Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Bare innom en tur for å ønske deg en fin dag og helg.

 

Kjekt at du har kurert deg selv for tannlegeskrekk, det er ikke noe kjekt å ha de, har selv hatt det og det sitter nå i litt likevell, men nå har jeg funnet en tannlege som jeg er trygg på og føler at jeg kjenner, det gjør sitt til at jeg ikke syns det er så ille. Har i mange år ikke gått til tannleggen for di jeg ikke har tørt, men etter at vi fikk ny tannlegge her hvor jeg bor, så har det gått sånn noen lunde bra. Nå har jeg holdt på siden i april og fiksa på tennene min, og nå ser jeg endelig enden på det, har brukt utrlig mye penger på dette, har blandt annet skifta ut en del tenner og satt de på bro. Nå begynner jeg endelig bli fornøyd og jeg tørr og smile.

 

Jeg har fri dag i dag, tenkte jeg skulle avlegge treningsentret en tur i dag, været ute frister ikke mye til noe ute liv akkurat.......

 

Denne uka har jeg brukt skrittelleren ivrig, har gått og gått, har prøvd å få te en lang og en kort tur etter jobb, kjenner at kondisen begynner å komme tilbake igjen og det er herlig, har nå vekta bare kunne kommet etter nå så, det blir nå spennede å se på mandag hva den viser.

 

Ha ei flott helg og en fin dag og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Hei Eve:)

Har brukt mye penger jeg også, å det kommer nok til å bli mer for at drømmekjeften skal være inntakt. Men kan leve med det sånn som det er nå. Å får jeg en bleiking etterhvert så blir det slett ikke så værst.

Så flink du er til å trene da. Morsomt med skrittteller, men de jeg har hatt har nullet seg ut osv. Så neste gang jeg skal kjøpe en sånn, så får jeg heller legge litt mer penger i det.

Ha en fin helg du også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldigvis så har min fungert kjempe bra, jeg har den de selger i grete rode butikken, men jeg har ikke kjøpt den der ( kjøpte den på apoteket for et par år siden ) tror jeg betalte 300 for den. Og den er jeg kjempe fornøyd med, den viser km, kcal, aerobikk steg, og skrittene jeg har gått, og den viser også hva klokka er. Har stilt den inn med vekt og skrittlengde, jeg er i alle fall kjempe fonøyd med den jeg har.

 

Skrives

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg vært hos legen, å måtte svelge enda noen kameler... Hofta kan ta opp i ett år før den er helt bra igjen...Urk. Han hadde stor forståelse at jeg var dritt lei, men bare å smøre seg med tålmodighet. Spurte også hvorfor disse kiloene sitter så forbanna fast. Det kom av at jeg hadde hatt denne operasjonen, for da går kroppen i en slags sparebluss til man er rimelig restutiert. Han syntes det var bra jeg ikke hadde gått mange kilo opp, men stablisert meg. Fikk resept på xenical. Men skal gi det en måned til for å se om vekta går ned uten å bruke disse tablettene. Går jeg ikke noe ned til 1.november så henter jeg de.

Har vært å kjøpt meg skikkelig utesko. Goretex med litt demping. Så håper med gode sko at jeg kan ta opp igjen gå turene mine etterhvert.

Nei, atter litt husarbeide som roper. Så ha fortsatt en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kanskje ikke så rart at det tar så lang tid med hofta, for det var vel en stor operasjon. Bra du ikke gir opp, men du skal vel ikke sitte helt stille heller? Kan du gå turer og slikt? Vet at du trimmer, men jeg er ikke helt sikker på om du ikke prøver litt mer enn du egentlig skal? Hm Hm....

 

Nåja, gode sko er ihvertfall viktig når man skal gå turer. Jeg måtte kaste mine utslitte joggesko her om dagen, og ikke plent om jeg finner noen nye jeg kan gå i. Må ta meg en tur imorgen igjen å sjå. Har plattføtter og null hæler, så det er ikke så enkelt å finne noen sko som ikke gnager både her og både der.

 

h045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si som Magan, at du prøver kanskje litt for hardt, litt for fort. Det er sikkert lett for oss å si, og jeg forstår bare så altfor godt frustrasjonen med å måtte være tålmodig. Goretex sko er som vi alle vet et godt kjøp, så det var lurt, og kan være tryggere for deg når du er ute på tur, da mener jeg mindre belastning kanskje?

 

Uansett, som vanlig må jeg bare si at du har en fantastisk innstilling, den er beundringsverdig.

 

Håper du får en fin og sunn helg, rina.

 

God natt til deg.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempe trøtt idag, men skal snart en tur i dusjen så jeg forhåpentligvis våkner litt. Er litt småkvalm også, så jippi:( Hater å være kvalm.

