Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Det høres deilig ut med skogtur. Vi har også knallvær i Særp. Deilig. Får verkelig nye været nå.

 

Ønsker deg en skikkelig fin tur i skog og mark og håper at helgen din blir fin.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Turen ble fin, om noe mer omfattende enn tenkt. Vi gikk nemelig feil, så havnet til slutt på toppen av Junkerfjellet. En sti så bratt som bare det. Sleip og glatt, så ned turde vi ikke å gå. Så var bare å komme seg på toppen. Totalt gikk vi 40 minutter med skikkelig stigning. har satt det på å gå trapper opp i arbeidsboka. Men sikkert mye tyngere enn det. Var så bratt at vi nesten måtte krabbe. Men for en utsikt når vi kom på toppen, helt formidabel. Så det var virkelig verdt turen opp.:) Turen varte nøyaktig 3 timer, da med en liten mat pause. Så dette fristet til gjentagelse:)

Minst 7 trimpoeng ble det at av denne turen. Dumt pulsklokka enda klikker. Må se å få ordnet det. Men nå skal jeg ut å nyte mer finvær. Skal rydde opp i hagen litt.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982
Turen ble fin' date=' om noe mer omfattende enn tenkt. Vi gikk nemelig feil, så havnet til slutt på toppen av Junkerfjellet. En sti så bratt som bare det. Sleip og glatt, så ned turde vi ikke å gå. Så var bare å komme seg på toppen. Totalt gikk vi 40 minutter med skikkelig stigning. har satt det på å gå trapper opp i arbeidsboka. Men sikkert mye tyngere enn det. Var så bratt at vi nesten måtte krabbe. Men for en utsikt når vi kom på toppen, helt formidabel. Så det var virkelig verdt turen opp.:) Turen varte nøyaktig 3 timer, da med en liten mat pause. Så dette fristet til gjentagelse:)

Minst 7 trimpoeng ble det at av denne turen. Dumt pulsklokka enda klikker. Må se å få ordnet det. Men nå skal jeg ut å nyte mer finvær. Skal rydde opp i hagen litt.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen:)[/quote']

 

Så flink du er! :) Keep up the good work!

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

d055.gif

 

Er virkelig imponert over trimmen din! Du har inspirert meg nå, skal prøve å ta meg en "joggetur" etterpå. Leste igår i KK at det var det beste middel mot å få bort magefett!!! Jeg kan jo alltids håpe..

 

Skal ha en rolig helg, gå tur med lånt hund imorgen og ellers slappe av!

 

n085.gif

 

Ha en super helg og fortsett med dette!

 

Klem Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jeg bare å tripper for å få unga av gårde til faren. Imorgen savner jeg de. Men venter bare på å legge meg i badekaret og slappe helt av. Skal muligens gå en tur sammen med broder'n ikveld og forloveden hans. Men det blir en asfalt tur da. Kan ikke gå i marka når det er mørkt. Men jeg må se hvordan det går med muskla i beina etter turen i badekaret. Kjenner jeg kommer til å bli rimelig støl imorgen. Skal lage meg middag og spise før jeg hopper i badet.

Ha en fin ettermiddag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempebra trimtur du har hatt da :) og så deilig med en fjelltopp med formidabel utsikt. det blir en flott naturopplevelse i tillegg til trim. er imponert over deg, du er ikke skuddredd du da :) med vond hofte og rygg, men du "blåser i" det.

 

ha en fin helg, regner med å se deg her inne i løpet av helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

den turen hørtes virkelig god ut. sikkert herlig å stå på toppen. men hørtes ut som om du virkelig fikk kjørt deg, så kanskje ikke en tur man tar så veeldig ofte?hehe... men bra du står på. du er jo superinspirerende når det kommer il trim (ellers også da, men veldig god når det gjelder trim) du har jo sikkert maaange epletrær i løpet av et kurs.

 

synes du er kjempeflink!! ønsker deg en flotte og ungefri helg. det badet hørtes veeeldig koos ut. nyt alenetiden :) klem fra may

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen i kveld ble ikke lang...Vondt i alle muskla som finnes i beina...Så sånn går det man man hiver seg ut på noe man ikke burde:)

Det gode er at ryggen er bra igjen. Hofta til å leve med, så da får man tåle å være litt støl.

Har kommet meg i pysjen. Ble ikke helt som planlagt, vi gikk på kino istede for en lang tur. Filmen var pess dårlig, men artig å gjøre noe sammen.

kar badet var tatt før kinoen, å det var kjempe deilig. Fikk tatt pedikyr og hårmaske ihvertfall. Skal se detektimen nå, og gjøre litt manikyr samtidig.

Ha en fortsatt fin kveld:)

 

P.s 7,6 trimpoeng ble dagens fangst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyeMindre

Veldig imponerende!!

