Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

HEI! fra Canada.

 

Her gar det unna med vanndrikking, og om jeg ikke rapporterer, sa vaer sikre pa at jeg far i meg mer enn nok. her er det tropeklima, og vannet far bokstavelig talt bein a ga pa. Sorry for rare ord, men her er det jo vare A-Z... Skal prove a hooke opp min egen nar vi kommer tilbake fra oppe i nord.

 

Drikk vann, det er sa DEILIG! sildrende, perlende, friskt vann. mmmmm

Her MA vi kjope vann pa flasker, sa nyt springvann om dere kan.

 

KLEM fra anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Så flott at du er på nett med oss Anto! Hyggelig å høre at du holder koken, ikke forde jeg hadde vel ikke regnet med noe annet fra deg :D Kos deg masse og vit at vi tenker på deg...

 

Fjellgeita også, flott insats og 2 liter er flott!!! Dette vet du jo :)

 

Jeg for min del klarte meg bra i går, men derimot i dag... uff... bare 0,7 så langt i dag, får drikke en flaske nå før GR kuset i kveld. Har ikke de store forhåpningene der i idag, men men... opp har jeg nok ikke gått. Litt mer vann og litt mer fart på rompa og litt mindre fett så er jeg i mål!

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg blir ikke borte nei. Skal gå hold vekten kurs også. Har bestemt meg for at 67-68 morgenvekt er målet. Nå veier jeg 70,5 på kvelden (kursvekt i går), så regner med at jeg har ca 1,5-2 kg til å kvitte meg med. Men, jeg blir ikke borte. Jeg vil gjerne ned til 65-66 på sikt, men det får bli på sikt. Jeg skal jo klare å holde meg der også.

 

I dag SKAL jeg klare 3 liter vann! Føler meg dehydrert!

 

2,5 liter er bra Fjellgeita! Fortsett slik!

 

God klem fra flua

 

PS Håper du stor koser deg Anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Har tenkt å få i meg vertfall 3 liter idag eg og, her er det flott varmt vèr og har tenkt å benytte dagen til ein real fjelltur. Det er dårligare meldingar framover, så eg har bestemt meg for å berre nyte dagen mens en kan.:)

 

Flott at du held følgje med oss framover og, eg har tenkt meg ned på 65. Og som du seier så skal ein klare å halde ser der og, men har bestemt meg for at det skal eg klare denne gangen.

 

Ha ein fortsatt fin dag.

 

Og Antonia kos deg og nyt øyeblikka:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koste deg på tur, fjellgeita!

 

Masse vann er godt for kroppen, i dag har jeg drukket 2 liter så langt... det hjelper med fokus!

 

Vi har ganske likt mål vi fjellgeita, men jeg tror nok ikke jeg har stabilisert meg før til jul. Kanskje er morgenvekten da 65-66 kg, for det er jo lov å håpe. Det er ikke et urealistisk mål tror jeg. Uansett kommer dere ikke til å bli kvitt meg :)

 

Ha en flott dag alle vannslukere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint du koser deg med det fine været, fjellgeita.

Flink med vannet er du også- uff, jeg har bare drukket i underkant av 1,5 liter i dag.. og nå kryper hodepinen fram. Liter søvn har det også blitt, så nå tar jeg snart med meg imsdalflasken og legger meg!

 

I morgen er det ny dag og nye muligheter!

 

Ha en fortreffelig kveld, og vi rapporterer snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sannelig en spreking og til stooor inspirasjon, synes jeg. Har et spørsmål til deg. Du skriver at du går mye i fjellet. Det liker jeg også veldig godt, men jeg tør ikke nå pga at jeg er så redd for huggorm. Ser du mye til dem eller? Har fryktelig lyst å gå i fjellet jeg også, men det blir bare asfalt nå for tida....'

 

Hilsen smelly :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt pussig at du spurte om det, såg ein idag men trur den blei like skremt som meg,eg hylte opp. Svidde av 2310 kcal idag på ein 4 timers tur. Det er virkelig herlig å komme seg på fjellet, gå med fjellsko om du har og tramp i vei då forsvinn ormen.

