Gå til innhold

2007, uke 3


Gjest Vivax

Anbefalte innlegg

Ja, denne uka har ikke blitt slik den skulle.

Først et veldig mas på jobben, og med influensa. Det ble hostesaft og ukontrollert spising og mye jobbing. Da alle frister var holdt på jobben, ble det sengen i to dager, feberen var tilbake. Dumt, eneste som ikke forsvinner er matlysten.

 

I tillegg, i går ble det full sprekk på kanelsnurrer, så det blir nok ikke særlig gøy å veie i morgen. Men, det må til. Nytter ikke å stikke hodet i sanden og tro at kiloene forsvinner fordi jeg ikke veier meg.

 

Nei, nå er det bare å ta seg sammen igjen, håper på å kunne trene fra uka av igjen, et par dager til nå så regner jeg med å være i bedre form.

 

Vel, jeg gir meg ikke, men dette har vært et alvorlig skritt i feil retning, er litt sint på meg selv.

 

Da er det bare å vente på veiedagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' denne uka har ikke blitt slik den skulle.

Først et veldig mas på jobben, og med influensa. Det ble hostesaft og ukontrollert spising og mye jobbing. Da alle frister var holdt på jobben, ble det sengen i to dager, feberen var tilbake. Dumt, eneste som ikke forsvinner er matlysten.

 

I tillegg, i går ble det full sprekk på kanelsnurrer, så det blir nok ikke særlig gøy å veie i morgen. Men, det må til. Nytter ikke å stikke hodet i sanden og tro at kiloene forsvinner fordi jeg ikke veier meg.

 

Nei, nå er det bare å ta seg sammen igjen, håper på å kunne trene fra uka av igjen, et par dager til nå så regner jeg med å være i bedre form.

 

Vel, jeg gir meg ikke, men dette har vært et alvorlig skritt i feil retning, er litt sint på meg selv.

 

Da er det bare å vente på veiedagen.[/quote']

 

 

Stakkars, hørtes ikke akkurat ut som den perfekte uka nei! Men det er jo et godt tegn at du skjønner at det ikke nytter å late som ingenting når man går på en liten sprekk!

 

Du kommer nok sterkere tilbake til uka skal du se!

 

God bedring og lykke til med veiing i morra!

 

Klem"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget kesampletter... og for dere som enda ikke har testet dem... må dere bare prøve... De var nydelig og friske.. Jeg byttet ut sukker med splenda og det gav toalt nesten 100 kcal mindre.. :) Tilsatte også litt vann i røra for at den skulle bli litt tynnere..

 

Og konklusjon' date=' dette skal vi har flere ganger som kaffemat.. tipper mamma og pappa blir fornøyd når jeg har med dessert til middagen i dag.. :)

 

Linda :)[/quote']

 

100 kalorier mindre høres veldig bra ut!!! Hvor mye splenda har du brukt? Gleder meg til å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gla'slank

Hadde veiedag på fredag...ned ytterligere 400 gram... fortsatt ikke det store hoppet som jeg har pleid å få før. De første ukene har jeg gjerne lugget på halvannen kilo. Prøver å overbevise meg selv om at det er bedre å ikke gå ned for fort. KAnskjer det holdet bedre da.

 

Til uken skal det bli trimpoeng å skryte av også :)

 

Lykke til med uke fire!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...