Gå til innhold

Vestfold kaller!


Gjest Constance

Anbefalte innlegg

Gjest Constance

Heisann!

 

Noen andre fra Vestfold her?

Har god erfaring med sammareid og samtaler med andre når vekta skal ned. Det hadde derfor vært fint å kunne ha noen vektklubb møter der vi kan få gode ideer og hjelpe hverandre gjennom gode og mindre gode tider. Da jeg selv ikke går på kurs denne gangen får jeg ikke de ukentlige samtalene med andre medslankere som jeg føler er viktige. Må si at det ikke er helt det samme å ha slankesamtaler med mannen...., interessen er liksom ikke helt på nett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

..Hvorfra i vestfold er du?

 

Bor selv i Oslo, men kommer fra Nøtterøy. Er hjemme hos moren min en gang i blandt, så hvis du kommer fra rundt Tønsberg et sted, så hadde jeg gjerne vært med på noen møter nå og da. Men ukentlig blir det vel ikke.

 

Gi et pip om du er intressert uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constance

Bor i Tønsberg jeg, så det hadde vært fint å treffes.

Ukentlige møter blir litt ofte, men tenkte på å møtes ca. hver måned eller annenhver. Er jo ikke alltid lett å finne en dag som passer hver måned.

 

Hyggelig om det er flere vestfoldinger som vil møtes, også de utenfor Tønsberg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constance

Det er jo viktig å føle at en har en (kanskje kun en liten) reduksjon å briefe med. vi kan jo la det gå en måneds tid nå før vi bestemmer et møte, så vi liksom er litt i gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. la oss si at vi møtes i midten av februar en gang. Hvis du har en email, og har lyst til å legge den ut, så kan jeg sende deg mail.

Kunne godt lagt ut min egen, men den inneholder så og si hele navnet mitt. Og det er ikke så fristende selv om det sikkert ikke er noe problem her inne.

 

Ser at du har fått kontakt med noen andre også. Det er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constance

Amathea: Min mail er også ganske avslørende hva gjelder navn, så jeg har sendt deg en PM (privat melding) med den. Det er da kun du som kan se den. Du kan sende meg din på PM.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constance

Hvis du ser i den lille lyselilla boksen nesten øverst til høyre der det står "du er logget inn som ......", kan du trykke på private meldinger. Du kan også der se om du har noen uleste i innboksen. Trykk på denne, og gå på innboks. Vil du skrive PM til noen andre tryker du på nicket til personen, da kommer det event. opp noe info som personen har lagt inn selv (ikke alle har gjort dette for de vet ikke hvordan det gjøres). Et sted på høyre siden der står det "sende privat melding til ....", du trykker her, skriver og sender.

Forsto du, eller ble det bare surr??

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

For et positivt forslag. Plass til en til? Jeg bor på Nøtterøy, men det er jo ikke noen hemmelighet siden jeg er blogger og står fram med navn og bilde !

 

Men blir veldig gjerne med på et treff... hadde vært kjempehyggelig!

 

PM fungerer bra for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Dere fra Nøtterøy' date=' er dere med på noen

trimaktiviteter? Tenker da på kveldstid.

 

Ha en fortsatt flott kveld:-)[/quote']

 

 

Jeg er en aktiv støttespiller, passiv sådan, på Aktiv.. er du medlem der? Vi kan sikkert finne en kveld i uken hvor vi kan trene litt. Jeg er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi avtale et treff? Vi kunne møtes på kafe M i Tønsberg, eller på et annet sted som de fleste vet hvor er.. ellers er det veldig hyggelig på klubbhuset på golfbanen på Borgheim- god kaffe har de også!

 

Jeg er hjemme med barn, så jeg kan på dagtid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constance

Så fint at så mange er interessert i å møtes:-) Jeg er student, så for meg er det mulig å møtes enkelte dager på dagtid, og enkelte dager på kveldstid. Bare å komme med foslag til dager som passer, for meg paser det best med tirsdag og onsdags kvelder. Cafe M høres bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer det best å treffes litt sent, etter 19, for da har jeg fått lagt småtten, men kan sikkert ordne det til litt tidligere, hvis det ikke passer for dere.

 

Hvordan passer det med 12.-15. mars? Jeg kan i utgangspunktet alle kvelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan mandag 12. mars og torsdag 15 mars. Tirsdag kveld går jeg på GR kurs og da er jeg ikke ferdig før kl 20. Men vi kan godt møtes tirsdagskvelden også, men da blir det litt sent kanskje? Husker ikke når kafe M stenger, men det kan vi vel finne ut av.

 

Hilsen flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg kan komme på tirsdag den 13 mars.

Kafe M, på kvelden.

Trener mandager og torsdager, så de passer dårlig for meg.

Men jeg kan jo hoppe over en trening. :-)

Hadde vært hyggelig med et møte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constance

Jeg kan tirsdag 13. mars og torsdag 15. mars. Mandager og onsdager er jeg opptatt på kvelden:-) Det er helt ok med kl. 19 for meg. Hvis Cafe M stenger tidlig er det jo ganske lenge oppe på utestedene på brygga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan godt møtes tirsdag, men da rekker jeg ikke før 20:15. Har GR kurs fra 19-20 på tirsdager. Vi kan møtes på brygge. Esmeralda tirsdag 13.mars. Skal vi lage en liste over hvem som kommer slik at vi er sikre på at det blir noe av ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constance

Jeg kommer på Esmeralda tirsdag 13. mars kl. 20.00. (er ikke det passe tid?)

Skal vi reservere et bord? Var der sist onsdag kl. 21.00, og da var det ikke ledig bord til oss.

 

Da starter jeg listen over de som komer på Esmeralda tirsdag 13. mars kl. 20.00:

Constance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...