Gjest Mayen71 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Er det plass til en til i denne motivasjonsgruppen? Jeg gikk på kurs før jul og gikk ned tilsammen 6,5 kg. I jula har det gått litt over stokk og stein, men nå er jeg klar til å fortsette. Har vært ganske flink med maten siden forrige onsdag, men er ikke kommet i gang med turgåingen min igjen. Skal ikke fortsette på kurs nå, og derfor trenger jeg noen som kan hjelpe meg med motivasjonen. Og veiing en gang i uken høres kjempe bra ut!!! Da er det mer forpliktende på en måte. Jeg var i dag morges 65,9 kg og ønsker å gå ned 5 kg kilo til innen sommeren. Er 164 cm høy, prøver å holde meg opp i 7 trimpoeng eller mer i uken. Denne uken har jeg foreløpig 0 :-( og det må jeg gjøre noe med.... Får jeg være med :-) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sans1 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hei du Så bra du fant veien inn hit!! Dette forumet består av flere små grupper som rapporterer til hverandre ihvertfall en, men gjerne flere ganger i uken. Selv jeg er jeg med i den som heter "fortsettelse av 5 kg ned" Vi har holdt på siden tidlig i høst, men det kommer stadig vekk nye med og det er vel flere av oss gamle som føler at vi begynner litt på nytt nå etter nyttår Anbefaler deg å lese litt rundt på de forskjellige trådene og finne en du liker. Du er ihvertfall hjertelig velkommen til å bli med i vår tråd hvis du vil det. Vi syns selv vi er veldig flinke til å motivere hverandre når det går trått og å skryte av hverandre når det går bra. Uansett i hvilken "gruppe" du havner så ønsker jeg deg lykke til med de siste 5 kiloene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar