Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Takk for gratulasjonene:)

Kvelden ble meget hyggelig igår. Å idag har vi vært på en tur på 3,5 timer. Gjett om jeg kjenner det i beina da. Men 5,8 trimpoeng er forbrukt på denne turen. Så det er jeg veldig fornøyd med.

Nå skal jeg lage pizza, med grov bunn, mager kjøttdeig og magre pølser på.

Blir nok godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye,skikkelig,skikkelig trivelig :)

Klem fra meg Rina

Setter på ei lyspære i overskrifta,i gamle dager ble det jo lyst for de som skulle gifte seg,nå er jo ikke jeg noen prest...ler..men det får duge

Gratulerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært ei helg med høy kosefaktor, så vekta viser vel det imorgen. Pluss mensen igjen da...

Men nå er det stopp. Fra imorgen er det full fokus på mat og trening igjen.

Kanskje med enda mere glød enn tidligere... har jo noe kjoler i hode, som jeg gjerne ihvertfall vil kunne prøve engang ut på neste år.

Så målet nå er ihvertfall -10 kilo til jul også kanskje 15 kilo til-til neste sommer.

Så her er det bare å stå på som dere skjønner.

Tusen takk for alle gratulasjoner fra dere:)

Koselig når man får hilsen fra mine "venninner".

Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig mye. Du er skikkelig tøff da. Det er ikke hver dag man spørr sin elskede om han vil gifte seg da så denne helgens feiring er du jammen vel fortjent.

Skal tenke på deg i morgen jeg. Skal til pers selv i morgen. Er veldig spent.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Lena. Denne feiringen har du fortjent og du er så innstilt på å stå på videre, så dette vil gå kjempefint. Heia, rina!

 

Lykke til med morgendagens veiing og hva uken måtte by på av utfordringer.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en kjempe fin dag, det skal bli spennede å høre hvordan det har gått med deg.

 

Det er min kursdag i dag, gleder meg til å se hvordan det har gått denne uken, har ikke gått på vekten og skal heller ikke gjøre det for i kveld. Men jeg forventer meg ikke så veldig stort vekttap, da jeg gikk ned så mye sist.

 

Ha en flott dag, her regner det i dag, nær sagt som vanlig, har regna hver dag de siste ukene.

 

Vi skrives

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heffaklumpen
På torsdag har jeg og sambo vært sammen i 6 år. Hadde til den anledningen tenkt å lage skikkelig romantisk middag og fri til han. Med unga som vitner. Siden to av de nå bor hos faren' date=' så måtte det skje når de var her. Så uromantisk som mulig var middagen. Pølse med brød... Men jeg fiksa fram ringene å spurte.

Å fikk så klart JA:)

Ansiktet hans var en studie verdt. Tro meg.

Så nå blir det bryllup 13 september neste år. Dobbel grunn til å slanke seg.

Så imorgen tar jeg fatt igjen. Siden middagen var så uromantisk, så skal jeg ordne i kveld så vi kan kose oss og feire.

Har kjøpt Mozell Light. har en forlovede som er avhold. Så vi skåler i det.

Kjøpt litt snop og is. Å skal tenne masse levende lys.

Unga skal så klart være med på dette her. Så får vi ta den andre romantikken på soverommet;)

Ha en fin kveld alle sammen, for det skal nemelig jeg:)[/quote']

 

 

Hallo Rina!

 

Må bare få lov å gratulere så masse! :)

 

Det er så fantastisk å gifte seg, vi gjorde det i fjor, mens jeg (og mannen min fortsatt var "store") men dagen er definitivt minneverdig, og det uansett hva du vil veie da!

 

Lykke til videre, dette skal vi klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det går an å glemme å veie seg... Men det gjorde jeg altså idag. FOrsov oss litt, folk ut og inn av badet osv... Men har ihvertfall vært på trening. Stort sett kondisjonstrening idag. Pluss litt styrketrening. 4,4 trimpoeng så langt idag da.

Jeg får veie meg imorgen da.

har tenkt å bruke resten av formiddagen på litt hardt husarbeide. Så forbrenner jeg vel en del der også.

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9,4 trimpoeng idag:D Det er nesten rekord tror jeg.

Har vært å gått tur sammen med ei venninne. Vi sleit oss opp 4 kilometer med stigning. Å gjett om det var verdt det når vi kom på toppen av keiservarden, å så utover hele byen. Vi så helt ut til Lofotveggen, Værøy og Røst. Dere aner ikke hvor nydelig det var:)

Problemet med å forbrenne så mange kalorier er jo inntaket av kalorier da. Har med det jeg har lagt inn til kveldsmat, bare kommet opp i litt over 1300 kalorier idag. Å det er altfor lite. Men får se om jeg kan spe på med noe mere til kveldsmat.

Imorgen skal jeg på to jobb intervjuer. Selv om legen sier at jeg ikke skal begynne å jobbe igjen, så gjør jeg nok det alikevel.

For selv om jeg må ha en ny operasjon, så kan jo det ta sin tid. Å da vil jeg ha en ordentlig inntekt å få sykepenge grunnlag på. istede for nå som jeg er på rehablitering.

Kanskje jeg ikke må ha en ny operasjon også takker jeg nei til jobb. Det blir jo også litt for dumt. Så jeg møter opp imorgen, så får vi se om det blir noe jobb på meg.

Men nå skal jeg finne noe å pakke i munnen.Blir sliten og utmattet etter så mye trening.

Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9' date='4 trimpoeng idag:D Det er nesten rekord tror jeg.

Har vært å gått tur sammen med ei venninne. Vi sleit oss opp 4 kilometer med stigning. Å gjett om det var verdt det når vi kom på toppen av keiservarden, å så utover hele byen. Vi så helt ut til Lofotveggen, Værøy og Røst. Dere aner ikke hvor nydelig det var:)

Problemet med å forbrenne så mange kalorier er jo inntaket av kalorier da. Har med det jeg har lagt inn til kveldsmat, bare kommet opp i litt over 1300 kalorier idag. Å det er altfor lite. Men får se om jeg kan spe på med noe mere til kveldsmat.

Imorgen skal jeg på to jobb intervjuer. Selv om legen sier at jeg ikke skal begynne å jobbe igjen, så gjør jeg nok det alikevel.

For selv om jeg må ha en ny operasjon, så kan jo det ta sin tid. Å da vil jeg ha en ordentlig inntekt å få sykepenge grunnlag på. istede for nå som jeg er på rehablitering.

Kanskje jeg ikke må ha en ny operasjon også takker jeg nei til jobb. Det blir jo også litt for dumt. Så jeg møter opp imorgen, så får vi se om det blir noe jobb på meg.

Men nå skal jeg finne noe å pakke i munnen.Blir sliten og utmattet etter så mye trening.

Ha en fin kveld alle sammen:)[/quote']

 

 

Jeg er bare utrolig imponert over deg!

 

Bøyer meg i støvet :)

 

klem fra tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig imponert over deg. Makan til trimpoeng har jeg vel aldri vært i nærheten av.

Blir spennende å høre hvordan det går på vekta i morgen.

Men tenk å glemme å veie seg da du. Det hadde ikke jeg klart.

God kveld videre

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint,har enda tilgode å besøke keiservarden,men jeg så på tv at arve tellevsen var der å spillte under nordland musikkfestuke :)

Har fjerne minner om turer i bestemorenga,rundt vågøyvannet...tror jeg det het,og nes maskinisten.

Gikk grunnkurs i landbruk da jeg var ung :) siste året det ble avholt grunnkurs der det nå er kultur----hus...er noe med kultur i allefall :)

Lykke til med veiing og jobb greier i dag

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkelig flink til å mosjonere! Du har vel kanskje tenkt å registrere deg på LHL sin skritt teller kampanje? Kunne vært kjekt å startet en mosjonstråd her for oss på 40+ også, for de små mosjons grepet teller mye :-)

 

Håper du får en flott uke og lykke til med intervjuene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg fått meg jobb:)

Begynner imorgen. Det ble renholdsjobb på en skole. Det som fristet mest der var så klart feriene:) 6 ukers sommerferie, høstferie, juleferie, vinterferie og påskeferie. Deilig. begynner klokka halv syv om morgene å er ferdig 14.20.

har jobbet der før, å hadde ikke noe problemer med å komme meg opp da. Var åpen om dette med hofta osv. Men de er villig til å gi meg en sjanse, så da tar jeg den. Lønna er heller ikke så gæle lenger.

Ellers husket jeg vekta imorges da. Har gått opp 0,5 kilo, men det forsvinner nok fort igjen. Har jo mensen å en del ligger nok der. For samler vann som bare det, når jeg har den. Trodde jeg kom til å være støl som bare det idag, men det har gått bra. Så er ikke redd for en ny tur opp. Blir dessverre ikke tid til trening idag. Skal på et møte klokka to, så lage middag før det er foreldremøte. Så tror ikke det blir tid.Men kanskje jeg får gått meg en tur ikveld. har jo allerde vært litt ute å travet og gått til disse jobbintervjuene, så har 1,3 trimpoeng hittil idag.

Er kjempe spent på hvordag det kommer til å bli med denne hofta, når jeg nå begynner i ett såpass tungt arbeide igjen. Men tror det kommer til å gå bra.

Skal ha på meg pulsklokka de første dagene for å se hvor mye jeg forbrenner på jobb. Blir nok mere enn det har vært med å gått hjemme ihvertfall.

prøver nå virkelig å legge opp dagen så jeg får imeg nok mat. Sliter litt med det, men håper det ordner seg nå. Kommer til å ta med meg matpakker, istede for kantinematen. Er sunnere og billigere.

Skal også ta med meg frukt og evt yoghurt, så blir det vel nok kalorier forhåpentligvis.

Er full av optimisme og tro på at dette skal jeg klare. Både med jobb og med mat og trim ved siden av.

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ny jobb Rina! håper det går bra med hofta di! du er jo så superflink til å trene at jeg tar av meg hatten for deg! stå på videre og de grammene tar du av deg fort som bare det, du har nok rett i at Tante rød har skylden. men sånn er det bare for oss jenter. :)

ønsker deg en flott uke med jobb og livstilsendring! hilsen may

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har en god plan på å ta med matpakke®, det er kjempesmart. jeg har alltid matpakke med på jobb. da har jeg kontroll på inntaket, samt jeg vet at jeg får i meg gode næringsstoffer. varierer litt mellom middagsrester/salat og skiver med pålegg. alltid frukt og yoghurt i tillegg.

 

stå på, rina. blir spennende å følge deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratuleres så mye med jobb. Er deilig å ha noe fast å gå til. Nå må du ikke miste motet. Stå på masse videre.

Når det gjelder mensen og vekta så går jeg alltid opp 3 kg. Uansett.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...