Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Nei, ferie har jeg ikke tatt, bare vekta:(

Men, er som vanslig optimist og tror at jeg endelig har funnet igjen motivasjonen. Var å trente igår. 4,7 trimpoeng.

Vekta viser mer enn på lenge...men har ett håp om at det snur nå.

Skal prøve å komme innom flere ganger i uka, men har det rimelig travelt. Men dette er en av de tingene jeg må prioritere. Har meldt meg på Maxi kurs 25 aug. Ha rikke tenkt til å la det bli noen sovepute og fortsette min usunne livsstil fram til da. Tar en dag av gangen, så blir det kanskje mange "flinke" dager etter hverandre.

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Sikkert veldig lurt å ta et maxikurs Rina. Hele høsten og fram til jul er jo en lang god periode uten høytider, ferie og sånn som er vanskelig. Da skal jeg stå på skikkelig!!

 

Jeg bestemte meg for lenge siden for at om jeg begynner å skli ut det aller minste skal jeg melde meg på et nytt kurs for jeg er livredd for å falle av lasset nå. Kommer ikke på tale!!!!

 

Optimisme og positivetet er bra!!!!

Da klarer vi dette jenter!!!!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en veldig bra uke:)

Har spist fornuftig og hittil 12,6 trimpoeng. Har en treningsavtale i morgen også, så dette blir bra. Lørdagskosen? Vaniljekesam og jordbær. Kjempe godt:) Er i så godt driv om dagn at jeg håper det aldri stopper. Så her er dte bare å benytte seg av dety og spise fornuftig og trene det jeg rekker da. Har jo godt bra denne uka som har gått.

Er spent på hvor mye jeg har gått ned til mandagen. Har så klart snikveid meg, men skriver ikke noe før mandagen.

Ha en fin dag imorgen alle sammen og ei god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre at du er igang igjen, at du har funnet motivasjonen du trenger for å stå på. Jeg føler meg selv ganske motivert, men altså har nettopp begynt på igjen. Stå på, Rina. Heier på deg. :)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Har vært bekymret for deg rina og det er derfor godt å se at du er tilbake igjen og at motivasjonen er på plass. Har selv hatt noen hektiske uker, men nå er alt tilbake til normalen snart. Har planer om å gyve på de siste 5 kiloene de neste to månedene. Stresser ikke da det viktigste er å komme tilbake til de normale spisevanene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 6 months later...

Er du her inne? Håper du ikke har gitt deg. Du var en skikkelig motivasjonskilde og det var kjekt "å bli kjent med" deg her inne. Håper det går bra med deg.

 

Klem fra Trude (som har begynt på nytt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...