Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Så var trenings økta overstått. 4,4 poeng. Har lagt merke til at jeg må slite mer for trimpoengene etter at jeg har gått ned såpass mye. Men det er vel egentlig greit;)

Skal sette en brøddeig og prøve meg litt på pilates også. Er så greit når alle er ute av huset å få gjort det.

Ble skikkelig sulten idag, så klarte ikke å vente 1 time etter trening før jeg spiste. Ble bare 1/2 time før jeg spiste. Men, men. Sånn er det når man spiser frokost kl 8 og lunsj kl 12.30. Da er ihvertfall jeg sulten.

En eller annen spurte meg om bukplastikk og kriterie for det. Hvis jeg har skjønt det riktig så må man ha eb henge mage på 2 cm eller mer for å få det dekt. Man må også ha gått ned til der man skal være. Jeg kan veie maks 73 kilo men helst mindre. Min høyde er 163 og jeg har grov beinbyggning. Håper dette var til hjelp:)

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare knallbra. Du må være superfornøyd nå. Jeg er maktig imponert over deg og alle de kg du har tatt av. Hvor mange smørrpakker er det blitt?

Syntes det er litt morro å tenke på det fette som er borte i smørrpakker. Litt rar er jeg.

 

Ønsker deg en super bra mandag.

Grattis igjen. Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værst tenkelig start på superuka mi. Fikk ikke sove i går kveld' date=' så klokka var to, halv tre før jeg sovnet i natt. Så er trøtt som en strømpe. Men får prøve å ikke la det hindre meg i å komme igang med denne uka.

Skal først til tannlegen før jeg skal på trening. Tror muligens at jeg prøver å sove litt etter treninga. Men får se.

Har gått ned hele 4,2 kilo denne uka. Men reelt vekt tap er 1,2 kilo. La jo på meg 3 kilo den uka jeg var hos mamma. Men er strålende fornøyd med det da.:)

Cm har jeg ikke gått ned noen ting, så håper det blir masse cm denne uka.

får begynne å reagere litt. Unger som skal på skolen, jeg som må ordne meg osv...Vanlige morra ting.

Ha en fin dag alle sammen:)[/quote']

 

Hei :)

 

Dette beviser nå bare det at du har vært kjempe flink denne uken, så bra da Rina, du gir deg ikke stå på gjør du hele tiden. kJempe flott:)

 

Håper det gikk bra hos tannlegen, og at du kom deg igjennom en treningsøkt.

 

Du viser en utrolig til stå på vilje og innsatsvilje, gir deg ikke men går på med full guffe tross motgang og andre ting. Kjempe bra , en skikkelig innspriasjonskilde er du.

 

Stå på videre nå dete klarer du.

 

Ha en fortsatt fin dag og takk for koselige hilsner i bloggen min.

 

Klem fra evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra ' date=' en skikkelig innspriasjonskilde er du. [/quote']

 

Helt enig!! Du er knallflink, Rina! :) Hvis sjokoladen roper på meg fra kjøkkenskapet, så pleier jeg å tenke at Rina ville ikke falt for fristelsen, så da skal ikke jeg det heller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da Spinny:D

Vet sannelig ikke om det blir noe pilates på meg. Er helt dau, fordi jeg er så trøtt. Skal heller prøve å komme meg en tur ut å gå tror jeg. Så får pialtes vente litt tror jeg. har tenkt meg på badeland imorgen. Først fysioterapauten også svømming. Det må vel bli bra. Lurer litt på hvordan denne superuka blir egentlig.... Trøtt idag, vinkurs på torsdag. jeg og ei venninne. Så får ihvertfall spare en del kaorier til det da. Hvis vi får billetter. Tror det blir kjempe interressant.

Nei,, får begynne med litt husarbeide ihvertfall. Ble heller ikke brød baking idag, så får se hva jeg rekker på onsdag. Har enda et brød i fryseren så de kommer ikke til å sulte ihjel.

Nei, kom deg i aktivitet kjærring. Vi tastes senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men en fordel om begge armene virker som de skal da :) jeg kan ikke svømme for tiden, for å si det sånn.

 

det var meg som spurte om bukplastikk, takk for svar. jeg tror ikke jeg får dekket det, selv om jeg har et godt og stabilt fettdepot på magen uansett hvor slank jeg blir. huff-a-meg, den får bare være der, den magen. ikke mer å si om det. jeg kjenner faktisk ei som tok noe fettsuging av magen sin, hadde vel samme type fettansamling som meg, og hun gikk ned to buksestr bare på å fjerne det fettet. men nå var hun slank ellers, da.

 

håper dagen din har vært bra rina. nå skal jeg rydde litt her. håndverkerrot overalt. det må være den ultimate manne-drømmen. å bare rote det til og la det være sånn, gå med god samvittighet. ingen dame som roper at de må rydde, vi må bare godta det og være glad til for at de kommer *sukk* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt tull den første dagen av super uka, men starter med friskt mot imorgen igjen.

