Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Hei mayca og XXL:)

Disse frukt og fiber får man kjøpt på Vita, apoteket og helsekostbutikk. De fungerer såpass godt at jeg anbefaler at du har fri morran etter at du har tatt de om kvelden. Vet ikke om man kan holde det ved like ved å spise 1/2 eller 1 pr kveld. Dette er heller ikke farlig å bruke. Skal prøve meg litt fram. Har også med hell brukt noe som heter Vi-siblin kjøpt på apoteket. Det er smakløst, men litt geleaktig.

Har ice-gel og bruker den både på ryggen og på innsida av hofta:)

Disse vondtene går jp over etterhvert, så egentlig skal man vel slutte å klage.

 

Nei, man kan ikke stå på venteliste mens man går ned for bukplastikk. Man må først ha gått ned. Noen er streng med at man må ha holdt vekta så-så lenge for å få en sånn operasjon. Her oppe i Bodø går det veldig lang tid om jeg skal gjøre det her. Men det er noe som heter fritt sykehusvalg, så da kan man velge også blandt de privatklinikkene som din helseregion har avtale med.Vet at når det gjelder offentlige sykehus så er det ca 4 ukers ventetd ved Rjukan syhehus.

Legen jeg var hos igår, ville helst sende meg til Stokkan klinikken i Tromsø. For å komme på en privatklinikk må man ha rekvisasjon fra en plastisk kirurg tilknyttet den offentlige helsetjenesten, men til andre offentlige sykehus er det nok at legen din sender en henvendelse.

 

Har vært å trent på helsestudio. 4,4 trimoeng ble det sannelig idag:)

Nei, nå må gubben ha dataen, er ikke så ofte det skjer så får vel slippe han til:)

Skriver mer siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar
Hei mayca og XXL:)

Disse frukt og fiber får man kjøpt på Vita' date=' apoteket og helsekostbutikk. De fungerer såpass godt at jeg anbefaler at du har fri morran etter at du har tatt de om kvelden. Vet ikke om man kan holde det ved like ved å spise 1/2 eller 1 pr kveld. Dette er heller ikke farlig å bruke. Skal prøve meg litt fram. Har også med hell brukt noe som heter Vi-siblin kjøpt på apoteket. Det er smakløst, men litt geleaktig.

Har ice-gel og bruker den både på ryggen og på innsida av hofta:)

Disse vondtene går jp over etterhvert, så egentlig skal man vel slutte å klage.

 

Nei, man kan ikke stå på venteliste mens man går ned for bukplastikk. Man må først ha gått ned. Noen er streng med at man må ha holdt vekta så-så lenge for å få en sånn operasjon. Her oppe i Bodø går det veldig lang tid om jeg skal gjøre det her. Men det er noe som heter fritt sykehusvalg, så da kan man velge også blandt de privatklinikkene som din helseregion har avtale med.Vet at når det gjelder offentlige sykehus så er det ca 4 ukers ventetd ved Rjukan syhehus.

Legen jeg var hos igår, ville helst sende meg til Stokkan klinikken i Tromsø. For å komme på en privatklinikk må man ha rekvisasjon fra en plastisk kirurg tilknyttet den offentlige helsetjenesten, men til andre offentlige sykehus er det nok at legen din sender en henvendelse.

 

Har vært å trent på helsestudio. 4,4 trimoeng ble det sannelig idag:)

Nei, nå må gubben ha dataen, er ikke så ofte det skjer så får vel slippe han til:)

Skriver mer siden[/quote']

 

Takk for svar!!! ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen alle sammen:)

Du har mye morsomme figurer på lager Magan;)

Ja, ryggen er bedre. Skal til fysioterapaut idag, også skal jeg trene litt igjen. generelt kondisjonstrening, men også magemuskla. De er der eneste muskla som tåler trening hverdag.

Skriver mer siden.

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,8 trimpoeng så langt idag:) har vært å trent en god time. Er så godt når det er gjort. Gjorde ett lite ekspriment når jeg gikk fram og tilbake til treninga. Når jeg gikk bortover, så gikk jeg vanlig. Forbrukte da 60 kalorier. Når jeg gikk hjem gikk jeg å holdt inn magen så mye jeg klarte. (grunnøvelse i pilates) å da forbrukte jeg 100 kalorier på samme strekning, selv om jeg gikk fortere til trening enn hjem igjen. Er litt vanskelig å gå fort med magen trekt inn... finner meg et mål framfor meg som jeg skal klare å gå til med magen inntrekt, så puster jeg ut litt mens jeg går og begynner på nytt igjen. Prøver å phuse meg selv framover, bare noen meter til før jeg slipper ut magen igjen. God trim tror jeg:)

 

Ja, hyfsan vi har fått fint vær idag:) Så blir nok en tur i ettermiddag sammen med venninna mi. Blir da ikke på Keiservarden, har enda forbud mot det, men ei løype som er mere flat, så får man heller øke tempoet litt.

