Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Ned 1' date='7 kilo denne uka:) Så vekta stopper nå på 95,8 kilo. Har 300 gram igjen til jeg har gått ned 20 kilo. :D[/quote']

 

 

Hei :(

 

Hurra, og gratulerer med et fantastisk resultat, nå får du lønn for strevet Hurra :)

 

Dette fortjener du.

 

Ha en fortsatt fin dag og så skrives vi

 

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Dette har dessverre blitt en kaotisk dag. Å problemet er jo da for min del å spise nok...Men det kommer seg vel etterhvert.

Har på 1 døgn fått livet snudd på hode, atter engang. Skal skrive mer om det siden når jeg orker. Men, det har ingenting med sambo å gjøre denne gangen. Så er bare glad han er der nå for min del.

 

Som skrevet, så er vel ikke kaloriinntaket der det burde ligge idag, men så lenge det bare blir idag, så går det sikkert greit.

Har heller ikke fått trent idag, men skal komme meg avgårde imorgen. En grei måte å få ut litt gørr på.

 

Skal ta tidlig kveld, da det var lite med soving inatt, så ser jeg sikkert lysere på ting imorgen.

 

Ha en fortsatt fin kveld. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny dag, med nye flotte blanke ark:)

Det meste ser lysere ut idag, så da skal jeg vel få spist det jeg skal.

Skal snart komme meg på trening, får prøve å ta igjen litt fra igår.

Skriver mer siden.

Ha en strålende dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,8 trimpoeng ble resultatet etter 1,5 time på helsestudio. Elipsemaskin og styrketrening.

Fikk nytt brev fra sykehuset idag, skal allerede 25 sept. til vurdering av bukplastikk. Kjente panikken kom, men roet meg ned igjen. Ville jo gjerne ha gått ned mest mulig før jeg skulle dit, men ble 1 mnd mindre å gjøre det på nå da. Men uansett ville jeg ikke vært ferdig slanket uansett, så det spiller egentlig ikke så stor rolle. Skal jo dit for å vite hvor mye mer jeg må gå ned for å en sånn operasjon.

Nei, nå må jeg ha lunsj. Er kjempe sulten etter treningsøkta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har dessverre blitt en kaotisk dag. Å problemet er jo da for min del å spise nok...Men det kommer seg vel etterhvert.

Har på 1 døgn fått livet snudd på hode' date=' atter engang. Skal skrive mer om det siden når jeg orker. Men, det har ingenting med sambo å gjøre denne gangen. Så er bare glad han er der nå for min del.

 

Som skrevet, så er vel ikke kaloriinntaket der det burde ligge idag, men så lenge det bare blir idag, så går det sikkert greit.

Har heller ikke fått trent idag, men skal komme meg avgårde imorgen. En grei måte å få ut litt gørr på.

 

Skal ta tidlig kveld, da det var lite med soving inatt, så ser jeg sikkert lysere på ting imorgen.

 

Ha en fortsatt fin kveld. :D[/quote']

 

Kjempeflink å trene,og jeg håper det går bedre med deg ellers også.

Klem og oppmuntrende hilsen fra litt lengre sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg, håper du har det bra. Du er jammen flink å trene, 1,5 time, det kan man kjenne på kroppen etterpå tenker jeg. Jeg håper virkelig ikke jeg har tråkket i salaten med noen kommentarer, spesielt med tanke på samboer, "he is a keeper", jeg har ikke lest alle sidene i dagboken din, bare de siste par, så hvis det har vært problemer så har ikke jeg fått det med meg og nå har jeg nylig kommet med kommentarer, noe som er typisk meg. Må jeg bare si beklager. Ellers håper jeg uken blir ok for deg og for alle andre, det er som Janne sier, hvis det er en dag man ikke får tid å gå innom disse sidene, så glipper motivasjonen litt, og da må jeg rett innpå igjen! Du er en av de som motiverer meg, rina. Stå på. Heia oss. :D

 

klem fra tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var sanrt denne dagen gått også. Å den har gått kjempe bra:)

Trening og riktig med mat, kan man forlange mere:)

Takk for oppmuntrende hilsninger på tråden min. Å, neida tsj du har ikke sagt noe galt ang samboeren min. Det er bare jeg som "hiver" han ut med javne mellomrom pga PMS. Stakkars mann, men nå begynner vi å bli klar over at det med noen måneders mellomrom, virkelig topper seg for min del da. Sist var i februar, så er vel omtrent 6 mnd siden sist da...