 

Da kan du si deg fornøyd selv om kveldens tur ikke ble så lang! Må si at jeg ble motivert til å trene litt mer enn jeg har fått gjort til nå! Så neste uke er det banna bein(håper jeg er helt kvitt forkjølelsen da)

 

Ha en velfortjent avslappende og koselig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på hvorfor jeg egentlig ikke liker å være alene...Er aldri så litte grann husredd...Men skal snart gå å legge meg, for det er ingenting å være redd for.

har spist en del frukt ikveld, eller rettere sagt klementiner og en frukt som heter sharon. Virkelig god og søt. Ett godt tips for de søt hungrige. På kinoen idag, veide jeg fram og tilbake om popcorn og M, men endte opp med sukkererter, pepsi max og en eske sukkerfrie drops. Litt stolt av meg selv da:) Spurte ikke broder'n om å få smake på popcornet hans engang.

Imorgen skal jeg på jobb noen timer, før jeg må haste hjem og skifte for å gå på byen. Har egentlig ikke lyst, men har sagt ja, så får vel bare gjøre det. Skal spare litt kalorier, siden jeg vet det blir litt alkohol. Men ikke mye. Har ikke tenkt å ødelegge hele søndagen. Skal prøve å komme meg en tur på trening imorgen, å søndagen får det vel ihvertfall bli en gå tur.

Men, nå er det natt her. Sov godt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

h025.gif

 

Kos deg i helga! Er mektig imponert over alle trimpoengene du får til!

 

a020.gif

 

Flotte valg du gjorde på kinoen!!! Du kan være veldig fornøyd med deg selv nå!

 

Respekt! Respekt!

 

g010.gif

 

Klem Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du klarte å avstå fra snop på den kinoen. sukkererter er jo glimrende, de er jo ganske søte - om du får tak i de beste. en annen grønnsak som også er søt, er den paprikasnacksen - de lange slanke paprikaene, om du vet hvilke jeg mener. jeg har begynt å kjøpe dem og nå som jeg ikke er så vant til søtsaker lenger, virker de veldig søte.

 

håper du får en flott helg. kose deg ute med venninnene dine. og noen trimpoeng får du sikkert også. du er jo helt rå mht dette. godt at du opplever at kroppen fungerer, finnes ikke noe verre enn mer eller mindre kroniske smerter. så får man heller godta stølheten etter strabasiøse fjellturer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morran:) Eller formiddag er vel rettere sagt.

Fikk nå til å sove, selv om jeg er alene. Her var det slutt på fin været igjen. Så bra man fikk brukt dagen igår godt.

Skal snart igang med å koke lammelåret jeg har salta og gjøre litt husarbeide. Må gjøres det også selv om jeg er alene. Må vel faktisk bake litt brød også. Må bare våkne litt først.

Skal se om jeg kommer meg på trening idag. De åpner klokka to, å jeg skal ikke på jobb før klokka seks.

Nei, skal lese litt inne hos de andre.

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener på tråden min. Alltid like koselig. :)

 

Ja, det er godt å få le. Jeg filmet mine 2 venninner med mobilen, de var skikkelig brisen og humøret var på topp. Så på det jeg hadde filmet etter at jeg hadde lagt meg, og fikk enda et latterkick. :) :) :)

 

Ha en kjempefin lørdag, rina.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten lørdagshilsen til deg. jobber du i kveld? synes du er et skikkelig husmoremne, som baker brød og står på som bare det. jeg har litt å hente på det området, men jeg har nå fått ryddet skikkelig opp i heimen i dag i det minste.

 

håper du kommer innom i morgen og at lørdagskvelden blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til, håper helga har vært fin?, her har det vært full rulle hele helga, med høstfest i 4 H og besøk av tantebarn, men nå har roen igjen senka seg over huset og jeg får tid til å sitte litt her inne.

 

Så flink du er som baker brød, hvilken oppskrift baker du etter?.

 

Vill bare si at jeg setter utrolig stor pris på deg og dine innlegg på bloggen min og ellers her på forumet, ha en fortsatt fin søndag og ha ei flott uke.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

Joda, har det bare bra idag ihvertfall. Var ute på lørdagen sammen med venninner og gårdsdagen var heller dårlig. Ble for mye alkohol...Å, jeg blir så dårlig at jeg syntes nesten ikke det er verdt det. Men vi hadde deg kjempe gøy, så får man heller ta det som kommer etterpå.

Har til tross for dette gått ned 1,2 kilo, å er fornøyd med det:D Har også gått ned 3 cm i midjen, endelig for der har det stått lenge i ro.

Når det gjelder brødbaking så baker jeg etter innfallsmetoden. Til meg baker jeg Ingers rugbrød.

Skal inn å lese litt hos dere andre. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Gratulerer med nedgangen denne uka. Moro å endelig se at det minker når det har stått stille en stund. Du skal se de mageøvelsene setter fart på orbrenningen rundt magen!

 

Koselig å være ute med venninner, men dagen derpå er gjerne ikke like moro. Lykke til videre denne uka, nå er vi i siget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enda litt "Groggy" etter helga, men skal på trening i ettermiddag. Lå så lenge idag at jeg er helt av i ryggen igjen:( Men håper den blir bedre med litt trening.

Traff en tidligere "flamme" på byen, han var imponert over hvor mye jeg hadde gått ned... Han sa også det at uansett, så ansiktspen hadde jeg alltid vært. Så det var jo koselig å høre.

Nei, får vel snart begynne med middagen. Idag blir det Pasta carbonara fra Findus. Og så klart litt salat til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...