Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest froeken frue

5 trimpoeng i dag på en gåtur,sykkeltur og volleyballtrening. Mangler bare 2 trimpoeng på å fylle opp epletre nr fire. Må klare det i morgen, til tross for doktorbesøk og bursdagsselskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Nedigjen

Jeg var på bytur i Oslo med en venninne i går. Jeg skulle ta buss, som går rett nedenfor huset vårt. Men så fikk jeg bedre tid enn jeg hadde tenkt, så jeg fant ut jeg skulle gå så langt jeg rakk og så ta bussen derfra i stedet! :D Så da fikk jeg 25 minutter rask gange på morgenkvisten. I tillegg gikk vi jo rundt i flere timer i går både på museum og i butikker. Skal jeg gi meg selv noen poeng for det tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 1,3 trimpoeng igår også, men ble ikke så mye da eg igjen hadde migrene:(

Men idag er det "full pupp" igjen, skal på trening sammen med ei venninne i eteermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på bytur i Oslo med en venninne i går. Jeg skulle ta buss' date=' som går rett nedenfor huset vårt. Men så fikk jeg bedre tid enn jeg hadde tenkt, så jeg fant ut jeg skulle gå så langt jeg rakk og så ta bussen derfra i stedet! :D Så da fikk jeg 25 minutter rask gange på morgenkvisten. I tillegg gikk vi jo rundt i flere timer i går både på museum og i butikker. Skal jeg gi meg selv noen poeng for det tro?[/quote']

 

Syntes du skal sette gange rakt 25 min på første og gange rolig kanskje 2 timer på de neste. vet jo ikke hvor mange timer du trava og gikk igår, men det burde jo være ett minimum som du kan skrive opp. :D Kan jo hende du kan sette flere timer på rolig gange også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

I dag har jeg vært på jobbintervju! :D Det gikk veldig bra og det tyder på at jeg begynner i ny jobb i slutten av april allerede. Spennende:) Så tok jeg en tur i svømmehallen og svømte 1500 meter, koste meg også i boblebadet, badstu og solarium... Og så har jeg vært ute og gått tur i det nydelige været og sittet på verandaen og kost med med cola zero :D Og nå skal jeg på friskis og svettis-trening (nesten synd å trene inne når det er så bra vær..)

 

Satte forresten opp 1,5 time rolig gange på shoppinga i går. Blir jo en del tid hvis man bare står stille også, selv om man sikkert bruker kalorier på å ta av og på klær osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da nedigjen:)

har vært en liten tur på trening idag, var sammen med ei venninne som egentlig ikke var noe iform, så ble bare 40 min og ,8 poeng, men bedre enn ingen ting.. Men sliter litt med å komme meg opp i 14 poeng eller mer denne uka ser det ut som. Men får ta de dagene som er igjen til hjelp så blir det vel bra. Å litt trim er bedre enn ingen trim, uansett:)

Glemte at jeg hadde en spasertrur for megså kom meg opp i 2,5 poeng idag. 6,1 totalt denne uka, så ikke like bra som forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

I dag har jeg gått/jogget tur og syklet til og fra jobb. I morgen har jeg planlagt svømming og enten gå eller sykle til jobb. Helt ok å komme seg til jobb for egen maskin når jeg jobber på ettermiddagen/kvelden, synes det er mer stress når jeg begynner tidlig... Totalt blir det 15,7 poeng denne uken, og det kan bli litt mer hvis jeg finner på å gå til-fra jobb på lørdag også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Deilig start på dagen idag - barna ble tidlig ferdig og vi fikk en rask gåtur til skolen og jeg tilbake for å hente bilen - trenger den senere idag før jeg plukker opp barna fra sfo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom jeg meg på en litt hard trenings økt:) 5,6 poeng forbrukt idag. 40 minutter kondisjonstrening, kan jeg knapr huske at jeg noen gang har hatt. Brukte elipse maskin, tredemølle og sykkel. Og 40 min med styrketrening etterpå. Så dette er en økt jeg likte:)

istede for å synke ned i sofaen gikk jeg og gubben oss en tur. Så fikk 1,1 poeng til. Totalen idag er da 6,7. Hittil iuka litt over 12, så ikke så bra som forrige uke, men når nok ukas mål på 14 poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Bytur alene idag - var på skojakt - fant ikke skoene jeg var på jakt etter med fikk 1 1/2 time rask gange og 2,6 poeng - nydelig vårdag med strålende sol og fullt av folk ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser beskjemmet at det nå er et par uker siden forrige rapport... :D Det har vært en utrolig hektisk periode nå, med mye reising. Men nå har jeg endelig fått tid til litt trening igjen! Ble 4,3 poeng i går, og det bidro til totalt 12,3 trimpoeng så langt denne uka. Får gå meg en tur i dag, så jeg når opp i 14 poeng.

 

Er det ikke deilig med sol og blå himmel, forresten? Blir bypåske på meg, men det er egentlig helt greit! :)

 

Ellers - stor applaus til mange flinke damer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5,6 trimpoeng idag også:D Først en tur på trening også en gå tur ute i det møkka været, men forfriskende var det. Ukas resultat ble 18,4 poeng. Å det er vel greit, selv om det er mindre enn forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

1 time og 40 minutter turgåing rundt vannet over veien, 1 time med en av de yngste i moderat fart og 40 minutter i min fart alene. 2.7 trimpoeng og dagen er enda ung. Været er nydelig så detblir nok flere turer ut i solskinnet og det varme vårværet. Så langt 9.9 trimpoeng denne uken.

 

Det ble faktisk 12.6 poeng ialt inklusiv en tur med eldstemann - herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet alle sammen. Er det ikke deilig å være i aktivitet når solen skinner;)

 

Jeg endte på ca 30 poeng i uken som gikk. Har også fylt opp mitt 20. epletre med gullepler:D

 

I dag var det slutt på solen i Bergen så sykkelturen til jobb gikk i øsende regnvær. Skikkelig friskt var det og 1,5 poeng innkassert før frokost er jeg fornøyd med;)

Ha en fantastisk dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo kjempe flink stbs til å finne dine måter å få trimpoeng på. Håper tærne er varme igjen:) Å over 4 trimpoeng er jo bare mega bra. Jeg trener jo vanligvis ikke så hardt som igår, men har bestmt meg for en super uke og se hvor mye jeg kan gå ned på det i vekt og cm. Min egen lille "slankekrig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo kjempe flink stbs til å finne dine måter å få trimpoeng på. Håper tærne er varme igjen:) Å over 4 trimpoeng er jo bare mega bra. Jeg trener jo vanligvis ikke så hardt som igår' date=' men har bestmt meg for en super uke og se hvor mye jeg kan gå ned på det i vekt og cm. Min egen lille "slankekrig"[/quote']

 

Takk Rina.

Med to små barn hjemme så må man være litt kreativ. Og så har jeg funnet ut at det er deilig å slippe å trene etter at barna er lagt om kvelden.

Solen skinner ute så hvis jeg kommer meg fra jobb i fornuftig tid så kan det hende jeg tar den lange veien hjem også og så henter jeg guttene i barnehagen på veien hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...