Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Synes dere er kjempeflinke.

Fru Luna, får håpe ryggen din tåler skikjøring;)

Dedigjen, du har all grunn til å være stolt.

Nique, trening før jobb er sterkt!

 

Det ble spinn 60 intervall på meg i går. 1000kcal forbrent på en times trening der jeg er oppe i 93-96% i intervallene. Vurderte morgentrening i dag, men jeg tror kroppen trenger litt flere timers hvile når jeg kjører så harde økter som intervall er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue
Synes dere er kjempeflinke.

Fru Luna' date=' får håpe ryggen din tåler skikjøring;)

Dedigjen, du har all grunn til å være stolt.

Nique, trening før jobb er sterkt!

 

Det ble spinn 60 intervall på meg i går. 1000kcal forbrent på en times trening der jeg er oppe i 93-96% i intervallene. Vurderte morgentrening i dag, men jeg tror kroppen trenger litt flere timers hvile når jeg kjører så harde økter som intervall er.[/quote']

 

Et spørsmål bare! De spinn 60 intervalltreningene. Varer de i 60 minutter? Hvor mange og lange intervaller? Hørtes ufyselig tungt (men sprekt) ut! Der jeg trener er intervall spinntimene 45 minutter og da har vi 4 x 4 intervaller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål bare! De spinn 60 intervalltreningene. Varer de i 60 minutter? Hvor mange og lange intervaller? Hørtes ufyselig tungt (men sprekt) ut! Der jeg trener er intervall spinntimene 45 minutter og da har vi 4 x 4 intervaller.

 

Slik som dette (ca) kjøres intervall 60 i grove trekk, kan ikke garantere at jeg husker antall intervaller helt men pausene er på 1 min bortsett fra en som er på 2 min og de siste som er på 0,5min

oppv 7 min så intervaller :3-1-3-1-3-1-4-1-4-1-3-1-3-2-3-1-3-1-2-1-2-0,5-1-0,5-1-0,5-1- nedkjøring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Slik som dette (ca) kjøres intervall 60 i grove trekk' date=' kan ikke garantere at jeg husker antall intervaller helt men pausene er på 1 min bortsett fra en som er på 2 min og de siste som er på 0,5min

oppv 7 min så intervaller :3-1-3-1-3-1-4-1-4-1-3-1-3-2-3-1-3-1-2-1-2-0,5-1-0,5-1-0,5-1- nedkjøring[/quote']

 

Himmel og hav det må jo være knalltungt!!! Vi har 10 min oppvarming og så 4 minutter full pupp før 3 min pause x 4, og i pausene skal man holde pulsen oppe på ca 70% sånn at vi ikke kommer for langt ned. Så nedkjøring og uttøying. totalt 45 min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav det må jo være knalltungt!!! Vi har 10 min oppvarming og så 4 minutter full pupp før 3 min pause x 4' date=' og i pausene skal man holde pulsen oppe på ca 70% sånn at vi ikke kommer for langt ned. Så nedkjøring og uttøying. totalt 45 min..[/quote']

 

Det er tungt. Må innrømme at det ikke er en time jeg gleder meg til. Men det er deilig når det er ferdig og effekten skal jo være bra;)

 

I går ble det bare ett poeng på styrke, tror intervalltreningen kvelden før tappet meg for en del krefter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Litt inspirert av stbs og med tuppen på tåa til sambo i baken vagget jeg avgårde på en pulsspinntime i dag og det var bare herlig!!!Litt vondt i skuldra, men tålelig!

 

Har også gått tur i kald vind i dag med barnevogn og dermed ble det totalt 1219 kcal, eller6,1 trimpoeng i dag! Meget fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Jeg bryter inn her på tråden litt jeg' date=' forseten så er dere alle veldig flink til å trimme, men jeg lurer på en ting, hva skriver der Mrl trening på?

 

Hilsen Evelyn[/quote']

 

Hei Evelyn!

 

Jeg har ikke trnet MRL på lenge, men den gang jeg gjorde det lagret jeg det som moderat styrketrening.

 

Ha en fin fredag!

 

Klem fra frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så trøtt på kvelden i går at jeg tok meg en treningsøkt nr.2 Litt ellipse + et styrkeprogram(video) som jeg fant på ifit.com(kan anbefales!!) gav over 500kcal brent på 45 min. Endte altså på 7,5 poeng i går;)

I dag blir det aking og skilek med guttene først og så håper jeg å få med meg spinn60 på ettermiddag mens gubben lager middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Supert stbs!!!

 

I dag har jeg gått tur i nesten 4 timer + 30 min på ministepperen. Totalt 9,3 trimpoeng! Meget fornøyd!

