å ty til noe sunt. Et helt eple virker uoverkommelig for meg, men eplebåter er snacks!

 

Og så har jeg to slike gammeldagse glassflasker med spenntopp på som jeg har stående i kjøleskapet med vann i. dette gir skikkelig friskt og godt vann som jeg og sambo koser oss med. Litt luksusfølelse med det vannet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gjort stor handel.Kjøleskapet er fullt av sunne saker.Er kjempeklar for en ny uke.

Og denne uken skal jeg være like flink som deg Froeken,det skal være oppkuttet frukt og grønt til enhver tid.

 

Tyr 74:du har så rett,her lar vi oss ikke knekke om vi går på en smell!

 

"Winners never quit.Quitters never win."

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Er så kry nå at jeg mååå rapportere! Har ikke rørt noe søtt siden 3/1 og SÅ LENGE er det lenge siden jeg har holdt ut uten sjokkis!!!

 

I dag har jeg gått til anskaffelse av 14,2 splitter nye vakre trimpoeng og jeg synes det høres vanvittig mye ut, spesielt når jeg tenker på hvordan jeg strevde med å få til 7 i uka før! I dag har jeg gått til og fra trening og det gjorde sitt det, når tur-retur tilsammen var 3timer relativt rask gange!

 

I tillegg har jeg laget den risottoen fra kursbok 1 og den var kjempegod. Det er lenge siden jeg har måttet stå på for å spise NOK kalorier, men det må jeg i dag.

 

I kveld skal jeg lage meg et magert ostesmørbrød som jeg fant oppskriften på i siste Kamille og jeg skal knaske epler og appelsiner (kanskje ikke knaske appelsiner, men rettere sagt slurpe appelsiner :)

 

I tillegg har jeg laget meg tre treningsavtaler for neste uke, så dette går veien synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg er imponert!! håper at jeg snart kan skryt av meg snart... En får litt mer lyst og være flink når en først har kommet igang. lykke til videre!! Godt jobbet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe jobb Froeken!

Har10,8 trimpoeng-målet denne uken er 15 trimpoeng.Litt dårlig start,for i dag har det bare vært jobb,og fau møte.Holdt meg unna både kaker og kaffe!

 

Snakkes i morgen,da er det jo veie dag......

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den første vuken min over og må nå si at den ikke har vært super men men det må bare bli litt oppstramninger... he he

 

vekt start 87.6

vekt uke 1 86,6 (-1kg) 7 trimpoeng og litt for mye god mat...

 

lykke til med resultatene deres!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...