Gå til innhold

Tinemelk Skummet kultur


Gjest Nedigjen

Anbefalte innlegg

Gjest Nedigjen
Den blir litt tynnere.. spørs selvfølgelig hvor mye bær du har oppi. Jeg bruker den når jeg lager smoothie. Syns den er veldig god! :)

 

Ja, det er jo som regel smoothie jeg lager også. Og da kan jeg jo bruke denne da :) Skal kjøpe på mandag tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rister sammen 2 dl skumma kultur med litt heistad jordbærsyltetøy og litt kunstig søtstoff og bruker det over AllBran (fiberrike "corkflakes") til frokost på hverdager. Raskt og godt, og ikke minst godt for magen. Syrna melk og fiber er nesten medisin for min mage. Har ofte litt problem med treg mage, spesielt når jeg lever på mager kost. Men dette hjelper - sammen med mye vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen
Jeg rister sammen 2 dl skumma kultur med litt heistad jordbærsyltetøy og litt kunstig søtstoff og bruker det over AllBran (fiberrike "corkflakes") til frokost på hverdager. Raskt og godt' date=' og ikke minst godt for magen. Syrna melk og fiber er nesten medisin for min mage. Har ofte litt problem med treg mage, spesielt når jeg lever på mager kost. Men dette hjelper - sammen med mye vann.[/quote']

 

 

Det hørtes jo kjempegodt ut! takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rister sammen 2 dl skumma kultur med litt heistad jordbærsyltetøy og litt kunstig søtstoff og bruker det over AllBran (fiberrike "corkflakes") til frokost på hverdager. Raskt og godt' date=' og ikke minst godt for magen. Syrna melk og fiber er nesten medisin for min mage. Har ofte litt problem med treg mage, spesielt når jeg lever på mager kost. Men dette hjelper - sammen med mye vann.[/quote']

 

Akkurat det gjør jeg og.. (+ at jeg adder litt kruskakli =FIBER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...