Gå til innhold

Nienna sin krympetråd;)


Gjest nienna

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være greit å lage en egen tråd her for min egen del;)

Jeg er ganske fersk i slankinga enda. Faktisk er det akkurat ei uke nå.

 

Har inntrykk av at det er Tirsdager som er veiedagen her inne, men jeg blir å veie meg Mandager. Følger uansett mitt eget opplegg uten kurs.

Skulle gjerne gått på kurs med pengeboka skriker stopp:(

 

Startet på 87 kg og har greid å ta av meg 1,5 kg sålangt:D

Vil prøve å komme ned til 65 kg, men vil vurdere det underveis. Er jo så lenge siden jeg veide det så kanskje det blir for tynt i forhold til min bygning???

 

Jeg følger meny 2 og er aldri sulten, men har ett enormt behov etter o-boy av alle ting. Det har stått en boks her som snart er tom, og det vil IKKE komme flere inn i dette huset på lang tid.

Føler at så lenge jeg ikke har søtsaker i huset greier jeg meg greit, men om jeg VET de er her så går det til slutt til det punktet at jeg eter det opp.

 

Har ikke vært spesiellt flink med treninga, men med 2 små barn under 3 år strekker ikke tida til bestandig.

Har hatt meg noen runder på treningssykkelen så har klart å sykle 2.1 mil denne uka.

 

Da er det bare å satse på at vekta viser enda mindre på Mandag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg følger heller ikke noe GR kurs, tenkte jeg skulle prøve på egenhånd først. Begynner for fullt til mandag tenkte jeg. Maten skal nok gå greit, mer bekymra for treninga da jeg er ganske bedagelig anlagt.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...