Skal skrive inn trimpoeng, kalorier og vann i kveld. Akkurat nå ligger jeg litt dårlig an i forhold til kalorier, men orker ikke å stresse med det. Hittil er det 4,4 poeng, men jeg og gubben tar oss en spasertur, så blir det kanskje 5 før dagen er omme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Lykke til videre med superuka di! Dette klarer du! Synes det er en superide jeg, tror jeg rett og slett adopterer den! Neste uke skal jeg gjennomføre en slik uke rett og slett, masse trening og riktig mat!

 

Takk for tips og inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare en kort rapport dette her. Er trøtt som ei strømpe.

 

dagens trim =5,9

Dagans kalori= 1466

antall liter vann= 3,5

 

Litt for lite kalorier, men, men. Det rodener seg sikkert i løpet av uka.

 

Ha en god natt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

Ikke fullt så trøtt idag, så håper det går bedre idag med superuka mi...

Skal noen få timer på jobb, så dagen ble ikke helt som planlagt. Å om ikke det var nok så var sykkelen til gubben punktert, så bare gjett hvem som ble fri for sykkel. For ingen er så viktig som han , når det gjelder sånne ting...Litt sur, men det går vel over.

Skal spise frokost å komme meg på trening og fysioterapaut før jeg skal på jobb.

Skriver mer siden. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare si en ting, jeg, og det er TYPISK MANNFOLK! :) Tok han sykkelen din? Jaja, så oppfinnsom som du er, får du vel uansett trimmet nok. :D

Må bare si, at selv om du var trøtt i går, så fikk du nå en del poeng allikevel. :)

 

Håper du får en super dag!

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,2 trimpoeng allerede idag, så dette blir en bra dag tror jeg. Har en gå avtale i ettermiddag, så blir litt mer poeng der.

Skriver mer siden, må dusje før jeg skal på jobb. Lukter gamp for å si det mildt...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er skikkelig flink til å samle poeng. Jeg er skikkelig imponert. Har vært å trent selv i dag og fikk 3 poeng. Beina er som bly i dag.

Håper du får en fin dag på jobben og lykke til med superuka

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan jeg klarer det, Trude? Jo idag hadde jeg ekstra dra hjelp pga irritasjon over gubben, unga , huset , ja det meste. Så er vel PMS igjen!!! Men det hjalp å få ut litt gruff. Først på sykkel også på elipsemaskin. Før en rask runde styrketrening. Jeg bruker pulsklokke og får nok mer forbrukte kalorie rpå kondisjons trening enn det apperatene viser. idag funket pulsklokka igjen, Den lever sitt eget liv. Hvis ikke mensen har kommet til imorgen blir det badeland da håper jeg. Samtidig håper jeg bare mensen kommer snart for er nesten ikke til å være i hus med...ikke morsomt. Vurderer virkelig hormon spiral, selv om jeg er steril. Har stort sett bare hørt posetive erfaringer med det. P-piller kan jeg ikke bruke pga migrene. Så må virkelig tenke gjennom dette. Liker ikke meg selv noe videre nå ihvertfall.

Nei, nå er det middags laging. Skriver mer i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke at du får det til.

 

kjenner meg igjen mht pms. jeg er på full fart inn i pms-land igjen. gruer for søtsuget, det synes jeg er det verste. sur som en bitch kan jeg også være, men jeg legger i det minste ikke på meg av det.

 

krysser fingre for at det blir badeland for deg i morgen. for min del blir det skauen og tur. skal ikke på jobb i morgen, så satser på en tre timers tur. ble så gruelig inspirert av deg nå, rina. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp gått fra pms til mens selv. Orker ikke veie meg denne uken pga kroppen som blåser seg opp, grr! Blir bare i dårlig humør av å se vekten noen ganger når man forventer redusert vekt og det viser motsatt. I tillegg er det jo vanlig å legge på seg litt pga trening og muskler som veier mer enn fett. Har sånn fett/vann-vekt, så jeg får vel gå på den til uka for å ta en status på den. Synes du er så flink jeg! Det er ikke lett å få til alt når andre krever noe av deg hele tiden. Nå for tiden setter jeg enten snuppa i barneparken når jeg trener, eller stikker fra mann og barn og trener i helgene. Samboer er ikke hjemme på ukedagene, så jeg har begrenset med tid å trene + at jeg jobber netter selv.