Men det jeg også har lagt merke til etter at jeg har gått ned såpass mye, er at de andre mnd ikke er like ille iforhold til PMS. Så aldri gæli at det ikke er godt for noe.

Det som har snudd opp ned på livet denne gangen. Er at to av unga har bestemt seg for å flytte tilbake til faren. De har bodd der egentlig alle 4, men så har de nå kommet 1 og 1 boende hos meg. De to siste nå i sommer. Å gjett om hjertet gledet meg da. Men det varte da til igår. De hadde vært hos faren i helga, å bare kom hjem å sa at de ville flytte tilbake...

Helt grusomt der og da. Men livet må gå videre, så prøver å innstille hode på dette da.

Det går bedre idag enn igår, for å si det sånn.

Så idag har jeg og eldstejenta, drevet å gjort om rommet hennes. Hun må dele det med de andre når de er her, men ellers har hun fått et ganske fint rom nå.

Nye gardiner, duker, stearinlys og matte på gulvet. Pluss at vi har ommøblert, ryddet og vasket. Så det ble kjempe bra.

Så nå føler hun at hun har ett ungdomsrom. Hun blir 13 nå i høst:)

 

Dere får ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan levende forestille meg hvordan du har det........nesten.Har to tenåringer,13 og 15 som hver gang dem har vært hos pappaen,kommer hjem og vil flytte.

Jess,dere skal få flytte når dere er ferdig m grunnskolen,ikke før.

Men det er tøffere nå å stå imot alle argumentene,enn da dem var små.

Pappaen kan ikke ha dem,men han vil gjerne.

Tøfft det der.

Så bra at du finner en vei å takle det,bruker din positivitet. Nå blir det mere oppmerksomhet for den/dem som blir hos mamma.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen på tråden min. Koselig at dere svarer meg og tenker på meg. :D

Skal snart på trening igjen. Får prøve å få trent idag også, selv om jeg er trøtt som en strømpe...Om nå strømpene er trøtt da...:=

Skriver mer siden.

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,1 trimpoeng hittil idag. Å det kommer til å bli flere. Skal ut å gå senere. :D

Idag er en litt bedre dag, enn det var de to forrige dagene. Så det meste går seg til. Det viktigste for min del er jo tross alt at unga føler de har det bra. Så får vi voksne komme i annen rekke.

På treninga idag trente jeg så hardt at svetten randt og gensern ble våt, kjempe deilig. Man føler virkelig at man får igjen for strevet da.

Bakdelen med det er jo at man blir kjempe sulten, så skal få meg litt mat nå, også komme meg i dusjen.

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble det sannelig 4,8 trimpoeng idag også:D Dette går så det suser om dagen. Fysioterapauten syntes jeg har blitt kjempe flink til å trene, nesten litt for flink...

Maten har gått bra idag også, å nå er det bare kveldsmaten igjen.

Prøver virkelig å tenke over hva denne livsstilendringen har gjort for meg.

1. Bedre humør.

2. Bedre form.

3. Bedre selvtillit.

4. Lettere kropp.

5. Mindre kropp.

6. Mindre utflod.

7. Mer regelmessig mens.

8. Lettere å kjøpe klær.

9. Lettere å bli akseptert, å det er den ene tingen jeg syntes er synd. For det

burde ikke være pga hvordan man ser ut, at man blir akseptert/respektert.

Men pga. den man er som menneske.

10.Å sist men ikke minst, å faktisk begynne å bli glad i meg selv:)

 

10 gode grunner til å fortsette, med andre ord.

Tenk så heldig jeg er som faktisk kan velge å gjøre noe positivt med livet og helsa mi. Ikke alle er like heldig. Tenk også at jeg kan bestemme hva jeg skal spise eller la være å spise. Flott, ikke sant?

En liten tankerekke som kom susende igjen. Men nå får dere ha en fin kveld alle sammen.

Klem fra Rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen alle sammen:)

Idag er det ett skikkelig møkka vær her i Bodø, det regner og blåser.

Men har ikke tenkt å la det stoppe meg. Har bestemt meg for å hyre på meg regnklær og gå en kjempe lang tur. Det kan være veldig forfriskende. Gjør det i stede for å hive med på treningsstudio idag. Litt variasjon er bra.

Så får se å spise frokost å komme meg av gårde. Blir så klart med pulsklokke på.

Har bare ett problem, å det er at jeg må gå langt for å komme meg ut av asfalt jungelen, så kanskje det blir sykling dit da. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,5 trimpoeng innkassert på turen min.:D Litt skuffet at det ikke ble mer, samtidig som jeg glemmer jo at det ikke er så lenge siden jeg faktisk kastet krykkene. Så det tar seg vel opp etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig melding på bloggen min. Du er et skikkelig rivhjern du. Du har like mye trimpoeng på en dag som jeg har på ei uke. Du er skikkelig flink.