 

Skal på party i kveld så håper jeg er i form til langkjøring på spinningsykkelen i morgen.... to timer det, så nytter ikke være i bakrus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par timers trening i dag ga meg 4 trimpoeng, så nå er jeg oppe i 14,9 denne uka, altså er de to eplene endelig i boks! :)

 

Godt er det. Hadde jo tenkt å være "superflink" denne uka, men det har blitt noen små utskeielser allikevel - rødvin, vafler og diverse. Spent på morgendagen, om jeg fortsatt står mer eller mindre bom stille... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt internett de siste dagene, så jeg har ikke fått skrevet noe. Men det ble friskis og svettis onsdag og torsdag og litt svømming i går, fredag. Totalt denne uka har jeg da 9 poeng. Ikke så mye.... Får ta det igjen neste uke. Har vært på jobb nå og skal jobbe i morgen kveld, men tenkte å få gått en tur i morgen før jobb. Er ikke i storform, så det frister å ligge inne med halspastillene før jobb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Et par timers trening i dag ga meg 4 trimpoeng' date=' så nå er jeg oppe i 14,9 denne uka, altså er de to eplene endelig i boks! :)

 

Godt er det. Hadde jo tenkt å være "superflink" denne uka, men det har blitt noen små utskeielser allikevel - rødvin, vafler og diverse. Spent på morgendagen, om jeg fortsatt står mer eller mindre bom stille... :)[/quote']

 

TA et par trimpoeng i dag også, så vet du at du har gjort ditt beste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TA et par trimpoeng i dag også' date=' så vet du at du har gjort ditt beste!![/quote']

 

Skal forsøke å få til noe, ihvertfall! :) Prøver å ha minst en hviledag mellom styrketreningene, men jeg kan jo gå en tur. Vekta var ikke så snill i dag heller, bare 200 gram ned... Men det hadde i allefall gått inn noen centimetre her og der, og det synes jo bedre enn kiloene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Da har jeg gått en tur med sambo for å kvitte oss med alkoholen i blodet. Ble litt av en fest i går og det skal ikke ødelegge for dagen i dag.

 

Fikk 1,3 trimpoeng på den turen og det vil si at jeg er oppe i 33,4 trimpoeng denne uken. Må si meg meget fornøyd med det siden målet var 21 poeng. HArikke hatt helt oversikt over kaloriinntak i forhold til uttak, men skal følge nøyere med fra i morgen. Tror jeg må under 1600 kcal de dagene jeg ikke trener... Det går nemlig veldig sakte nedover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,3 poeng på turgåing i dag. Har så langt 30,1 poeng denne uken.

Merker at beina er tunge så jeg tror jeg må roe ned treningen litt. Med begrenset tid til trening så blir det til at jeg trener hardt når jeg trener. Men jeg vil jo gjerne ha mest mulig trimpoeng også da for å henge med dere;)

Uken som kommer skal jeg være minst 40 timer på jobb så da spørs det hvor mye tid og overskudd det blir til trening. Spinn intervall på onsdag skal jeg uansett få med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dessverre ikke noe trim i dag, så ukesresultatet stoppet på 14,9 poeng. Men vet dere hva? Jeg er faktisk ganske fornøyd med det og, jeg! :) Til meg å være er det slett ikke verst! Jeg får bare smøre meg med tålmodighet, og ta disse kiloene mine over langen!!! :)

 

Til uka blir det mye reising med jobben igjen, så da blir det nok enda færre poeng... Men, jeg skal prøve å få danset litt på hotellrommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32.8 poeng denne uken - mye slalom - fabelaktige løyper, snø, sol - men styggkaldt. Men med silkeliner under hjelmen med tykk fleece hals, tre lag (ull, hot chili pepper termoslalom dress og HH superundertøy under bibben og jakken og svære hansker holdt jeg varmen. Knapt nesetippen har vært synlig - men familien har vært på sitt mest lykkelige :). Maten var veldig kaloririk på pensjonatet men en trenger litt når en forbruker mye. Ryggen gav meg ikke et problem - så jeg er nå selverklært restituert :)

 

Jeg skrev mye kortere tid enn hva jeg egentlig sto slalom - for en får vanvittig mye poeng for slalom her hos GR :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig i dag har jeg nok brent en god del kalorier på snømåking (eller kanskje man skal kalle det snøhakking og snøkasting...TUNGT) og så har jeg bakt to porsjoner med grove rundstykker og den deigen fikk seg en god omgang med eltemaskinen (meg selv). Men har ikke brukt pulsklokke i dag, for den virker bare ikke. Jeg MÅ få gjort noe med den men jeg glemmer det hele tida. Skal vaske beltet i alle fall, se om det hjelper. Jeg registrerte 1 times snømåking her og det ble 2,2 poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...