Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

... vannvogna! Ikke drukket noe vann i dag. Fysj- og fysj!!! Nå trenger jeg fokus!

 

Fy skamme meg!

 

Dere da- full fokus og like flinke. :) Gøy å se at tråden lever selvom det går litt trått nå og da... men det er jo tross alt sommer!

 

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

Da blir det full skjerpings nå! I går ble det 2 liter på meg. Veldig bra!!! I dag skal jeg klare det samme...

 

Stå på fjellgeita, og lykke til og kos deg på tur!

 

Klem flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lenge siden jeg har telt glass og flasker, men jeg er helt sikker på at jeg holder på å drukne.. det er tropevarmt, og jeg drikker og drikker og drikker.... Prøvde å telle litt halvhjertet igår og kom til ca 4,2 liter rent vann. I tillegg blir det litt powerdrikk (proteiner når jeg trener, og det er det vann i, så klart). Jeg burde telle, for dette er definitivt ny rekord!

 

Håper dere har det bra i sommer.

Jeg er i Canada enda 2 uker til, og storkoser meg.

Det blir veldig hardt å reise hjem. Jeg liker livet slik det er her. Det passer meg veldig bra. Men men.. det er vel ikke lenge til jeg setter nesen denne veien igjen, og akkurat nå nyter jeg hvert eneste sekund av den tiden jeg har til rådighet her.

 

:) Ha en fin dag alle sammen

 

KLEM fra anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På flaske 2 nå... 0,6 liter vann så langt i dag! Nå må jeg virkelig holde stø kurs for har nok pakket på en ekstra kilo i sommer. Veie dag i morgen, så da blir det spennende.

 

Dere andre da? Nok vann? Jeg har også tatt et godt tak om ørenene dine, Fjellgeita!

 

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart litt varm om øra, ikkje rart når desse to damene har tatt tak i dei :)

Skunda meg inn på kjøkkenet og drakk 1 liter, så det har eg fått ned foreløbig.

Skal skjerpe meg, har på ein måte mista aldeles fokuset når det gjeld vatn.

 

Men det hjelper faktisk når det er litt aktivitet her, har enno nokre kilo att før eg er fornøgd. Men reknar ikkje med den store nedgangen no i ferien (heller oppgang er eg stygt redd)

 

Skal sjå om ikkje eg får ned nok vatn idag, rapport kjem i morgon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart litt varm om øra' date=' ikkje rart når desse to damene har tatt tak i dei :)

Skunda meg inn på kjøkkenet og drakk 1 liter, så det har eg fått ned foreløbig.

Skal skjerpe meg, har på ein måte mista aldeles fokuset når det gjeld vatn.

 

Men det hjelper faktisk når det er litt aktivitet her, har enno nokre kilo att før eg er fornøgd. Men reknar ikkje med den store nedgangen no i ferien (heller oppgang er eg stygt redd)

 

Skal sjå om ikkje eg får ned nok vatn idag, rapport kjem i morgon :)[/quote']

 

 

Strålende!!!! Fortsett slik og vi avventer rapport i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Her går det fortsatt unna med vannet. Igår drakk jeg ca 4 liter, og idag har jeg allerede supt unna en halvliter og klokka er bare 7 om morgenen. Var oppe kl 5, så har hatt tid til det, da. Det er varmt her, og nå venter vi tropevær igjen, luftfuktigheten stiger. Da blir det kanskje ikke mer vann, men vannet blir definitivt fullere av isbiter :)

 

(Hvis du er flink til å drikke vann nå, fjellgeita, skal jeg blåse på ørene dine så de kjøles ned litt).

 

Ha en fin dag, alle sammen :)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det jammen unna, Antonia! Så flink du er og ikke minst så grei du er for som blåser den brennende varmen fra ørene til Fjellgeita!

 

PS Godt å ha deg med oss vann drikkere, Anto!! Du motiverer!

 

Klem fra flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

 

Visste ikke at vann var så utrolig deilig.