Fysioterapauten sa jeg kunne prøve meg på spinning, hvis jeg ville. Så skal prøve meg på det i løpet av oktober. Målet var vel egentlig å slutte å røyke først. For det er nok kondisen som kommer til å ta livet av meg... Men er overhode ikke motivert akkurat nå. Men håper jeg blir det, for tror ikke det motivasjonen skal falle i hode på meg, så jobber med saken

Idag er ryggen nesten helt bra. Hjalp med trening igår tror jeg.

Nei, dere får ha en fin dag. Vet ikke om jeg skal tusle til byen en tur, eller fortsette rundvasken. Må uansett dusje først.

Vi tatstes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da! Har rukket en del selv i dag. I tillegg til å ta seg av en aktiv ett-åring så har jeg ryddet, støvsugd, vasket badet, brettet og ryddet nyvaska tøy. Det har gått i ett siden klokka åtte, og først nå har jeg hatt mulighet for å sette meg ned. Lurer på om jeg kanskje skal begynne å ta morgentrening selv, mens samboer er hjemme og passer snuppa. Da kan jeg gå en rask tur på skogen ca 45-60 minutter opp og ned til en hytte som ligger midt inni skogen vi bor like ved. Skal i alle fall prøve en dag og se hvordan det er. Hvis jeg står opp kl.07, så er jeg tilbake til 08 og får dusjet og startet på en ny dag sprek og frisk. Så kan jeg heller spe på med annen trening innimellom + trilleturer. Vi skal bli spreke 2008-bruder i alle fall! Når skal du gifte deg igjen? Ha en strålende dag!:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får en hel haug med nett-brudepiker da vet du :) synes du ser oss, kledd i en usmakelig pastellfarget tyllkreasjon (jfr amerikanske filmer). jøje meg, det hadde vært noe det :)

klart du er sprek og fresh til dess. kjempefint å ha et mål å sikte seg inn mot.

ser du har vært aktiv i dag også, det er godt jobba. må bruke de fine soldagene nå på høsten mens vi har dem :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser det virkelig for meg...hyfsan, vil dere ha lilla eller aprikos farget tyllkjoler jenter:D

6,1 trimpoeng er totalen idag...Så må nok spise litt mye til kvelden. har allerede lagt inn kveldsmaten å ta er totalen på under 1400 kalorier, så må finne på noe lurt når jeg kommer fra byen. Skal ned å kjøpe klær til unga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var shoppingen ferdig for denne gangen. De fikk seg nye vinterjakker, en nye sko og ei ny bukse og to gensere. Mor fikk seg ny bukse, nye vanter og skjerf:)

Kjøpte bukse i D23, tilsvarer 46, men er kortere i bena og litt videre modell. Prøvde den ikke, så var spent når jeg kom hjem å den passet:D Helt ypperlig at den er kort nok i bena til meg, er ikke så lang å, er dritt lei av å matte legge opp buksene jeg kjøper.

herlig når man kan gå ned i størrelser, er lenge siden jeg kunne bruke en sånn størrelse, så føler virkelig at jeg ble glad for at jeg kunne kjøpe den buksa.

Nei, skal se på TV litt før jeg legger meg. Er stuptrøtt om kveldene, så her er man ikke vårslapp, men høstslapp.

Ha en god natt alle sammen, sove godt og drøm søtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye klær og så fint at den passet da, det er jo alltid like spennende når man ikke prøver den i butikken først. Ja, vi er jo kommet til de tider at man må kjøpe inn klær til ungene, min yngste trenger vinterjakke og andre klær, og det gjør min midterste gutt også. Får fri litt til faren deres slik at ikke jeg får alle utgiftene. Han er grei sånn, heldigvis. Må dele på det.

 

Nå er jeg så trøtt at jeg sovner hvert øyeblikk, skal legge meg nå og tidlig opp i morgen. God natt da rina, sov godt.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott du har fått gjort unna litt høstsjopping.

skal ta en dag til byen jeg også,å handle til ungene.er så innmari ulik andre kvinnfolk tror jeg...fordrar ikke å handle klær.

Men man må jo av og til.

Tror det er gamle fobier fra da man selv drev å slet for å finne klær som passer.

Håper det blir likere etterhvert :rolleyes:

Ønsker deg en fin dag i Bodø,lurer på om jeg ikke skal få gubben m på ei helg dit før jul,å bare slappe av på sas

Hadde vært superavkobling.

Folk her omkring pleier å ta ei helg i namsos eller steinkjer,...men...det kunne vært morro m bodøtur,kan jo treffe kjenninger.Vi får se :)

Når man bor slik som vi gjør er det viktig å ta en tur av og til,for å oppleve byatmosfære.

Superklem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galningen fra vest er i veldig godt humør i dag. :) Og hvorfor ikke, det er fantastisk vær i dag også. Jeg verker som bare f..... i hele kroppen, men det er god verking, hvis det er noe som heter det. Ungene og jeg reiser vekk i helgen, i morgen til mandag, så da blir det stille fra denne kanten helt til mandag ettermiddag, tenker jeg.

 

Håper du var godt fornøyd med den nye buksen din :rolleyes:

 

Ønsker deg en finfin dag i dag, Rina. Stå på videre, heia heia. :)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her for å ønske deg ei God helg og en fin dag :rolleyes:

 

Her skinner sola i dag, det gjorde den også i går, merkelig hvor mye bedre alt blir nå sola skinner og det er fint vær.

 

SÅ kjekt å få kjøpe seg litt nye klær da og ikke minst gå ned litt i størrelse, disse D størrelsene er kjempe smarte med tanke på det at de er litt kortere i beina, og de passer meg også utmerket.

 

Ha en flott dag og så skrives vi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne være nettbrudepike for deg, eller også brudepike sammen med 3 andre av oss i real life. Jeg har nemlig 4 "kjoler" i rosa tyll størrelse xl som jeg laget til en venninnefest for 4 den gangen det var kronprinsbryllup! Temaet var brudepiker fordi det var så mye fjas om det kongelige bryllupet i de dager. Jeg kjøpte rosa overdeler med stropper på lindex og masse rosa tyll som jeg sydde på som skjørt. Det hører også med gullkroner med rosa tyllslør til, kan det være noe at vi kommer til Bodø med dette utstyret???

 

PS: tyllskjørtene kan også brukes separat utenpå andre ting, det er strikk i livet og det hender at jeg tar fram disse kreasjonene for å live opp litt. Er også veldig fint på herrer, da får man trimmet lattermusklene. Herrer med tyllskjørt og krone med slør!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:DLOL:D ja dere kommer til å bli super fine i det antrekket Genialt. Jeg ser det for meg å ler så jeg rister.

Litt ekstra trim av magemuskla med latter, har vært å¨trent på morran å fått 3,6 trimpoeng idag:)

Men kjenner jeg kommer til å bli støl, er skikkelig sliten i muskla nesten så de dirrer. Men skal ikke spise før det har gått en time. Ser for meg hvordan bare hiver seg over fettet mitt og soiser av hjertens lyst. Tenk om man kunne programmert muskla til å spise der man ville.... fantasien løper løpsk som dere skjønner.

Snikveide meg idag...igjen... vekta viste 0,8 ned, så håper det holder seg til mandagen.

Siden alle har fint vær idag, så har ikke vi sol fra skyfrihimmel. Men det regner ikke.

Nei skal komme meg i dusjen.

Ha en superfin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rina. Ler så jeg rister av dette med brudepikene. For et syn. Det hadde vel vært brudepikene som hadde fått mest oppmerksomhet tenker jeg.

 

Ellers så har du vært kjempeflink.

Vil ønske deg en super helg og synd dere ikke har det samme flotte været som vi har i Særp.

Du er ei super jente.

Klem Lena:):rolleyes::):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i rosa tyll. du heter ikke "genialt" for ingenting.. :) om bruden ikke er fornøyd med den rosa utgaven, kan du sikkert klare å lage et lignende utstyr i lilla eller aprikos. særlig aprikos da, for å være helt sikker på at vi ligner noen kjempebabyer alle som en. vet ikke om bruden er helt tjent med oss som brudepiker, for å si det sånn :rolleyes:

 

så bra du har hatt en god opplevelse i butikken, rina. jeg tror det er viktig motivasjonsfaktorer, nettopp det å kunne kjøpe seg klær man føler seg vel i. for det har vel endelig vært mange nok ganger man kun har rasket med seg det man kunne få tak i, uten å kunne være kresen. så kall meg gjerne overfladisk, men akkurat det med klærne og det å føle seg vel er utrolig viktige faktorer for meg ift vektreduksjon.

 

ønsker deg en god helg, ta vare på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var lørdagen her igjen. Skal ha en liten gjesteopptreden på jobb idag. Regner med det kommer til å gå bra, for er så mye bedre på innsida av låret nå. Etter at jeg fant en strekke og tøye bevegelse som jeg gjør når jeg har trent, så kjennes det mye bedre ut:)

Hadde meg en liten sprekk på smågodt igår. Gleden var stor når jeg oppdaget faktisk hvor lite jeg kan spise av sånt uten å bli kvalm. Ble kjempe kvalm igår, så blir ei stund til neste sprekk på smågodt ihvertfall. Men tenk så deilig da der, å vite at dette er ikke noe vits i å spise store mengder av uten å bli kvalm:)

Er ikke lei meg for det.

Var i byen sammen med ett par venninner igår, hun ene skulle finne seg ny jakke. Jeg ga opp til slutt å leite sammen med henne. Men jeg fant meg en pysj på Vivikes som passet. Den var svindyr syntes jeg enda den var satt ned, men klarte ikke å la den henge igjen. Så det ble en ny lys gammelrosa silkepysj til den nette sum av 400...Hadde kostet dobbelt. Har ikke tatt den i bruk enda, men gleder meg til å gjøre det.

Dere får ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er viktig å unne seg litt luksus innimellom. kos deg med silkepysjen du, rina. den er deg vel unt.

 

når det gjelder smågodtet så er kroppen din avvent med store mengder sukker, og da skal det mindre til for å bli kvalm. det er kjekt å oppdage at teorien funker for sin egen del :rolleyes:

 

ha en fin dag, rina. du skal sikkert trimme litt i dag? her er grått, og mye vann i gatene. har vel regnet i natt, men opphold nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...