Gå til innhold

Dette høres motiverende ut...


Gjest Mayen71

Anbefalte innlegg

Er det plass til en til i denne motivasjonsgruppen?

 

Jeg gikk på kurs før jul og gikk ned tilsammen 6,5 kg. I jula har det gått litt over stokk og stein, men nå er jeg klar til å fortsette. Har vært ganske flink med maten siden forrige onsdag, men er ikke kommet i gang med turgåingen min igjen. Skal ikke fortsette på kurs nå, og derfor trenger jeg noen som kan hjelpe meg med motivasjonen. Og veiing en gang i uken høres kjempe bra ut!!! Da er det mer forpliktende på en måte.

 

Jeg var i dag morges 65,9 kg og ønsker å gå ned 5 kg kilo til innen sommeren. Er 164 cm høy, prøver å holde meg opp i 7 trimpoeng eller mer i uken. Denne uken har jeg foreløpig 0 :-( og det må jeg gjøre noe med....

 

Får jeg være med :-) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du :) Så bra du fant veien inn hit!! Dette forumet består av flere små grupper som rapporterer til hverandre ihvertfall en, men gjerne flere ganger i uken. Selv jeg er jeg med i den som heter "fortsettelse av 5 kg ned" Vi har holdt på siden tidlig i høst, men det kommer stadig vekk nye med og det er vel flere av oss gamle som føler at vi begynner litt på nytt nå etter nyttår :)

 

Anbefaler deg å lese litt rundt på de forskjellige trådene og finne en du liker. Du er ihvertfall hjertelig velkommen til å bli med i vår tråd hvis du vil det. Vi syns selv vi er veldig flinke til å motivere hverandre når det går trått og å skryte av hverandre når det går bra.

 

Uansett i hvilken "gruppe" du havner så ønsker jeg deg lykke til med de siste 5 kiloene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...