Hadde jeg hatt en hatt så hadde jeg tatt den av for deg.

Det er bare å stå på videre.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det sannelig 4,8 trimpoeng idag også:D 14,4 trimpoeng så langt denne uka.

Idag her jeg en sånn skikkelig se jævl...ut. Håret er forferdelig, ikke sminket meg og føler at jeg ser kjempe stor ut... Ikke videre hyggelig å se seg i speilet når man føler seg sånn. Men skal gjøre noe med det... Skal ha en skikkelig stæsjing etterpå. Ansiktsmaske, hårkur, bodyskrubb, shaving osv... Så føler jeg meg nok bedre.

Skal på kontroll for hofta imorgen, er litt spent på hva de sier. Om jeg kan begynne å jobbe snart, om det ser bra ut osv... Håper de sier alt er bra, gå ut i verden å lev livet.:(

Nei, nå må jeg begynne med litt husarbeide. Ble ikke så mye av det før idag da jeg prioriterte å gå tur isteden for.

Ha en fin kveld, alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å sender en hilsen

Håper du føler deg bedre i dag :) Skal ta meg en sånn time på badet jeg også...hørtes så utrolig godt ut. Du minnet meg på noe :) man trenger å stelle med seg selv iblant. en travel hverdag er det ikke så lett å prioritere det.

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Håper det går bra å kontroll for hofen i dag og at du får en bedre dag etter hvert.

 

Ville bare innom her for å ønske deg en fin dag og ei fin helg.

 

Jeg har fri dag i dag, hadde tenkt meg en skikkelig storrengjøring i huset, men det setter nok været en stopper for, her høljer det ned med regn.......... ( nær sagt som vanlig ).

 

Ha en kjempe fin dag og tusen takk for koselige hilsner inne på bloggen min, setter utrolig stor pris på deg

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært Rina!

Kos deg med scrubing og shaving og alt sammen, jeg ble ørlite misunnelig her jeg sitter på jobben...hehe

Lykke til med hoftesjekken også :)

 

Og ha en god høst-torsdag!

 

Hilsen fra Vilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen flink til å trimme! Håper været bedrer seg her, for da vil jeg gå ut og gjøre litt hagearbeid nå i helgen. Har mye lesing å gjøre også, og i tillegg skal jeg sette opp diverse trenings-, måltids, aktivitets- og sikkert diverse andre planer :) for hele familien. Det skal være klart på mandag, slik at alt blir mye mer ordnet og ordentlig. Da blir det lettere også. Men du motiverer, det er sikkert. Du er kjempeflink.

 

Ha en fin høstdag og helg.

 

klem fra tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble en sånn dag hvor alt har skjedd...

Først en sjekk på sykehuset, å det kunne vel vært bedre... Får ikke lov til å begynne før etter at jeg har vært på kontroll i januar igjen. I værste fall må jeg opereres på nytt!!! Sementeringa er de ikke sikker på om har begynt å løsne eller ikke. Har den det, må jeg operere på nytt, Jippi,not. :)

 

Men så hadde jeg noe hyggelig å se fram til da.

På torsdag har jeg og sambo vært sammen i 6 år. Hadde til den anledningen tenkt å lage skikkelig romantisk middag og fri til han. Med unga som vitner. Siden to av de nå bor hos faren, så måtte det skje når de var her. Så uromantisk som mulig var middagen. Pølse med brød... Men jeg fiksa fram ringene å spurte.

Å fikk så klart JA:)

Ansiktet hans var en studie verdt. Tro meg.

Så nå blir det bryllup 13 september neste år. Dobbel grunn til å slanke seg.

Så imorgen tar jeg fatt igjen. Siden middagen var så uromantisk, så skal jeg ordne i kveld så vi kan kose oss og feire.

Har kjøpt Mozell Light. har en forlovede som er avhold. Så vi skåler i det.

Kjøpt litt snop og is. Å skal tenne masse levende lys.

Unga skal så klart være med på dette her. Så får vi ta den andre romantikken på soverommet;)

Ha en fin kveld alle sammen, for det skal nemelig jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes det hørtes skikkelig romantisk ut, med barna tilstede og alt. Gratulerer så mye!!! Snakk om motivasjonsfaktor. Du kommer vel til å rase nedover du nå, hehe. Er veldig glad på dine vegne.

 

klem fra tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...