Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest Nedigjen

En hard og veldig morsom friskis og svettis-time ble 3,1 poeng. :) Var med noen gutter for en gangs skyld, så jentene måtte jo vise at vi var dødssterke og spreke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Takk fru Luna.

Har vært på apoteket og fått tak i betennelsesdempende piller så nå tygger jeg og forsøker å ikke belaste så mye men det er lettere sagt enn gjort når man jobber med data hele dagen og så må hjem for å ta seg av barn og hus;) Heldigvis er det ikke skikkelig ille ennå så jeg fikk meg noen spaserturer i går samt en tur på ergometersykkel og ellipsemaskin(med bare en arm i aktivitet). Endte på 4,6 poeng i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en omvei til barnehagen i det nydelige vårværet i går. Og så fikk jeg meg en økt med ellipse og ergmetersykkel etter at barna var lagt. Totalt 4,7 poeng i går.

I dag er det spinn intervall 60, men jeg må nok ta det litt roligere enn vanlig pga. av skulderen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg puls klokka til, å det var sannelig morsomt:) Har på treninigsøkta idag brukt over 1100 kalorier. Så 5,8 poeng idag. Å det er jo bra med tanke på at jeg lå rett ut igår med migrene. 11,7 poeng hittil i uka. Er kjempe fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Dette har vært en aktiv dag. Jeg har vært i svømmehallen og svømte 1000 meter, så gikk jeg en halvtimes tur i det fine været og i kveld har jeg vært på friskis og svettis. Totalt 4,5 poeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Klokker inn ca. ett trimpoeng for dagen, men det blir mye mer hverdagsaktivitet nå når halve forelderteamet er satt ut av kneskade - merker at jeg har begynt å tære på det jeg la på meg da jeg hadde isjiasen - så nå tok jeg like godt bort kveldsmaten (vanligvis to store skiver kaloririkt brød med ost og skinke) og spiser bare frukt - kjempeeffekt uten å gå under 1900 kcal per dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Droppa egentlig treninga i dag for å kose meg med samboeren min og spise taco. Men så fikk jeg tatt en joggetur med påfølgende situps på stuegulvet likevel :) I pose og sekk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,1 poeng idag også:) Litt måling med pulsklokke og litt vanlig gå tur i det nydelige vår været i Bodø. Så hittil denne uka 15,7 poeng. Så ukas mål er nådd, så blir nok litt bonus poeng denne uka også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Eneste trimmen jeg rakk i dag var å gå tilog fra jobb. men det blir totalt 45 minutter rask gange da. Denne uka har jeg 15 trimpoeng, ikke så mye, men tror ikke det blir noe mer heller da resten av helgen er fullpakket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Vår i går, sne idag - forhåpentligvis er våren tilbake i morgen. I går mye turgåing med barn og strikk og tauhopping i parken med barn og deres venner og foreldre. Kjempekjekt - som en mor sa - dette har jeg ikke gjort siden jeg var liten pike :).

 

I dag en superrask gåtur på morgenkvisten - dagen er enda ung, men har fått 1,9 poeng så langt for søndagen og 8.9 så langt for uken. Superfornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Fikk lagt inn en lang tur til og totalt idag 3,9 poeng, ukens total 10.9 og fikk et eple på mitt 9. tre. Deilig.

 

Har hatt en veldig travel helg - men vi har hatt det kjempekjekt som familie. Våren vant over nysneen og det var flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på en ting. Hvis/når dere vasker runt eller sånn skikkelig. Setter dere noe på trimmen da? Lurte på om jeg skulle ihvertfall sette 1,5 time på rolig gange. Glemte så klart pulsklokka når jeg begynte:( mulig å få noen innspill på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på fjellet fra fredag formiddag til søndag. Har akt med ungene og gått på ski og lekt i snøen . Fikk meg en times rask tur alene både på lørdag og søndag og brant ca 800 kcal på hver av de turene. Ellers dro jeg akebrett med og uten unger. Vi var kjempeheldige med været og koste oss masse.

Endte på ca 30 poeng i uken som gikk.

I dag er våren kommet til Bergen og jeg har syklet til jobb, var skikkelig kaldt på morgenkvisten så jeg gleder meg til turen hjem i strålende solskinn.

Ha en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

I går ble det en veldig bra friskis-time som jeg rakk såvidt etter jobb. Har aldri dratt rett fra jobb til trening før faktisk, var litt redd for at jeg skulle være for sulten og slapp, men det gikk bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...