Gå til innhold

Ny her for andre gang:D


Gjest nienna

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er ei jente på 27 år som sårt ønsker og trenger gå ned i vekt.

Har 88kg fordelt på 165cm så dere ser vel også at jeg kunne hatt godt av litt vektreduksjon.

Har veldig lyst til å komme ned til 65 kg, men vet veien dit blir lang og tøff.

 

Etter å virkelig ha kost meg i jula føler jeg med motivert og klar til å starte slankeprosessen.

 

Skulle gjerne hatt noen å slange meg med, men siden jeg ikke vet om noen her i nærmiljøet mitt blir det sammen med dere;)

 

Vil også si at jeg har to små barn under 3 år så jeg får ikke trent så mye jeg ønsker.

De har verken barnehage eller dagmamma så jeg må jobbe kveldstid.

Mosjon får jeg nok av bare jeg vil:D

 

Om det er noen fra Troms her hadde det vært hyggelig å kunne slanke seg "sammen"

 

Klem fra Nienna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært innom her tidligere, men nå har jeg meldt meg på et nettkurs som begynner neste uke. Har klart det en gang før, og holdt vekten en stund. Men etter en graviditet og litt for lite trening samt godter, er mange kilo på igjen (men heldigvis ikke like mange som før).

 

Jeg veier 89,6 nå og er 167 cm. Håper å gå ned 15 kg til sommeren. Mitt endelige mål er 68 kg.

 

Håper vi kan følge hverandre her inne - godt vi er flere som skal det samme :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

So tøft det er at det er mange av oss som har omtrent samme vitale mål og ikkje minst framtidsmål!

Eg kom meg under 90-talet rett før jul, og når jula no er over vege eg 89,2 kg. Eg er 167 cm høg og det store målet er å komme under 70. Dette er langt fram og eg stressar ikkje med det. Eit delmål på vegen er å komme inn i bunaden på ein akseptabel måte i mai (den har ikkje vore lagt ut sidan eg var konfimert og var ei lita mus på 63 kg, so eg reknar med å måtte utvide den til litt meir kvinnelege mål).

 

Det er berre å stå på folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :)

 

Finnes det noen gruppe hvor man følger hverandre her inne? Vi kunne jo kalt oss ett eller annet, og på en måte "passet" litt på hverandre for hver uke som går (vekt og andre cm-mål). Som en liten motivasjon for hverandre. Hva synes dere andre om det?

 

Nå er mandag her, og maten skal noteres ned. Er jo deilig å være i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :)

 

Finnes det noen gruppe hvor man følger hverandre her inne? Vi kunne jo kalt oss ett eller annet' date=' og på en måte "passet" litt på hverandre for hver uke som går (vekt og andre cm-mål). Som en liten motivasjon for hverandre. Hva synes dere andre om det?

 

Nå er mandag her, og maten skal noteres ned. Er jo deilig å være i gang :)[/quote']

God ide;)

Det blir jeg med på.

 

Men hva skal vi kalle oss da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne slenge meg på det forslaget, hadde vært enklere å joine flere her inne, som man også kan føle seg mer trygge på. Men det er vel kanskje bare å starte en ny tråd og kalle hva nå dere vil kalle "gruppa"... :)

 

Oi, må fortelle om meg og mine mål da.

 

Jeg begynner for første gang, etter x antall forsøk, å tenke på at nå er det virkelig på tide å ta seg skikkelig tak i nakken for å gå ned i vekt, og ikke minst endre livsstilen min. Jeg har, til min store forskrekkelse, 97 kg fordelt på 165 cm. Mitt første mål er å gå ned 15 kg til sommern, dvs. juni, og deretter 15 nye i siste halvår. Har nok funnet ut at det hjelper ikke å tru at man kan gå ned til idealvekta på null komma niks, så jeg må bare være tålmodig gjennom hele 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Fint å se at vi er flere som er i gang nå! Tror kanskje vi bare bør hoppe på de trådene som dukker opp for hver uke (ukestrådene o.l, der alle sier litt om hvordan uka har gått). De fleste her inne har vel ganske så like mål :(

Jeg er midt i min første uke på GR, så oppdatering kommer på onsdag!

Ha en god helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Fint å se at vi er flere som er i gang nå! Tror kanskje vi bare bør hoppe på de trådene som dukker opp for hver uke (ukestrådene o.l' date=' der alle sier litt om hvordan uka har gått). De fleste her inne har vel ganske så like mål :(

Jeg er midt i min første uke på GR, så oppdatering kommer på onsdag!

Ha en god helg jenter![/quote']

Mener du å ikke ha en egen tråd, men skrive om sin egen vektnedgang i alle trådene?

 

Kan jo følge med i alle, men er jo litt spesiellt med en EGEN tråd for oss som har de samme målene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det som sagt mange i samme båt!

Jeg har akkurat start på kurs, og det er moro, motiverende og gøy!

Smil, tenk positive tanker og keep up the good work!

 

Hilsen Christine (163 cm høy og 89 kg....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du å ikke ha en egen tråd' date=' men skrive om sin egen vektnedgang i alle trådene?

 

Kan jo følge med i alle, men er jo litt spesiellt med en EGEN tråd for oss som har de samme målene;)[/quote']

 

Ja, må innrømme at jeg ikke helt vet hva som er vanlig her inne. Men jeg leser i tråder, bla. "Motivasjons uke 2" at alle sier litt om vektnedgang, hvordan uken har vært osv. Men hadde jo vært koselig med vår gjeng da, siden alle er ganske så i startfasen :( Så kaller vi oss et eller annet, f.eks. noe med vår startmåned ("Januargjengen")? Kom med forslag :( Jeg er med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' må innrømme at jeg ikke helt vet hva som er vanlig her inne. Men jeg leser i tråder, bla. "Motivasjons uke 2" at alle sier litt om vektnedgang, hvordan uken har vært osv. Men hadde jo vært koselig med vår gjeng da, siden alle er ganske så i startfasen :D Så kaller vi oss et eller annet, f.eks. noe med vår startmåned ("Januargjengen")? Kom med forslag :D Jeg er med!![/quote']

Ja januargjengen er jo enkelt og greit da:D

 

Når er det veiedag da for de fleste???

Er kanskje forskjell på de som går kurs og de som slanker seg på egenhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da er vi den offisielle "Januargjengen" :D

Min veiedag er onsdag, og til onsdag har jeg gått en uke på nettkurs. Men det har blitt altfor få trimpoeng denne uken, skal prøve å rette litt på det i morgen (men man kan jo ikke gjøre opp for alt heller)!!

 

Når er deres veiedag da? Og hvem blir med i januargjengen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...