Gå til innhold

hjelp mot celulitter..


Gjest trine28

Anbefalte innlegg

hjeeeelp....

 

noen forslag mot cellulitter? har prøvd kremer som Comet, produkt fra Herbalife + div men det hjelper jo ikke... husker testen på tv2 hjelper deg, ingen av de de testet fikk smilfjes, men noe må jeg gjøre..

 

Gudsjelov her jeg det kun bak på lårene men også rompa...

 

forslag?

 

trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann!!! masse vann.. Har hørt det skal være det beste på sikt. Tror nok desverre vi er mange som har store forhåpninger om at alskens kremer skal funke men til syvende og sist tror jeg det eneste som hjelper er trening, sunn mat og VANN!

Vannet renser kroppen din og hjelper deg å bli kvitt avfallsstoffene som lagres i kroppen. hvis du i tillegg kutter kraftig ned på saltbruken tror jeg du er på god vei. Jeg er ingen ekspert på dette og har hukommelse som en gullfisk, men jeg mener jeg har lest noe om dette engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stemmer nok det sammen med mat og trening men man må ha god tolmodighet tror jeg.. takk for svar

 

Vann!!! masse vann.. Har hørt det skal være det beste på sikt. Tror nok desverre vi er mange som har store forhåpninger om at alskens kremer skal funke men til syvende og sist tror jeg det eneste som hjelper er trening' date=' sunn mat og VANN!

Vannet renser kroppen din og hjelper deg å bli kvitt avfallsstoffene som lagres i kroppen. hvis du i tillegg kutter kraftig ned på saltbruken tror jeg du er på god vei. Jeg er ingen ekspert på dette og har hukommelse som en gullfisk, men jeg mener jeg har lest noe om dette engang..[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok desverre ikke gjort over natta :) har "et par" jeg skulle vært kvitt selv også... Men det jo heldigvis en stund til sommeren, så vi har jo litt tid på oss!

Fordelen for meg ihvertfall er at jeg har begynt å tenke på det allerede nå, og ikke i midten av mai som jeg pleier, haha

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der hørtes veeeeldig kjent ut.. venter alltid til siste liten.. nettopp i mai som du sier..

 

vi skal klare dette.. stå på jenter..QUOTE=Sans1]Ja, det er nok desverre ikke gjort over natta :) har "et par" jeg skulle vært kvitt selv også... Men det jo heldigvis en stund til sommeren, så vi har jo litt tid på oss!

Fordelen for meg ihvertfall er at jeg har begynt å tenke på det allerede nå, og ikke i midten av mai som jeg pleier, haha

 

Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjeeeelp....

 

noen forslag mot cellulitter? har prøvd kremer som Comet' date=' produkt fra Herbalife + div men det hjelper jo ikke... husker testen på tv2 hjelper deg, ingen av de de testet fikk smilfjes, men noe må jeg gjøre..

 

Gudsjelov her jeg det kun bak på lårene men også rompa...

 

forslag?

 

trine[/quote']

 

Jeg la inn et innlegg på bloggen min i dag (på slutten av første kurskveld).. trening for strammere rompe og lår!!! Det skal visstnok hjelpe mot appelsinhud. Jeg prøver! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe42

Hei!

 

jeg var på spatur i Tunisia for en stund siden og da valgte jeg behandlinger som skulle stramme opp kroppen. Var ikke voldsomt plaget med cellulitter før jeg kom dit, men jeg er 40 år så noe er det jo ;-)

 

På det spasenteret bare fnyste de av kremer mot cellulitter. Bare lureri! Huden blir mykere, men cellulittene forsvinner ikke, for de ligger mye dypere.

 

Så jeg gjennomgikk en ganske hardhendt behandling med massasje (hardt! vondt!), spyling med vann (vondt! nesten vanntortur!) og i tillegg noe de kalte lymfedrenasje som gikk ut på at jeg ble smørt inn med forskjellige varianter av leire, deretter pakket inn og varmet opp, og en annen variant der jeg ble pakket inn et et slags teppe med luftkanaler som blåste seg opp og presset på huden. Alle disse behnadlingene var som sagt hardthendte og jeg ble skikkelig sliten av dem, men etter 10 dager hadde jeg null cellulitter og selvsagt babyhud.

 

Av jenter som har vært på norske spa virker det som om de fleste behandlingene er behagelige. Men endagsspa med behagelig kosemassasje er nok ikke nok for å få bort cellulittene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...