Her i Canada er det enorm fokus på global oppvarming. Mye mer enn hjemme. Det er også fokus på de knappe vannressursene verden over, og mange dokumentarer om hvor sårbart rent vann er, hvor lett det blir forurenset og hvor lite som skal til før vi ikke lenger har rent vann lenger. Og dette skjer i et land der vannressursene nærmest synes uendelige med The Great lakes osv.. uendelig store vannressurser, mil etter mil etter mil med helt rent vann. Det viser noe av alvoret i situasjonen. Men enn så lenge er vi velsignet med sildrende, glitrende rent vann, og det er så herlig :)

 

Et par biter lime, en oppdelt jordbær, en neve isbiter, og VIPS! har du en helt fortreffelig drink. Forfriskende og velgjørende. Eller hva med en håndfull ananasbiter og en real skive sitron eller appelsin? Og isbiter, selvsagt. Det klirrer så koselig i glasset og gir en rislende, ren følelse. Nam nam. Og frukten kan du spise underveis. Akkurat som en coctail.

 

;) Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannrapport:D

 

Det blei 2,4 liter vatn igår, ikkje noke foreløbig idag. Skal til frisøren no og då er det best eg ikkje drikk noke. Tek det att når eg kjem heim, skal på seinvakt idag og då får eg pøse innpå. :)

 

Fjellet i morgon, det er meldt betring i veret for ei kort tid og då må ein benytte seg av sjangsen.

 

Ny rapport kjem seinare i veka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen fra Over Here :)

 

Igår telte jeg vann, og da drakk jeg 3,9 liter i tillegg til det jeg fikk i meg gjennom proteinblanding og suppe. Det er nok mindre enn jeg har drukket før i uka, men bra uansett. Idag slår jeg sikkert den rekorden, for jeg skal trene, og da heller jeg alltid innpå.

 

Det kommer til å bli rart å komme hjem og "bare" drikke 2-3 liter igjen, tenker jeg...

 

Ha en fin dag, dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! På tide å bringe denne tråden opp igjen.

Hvor er alle dere andre som rapporterte her?

Drikker dere ikke vann lenger, eller rapporterer dere bare ikke?

 

Savner dere alle sammen.

Spesielt DEG, flua.

 

fjellgeita ser jeg på andre tråder, så det går bra.

 

DRIKKER DERE FORTSATT VANN??

 

flua, kanskje du vil minne oss på vannets fortreffeligheter?

 

SOMMERKLEM til dere alle sammen :)

 

åja, rapport også: her drikker jeg 3 - 4,5 liter vann om dagen. Det er fortsatt supervarmt og deilig, og jeg nyter nå de siste to dagene før jeg må hjem.

 

Hej då

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vore veldig flink no i dei siste dagane,

har drukke over 3 liter kvar einaste dag :)

 

Satsar på å greie å drikke mykje vatn når eg er på tur og,

får pakke ned vannflaska i sidelomma på ryggsekken.

 

Det blir heller dårlig med rapporter frå meg dei kommande 14 dagane.

 

Klem frå regnfullt vestland.

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Nå er jeg hjemme igjen, og skjønner for alvor at jeg må begynne å tenke på å drikke vann igjen. Det er jo iskaldt her, jeg fryser, og vann er ikke det som står øverst på lista mi lenger. Drakk masse på flyet, tvang det ned for å komme meg opp og ut i midtgangen for en liten strekk veldig ofte. Det funker. Men nå...

 

Uhmm.. idag har jeg drukket 2 liter, og i forhold til de foregående 6 ukene er jo det forsvinnende lite. Joda, jeg vet at det ikke er verst, men jeg føler meg litt tørr, og da tyder det på at jeg burde drukket ihvertfall litt mer.

 

:) God tur fjellgeita.

Håper du får en kjempefin ferie :)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

fjellgeita og jeg er enige om å blåse liv i denne igjen.

flua, hvor ER du??

Vi trenger noen påminnelser om hvorfor vann er så sunt.

Det er mange nye i vektklubben nå, og de har helt sikkert ikke lest dette før. Dessuten trenger vi nye medlemmer inn her. Dette er en viktig tråd.

 

KLEM til fjellgeita som er tilbake.

KLEM til deg som kommer snart :-)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan være med, selv om jeg ikke har rapportert vanndrikkingen min tidligere ligger jeg på en ca 2l pr dag. Det synes jeg er passende for meg, for jeg får i meg mye veske ellers som f.eks supper o.l Og husk folkens, det er noe som heter vannforgiftning også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske ny her og leser en del tråder når det passer:)

 

Er det ingen av dere som får mavesyre av vann????

Det har vært et stort problem for meg i alle år! Og derav lite vann:(

 

Men merker nå at om jeg drikker vann jevnlig i flere dager, går det over!

Vann er jo bra for det meste:)

 

Lytkke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...