Gå til innhold

daglig kaloribehov


Gjest owe

Anbefalte innlegg

mann, 83kg, 181 cm.

 

prøver å finne ut hvilket nivå jeg skal legge meg på for daglig kaloriinntak. ligger rundt 1700 Kcal - har stillesittende arbeide. fordeles over 5-6 måltider. noen som har formening om dette er for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, nå er jeg så forvirret at jeg bare ler :)

 

Denne utregningen ga meg ett annet tall en de to foregående. Sitter her og ser på uka som har gått, frokosten min (som jeg mistenker er ett dårlig daglig valg), og ett akutt behov for å finne ut om jeg spiser lite nok eller mye nok.

 

Uff, tror kanskje jeg sliter med matten eller noe. Her fikk jeg resultat på 2307. Ganget med moderat trening siden pilates gir så lite utelling her på siden. GR formelen ga meg 2189. Iform varianten husker jeg ikke i farten, men mener den lå 100 høyere enn GR formelen. Så da ber jeg sårt om litt mer hjelp, om noen kan forbarme seg over meg... Jeg har ikke dårlig tid og går gjerne ned en halv kg i uka, skal jeg tenke 1600 per dag, 1700 eller 1800?

 

Hjelp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Det er jo i grunn ikke værre enn at du bare spiser litt mindre enn det du gjør nå, da blir det jo automatisk færre kalorier enn det du pleier å spise. Akkurat hvor mange kalorier du får i deg hver dag er vel ikke SÅ nøye, bare det er mindre enn det du får i deg når du holder vekten stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...