Magan du har sikkert rett i det at jeg vil så mye på kort tid... Tålmodighet er en dyd jeg ikke har fått utlevert ihvertfall. Så egentlig syntes jeg at jeg har vært kjempe tålmodig...Til meg å være. ;)

Men gir opplegget mitt en måned til for å se om jeg tursler litt nedover. Klarer jeg det uten tabletter er det absolutt det beste.

Ha en fin dag alle sammen:) Dusjen venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES;YES;YES... Endelig nedgang på vekta. 94,8 kilo viste den idag. Så har gått ned 2,8 kilo på ei uke. Mangler 300 gram på 21 kilo totalt.

Har gått ned 12,5 cm totalt også, så dette var en skikkelig opptur:D

Så foreløpig lar jeg resepten på tablettene ligge. Ble så glad når jeg gikk på vekta. Så som dere skjønner er alt bra:)

Har sovet dårlig inatt, har stressa noe utrolig med bryllupet i drømmene.

Vi har bestemt oss for ett lite intimt bryllup, med de nærmeste. Vi blir alikevel 30 om alle kommer. Blir ikke kirkebryllup, men skal få til noe spesielt alikevel. Kommer tilbake til det, når alt er i boks. Vi skal ha middag på en restaurant så jeg slipper å styre så mye å være helt utslitt når dagen er der. Med så få gjester slipper jeg masse kakebaking og sånn. Kommer antagelig til å bestille de kakene jeg skal ha, bortsett fra en iskake. Så det kommer til å bli bra:)

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten melding til før jeg fyker på trening...

Takk for koselig melding jenter:)

Begynte å tenke på når jeg kunne se 80-tallet langt der framme. Målet må være til ca 15 november. Har da 4,9 kilo å gå ned til vekta ivser 89,9 kilo. Er mange år siden jeg veide så lite. Så gleder meg til det. Så er det bare å fortsette denne uka. Tror jeg har skjønt at de dagene jeg trener så trenger jeg mere mat enn de dagene jeg ikke trener. Sliter litt med panikkfølelsen når jeg bikker over 1600 kalorier, men skjønner at det er det som må til de dagene.

Men nå er det trening og fysioterapaut. Skal senere idag begynne å vaske rundt i trappa, vegger, vinduer osv. Litt ekstra trim der. Antar det omtrent må bli som å male, å det står oppført i trimlista på arbeidsboka.

Skriver mer siden idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er bare superbra. synes tråden din er et godt eksempel på at det går opp og ned i dette liv, det er så deilig å ha medgang når en føler en har slitt litt ekstra i en periode. håper uka di blir strålende fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige og oppmuntrende meldinger jenter:)

Har fått 4,3 trimpoeng hittil idag. Har ikke begynt å vaske rundt enda, så det kommer i tillegg. Har vært sammen med ei venninne å shoppa litt etter at vi har trent. Følte meg helt utsulta nå, så godt å komme hjem å få spist litt.

Prøvde ei bukse i str 46 idag, den gikk nesten på. Hadde det vært stretsh iden ville den gått på. Det er nemlig det det har vært i de andre buksene jeg får på meg i 46. Men det var det ikke, så kjøpte den ikke, selv om buksa var råfin. Men, men det kommer vel flere bukser framover. Skal ha på meg str 46 før jeg orker å kjøpe noe ny. Å da mener jeg at de skal mer enn bare på, må kunne puste i de også;)

Dere får fortsatt ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er grønn av misunnelse, det må jeg bare innrømme, det er leeeenge til jeg kommer dit. Men jeg unner deg virkelig dette, det er sikkert. Du har vært superflink. Og det er beundringsverdig og ikke minst motiverende for oss andre.

 

Stå på, jeg er sikker på at du når målet ditt den 15. november. Tenk da er du sikkert et eller annet sted på 80-tallet. Yeah.

 

Heia, Rina!

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Synes du er superflink! Kjenner igjen det med bukse i 46, har en ny fin jeans i skapet i 46, får den på og igjen, men får ikke puste. Skal ikke kjøpe noe nytt i større størrelse enn 46. Har også kjøpt en lett nyydelig mellomblå tyllaktig sommerkjole med stopper som går på uten pust. Den henger utenpå skapet for at jeg skal se den hver dag og motivere meg! Tenk om jeg kunne ta av 2,8 kg i en jafs (pigs can fly!) All beundring til deg fra Genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har masse klær i skapet jeg ikke får puste i. og klær jeg ikke får på meg i det hele tatt. har samlet dem i noen store sekker. har ikke hjerte til å kaste disse klærne, for det er virkelig fine klær jeg ønsker å bruke. og klær jeg har brukt før jeg la på meg alle disse bedritne kiloene. jeg ønsker heller ikke kjøpe klær nå, jeg tenker jeg kan bruke det jeg har til de definitivt blir for store. og klær man ikke klarer å puste i må vente i butikken eller på kleshengeren til vi blir slanke nok til å få dem på oss. ;) den dagen kommer. jeg er sikker på at den butikkturen ga deg masse ekstra motivasjon, rina. way to go, girl!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...