 

Skal bli gøy å følge hverandre fremover med tanke på bryllupene våre!:) Også bare med èn ukes mellomrom da! Har dere kommet lang i planleggingen? Vi har bestilt kirke, delvis restauranten, skal prøve kjole, satt opp gjesteliste, laget budsjett, designet gifteringer, laget litt planer for festen og ting rundt og hentet inn priser for musikk. Vi tastes!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei koseklumpen:)

Vi har bestemt hvor vi skal ha det, men har ikke bestilt enda. Skal gå å snakke med de i løpet av uke. å det er stort sett det som er planlagt. Litt løselig gjesteliste har jeg laget. Men her er det ikke snakk om hva vi skal planlegge en jeg... både bra og litt surt. Men kjenner jeg han rett så kommer han vel med noen innspill etterhvert. Vi skal ha bare et lite bryllup med ca 30 gjester. Og så lenge vi skal ha det på en restaurant, så stresser jeg ikke så mye. har til og med tenkt å bestille de kakene vi skal ha. Bortsett fra en iskake. Den får jeg vel lage selv. Ser heller ikke for meg at det kommer til å bli natt mat eller noe sånn. Skal høre om noe snack ut på kvelden. Om de har det eller vi kan ta med selv. Så som du skjønner er det ganske lay back her enda. Tenker så klart en del. Og har faktisk tenkt å gå en tur å titte på brudekjoler i nærmeste framtid.

 

Rapport i dag:

trimpoeng: 6,3

kalorier: 1800

Vann: 3 liter

 

Ble en ganske lang tur i marka sammen med venninna mi så derfor så mange trimpoeng. Dette blir ikke helt den super uka jeg trodde. Er ikke helt i humør, syntes det er litt tungt, så mulig jeg ikke gjennomfører helt med stil.

Torsdagen kommer ei vennine og sønnen på besøk så da blir det vel ikke rare trimmen og på kvelden er det vin kurs. Men får se hvordan det går. Har ikke gitt opp gelt enda. Kommer jeg meg avgårde imorgen på badeland så ser jeg kanskje litt lysere på ting. Denne helsikes PMS'n ødelegger så mye. Og når man har det to ganger i måneden så er det ikke så greit alltid. Trodde faktisk at mens og PMS var en av de tingene som skulle bli bedre når jeg hadde gått ned i vekt, men ikke mye som tyder på det akkurat.

Skal slutte å klage, det hjelper så lite alikevel.

 

Nei, skal lese litt flere steder her inne før jeg tusler i seng.

God natt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sannelig litt trøtt idag, men går vel over etterhvert.

Kjenner jeg trente mye i går, er sliten i kroppen. Men satser på badeland alikevel. De åpner ikke før 11, så har god tid enda. Skal gjøre litt husarbeide før jeg drar. For det er det ikke så mange andre som gjør om dagen.

Nei, får vel begynne dagens gjøremål. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe badeland idag:( Er rett og slett ikke motivert. Så superuke må jeg prøve på når jeg ikke er PMS. Må bli rett etter en mens det da, for aner jo ikke når jeg er PMS eller har mensen. Men skal på trening i ettermiddag. Så litt får jeg rørt på meg ihvertfall. Har igjen ryddet i skapet. Hjelp ikke mange plaggene igjen der nå. Men skal enda vente litt med å kjøpe nytt. Tenkte jeg skulle vente til str 42/44, med å kjøpe noe nytt. Men mulig jeg må bite i det sure eple å kjøpe meg noe snart. Har jo nesten ikke gensere eller bukser. Har pr tiden 3 bukser og to av de begynner å bli stor. 5 gensere å det er jo ikke mye. Prøvde en pysj jeg har hatt liggende. Den er xxl, men alikevel liten. Har ikke fått den opp over magen og rumpa før, men vips nå fikk jeg den på:D Den er enda trang, men den går på.

Neste mål er ett skjørt jeg har i størrelse 44.Hvis dere aner hvor mange år det har ligget i skapet. Har aldri kunnet brukt det. Kjøpt for lite i en optimistisk periode engang på 90-tallet. Vet ikke engang om jeg vil bruke det, men på skal det ihvertfall. Det er et svart skjørt, med god vidde. Guleblomster på det og med et belte på. Egentlig litt stilig syntes jeg. Så kanskje til jul...Med en svart topp og jakke til blir det stilig.

Nei, er faktisk så sløv at jeg ikke har spist enda, så nå er bdet brunsj tid. Har allerede drukket mye vann da. Så kanskje derfor jeg ikke føler meg noe særlig sulten.

Ha en fortsatt fin dag.

 

Klem fra Rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rina :D

Lite klær i skapet? Høres kjent ut...du har jo kommet så langt du at du tenker på 42/44....det er litt fjernt for meg enda. Men moro er det at skapplaggene plutselig er mulige å få på seg! Tror jammen jeg skal rydde i skapet selv en kveld.

 

Ha en fin dag, selv uten badeland, du er kjempeflink....så rapporten din fra i går:)

 

Klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen Vilde:)

Ja, har begynt å tenke på den størrelsen, selv om jeg ikke får den på meg enda. Men det er vel størrelsen etter 46/48, hvis jeg ikke tar feil. og det bruker jeg jo nå. Tenk så bra. Var oppe i størrelse 54/56 på en del plagg. Blir nesten svimmel nåe jeg tenker på det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...