 

Lykke til :):)

 

4 liter vatn idag

 

Forresten Smelly det er den første ormen eg har sett på årevis den eg såg idag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm. Det er huggorm år i år sier de.... Møtte orm i fjor også, selvfølgelig pådet verste stedet, der det ikke finnes andre steder å passere. vet ikke helt om jeg tør dette, får se om lysten tar meg i helga. Det som virkelig skremmer meg erat de gangene jeg har møtt orm, uavhengig av årstid, finnes de ikke redd, de bare ligger å soler seg. Uansett hvor mye jeg har trampa og ropt! Tror det er en myte at de er redd folk. Jeg går også bare på stier som er mye brukt. Kanskje jeg burde ha lånt meg en hund, hadde nok følt meg tryggere da. Må samle litt mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm. Det er huggorm år i år sier de.... Møtte orm i fjor også' date=' selvfølgelig pådet verste stedet, der det ikke finnes andre steder å passere. vet ikke helt om jeg tør dette, får se om lysten tar meg i helga. Det som virkelig skremmer meg erat de gangene jeg har møtt orm, uavhengig av årstid, finnes de ikke redd, de bare ligger å soler seg. Uansett hvor mye jeg har trampa og ropt! Tror det er en myte at de er redd folk. Jeg går også bare på stier som er mye brukt. Kanskje jeg burde ha lånt meg en hund, hadde nok følt meg tryggere da. Må samle litt mot :)[/quote']

 

Hoggorm er ikkje noke kjekt å møte på uansett,du får kanskje utstyre deg med gode støvlar( sjølv foretrekke eg fjellsko) kanskje gåstavar hadde vore greitt å teke med seg. Eg og går mest der det er stiar. Hunder kan og bli stukket av orm, og viss dei blir stukket i snute/munnparti så kan det/er det livsfarlig for dei.

 

Nei, nok om ufyselige krypdyr, kom deg ut å gå på fjellet. Bergen har mange flotte turområder. :)

 

Idag blir det vasking og rydding i huset, det har ikkje vorte prioritert i det siste men må takast no.

 

Ha ein fortreffelig dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig gøy med hoggorm nei. Har sett noen opp i gjennom jeg også, men lenge siden sist..

 

Flott innsats som vanlig fjellgeita!

 

Så hyggelig at du titter innom da: smellyflower

 

Jeg fikk i meg kremt kremt kremt alt for lite i går!!! Men, jeg fikk i meg nesten en halv liter Bailis i går.. uff og uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig gøy med hoggorm nei. Har sett noen opp i gjennom jeg også' date=' men lenge siden sist..

 

Flott innsats som vanlig fjellgeita!

 

Så hyggelig at du titter innom da: smellyflower

 

Jeg fikk i meg kremt kremt kremt alt for lite i går!!! Men, jeg fikk i meg nesten en halv liter Bailis i går.. uff og uff![/quote']

 

 

Forlite vatn på meg og igår. MMM Baylis er godt det, fekk meg faktisk ei flaske igår men den er enno uåpna. Får sprette ho når eg har nådd målet tenkjer eg. :)

 

God helg

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er fjellgeita!

 

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en laaaaang helg med masse væske... dog litt lite vann. I dag er det mandag og jeg er tilbake for fullt med inntak av vann og fiber! Jeg har satt meg som mål å drikke 3 liter i dag, foreløpig har jeg drukket 1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :D

 

Så flinke dere er!

Jeg bælmer vann om dagen, men er ikke like flink til å telle liter som jeg er til å drikke. Det er jevnt 30 grader her og luftfuktigheten er enorm. Da blir det tropisk, og man må bare drikke hele tiden. Det er heftig. Herlig :)

 

Tror nok jeg drikker ca 3 liter om dagen - men på ekstra aktive dager, der jeg f eks trener eller går raske turer, drikker jeg nok mye mer, 4 - 5 liter. Og det er definitivt rekord for meg.

 

KLEM og fortsatt god sommer til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...