Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest froeken frue

Å sykle i TRondheim for tida er en utopi for meg. Men i morgn skal jeg på aerobic og svinge stumpen og kroppen litt etter en helg (uke) med elendige valg...

 

ikke trent siden tirsdag. Har ikke hatt overskudd til det, men nå har jeg ferie. Typisk da at det er meldt rekordflom i Trondelagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Fredag ble det ellipse før frokost. Så på jobb. Med eldstemann i bursdag på ettermiddagen og da fikk jeg meg en økt på treningssenteret mens jeg ventet på at han skulle bli ferdig. 6,8 poeng toalt den dagen.

Lørdag ble det først vel to timers tur med minsten på fjellet og deretter en økt med ellipsen og litt styrke. 3,8 poeng totalt.

I dag fikk jeg meg en løpetur på fjellet rett etter frokost i et forrykende regnvær. Var ute i 1t 15 min og der forsvant 920 kalorier:D.

Er allerede kommet over 30 poeng denne uken og dagen er ikke slutt ennå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

VAgga du står skikkelig på du! Bra jobba! Hvordan går det stbs? Er du her elle rhar du det travelt du også?

 

Bare 4 trimpoeng så langt denne uka, volleyball og spasertur, men jeg kommer sterkeretilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VAgga du står skikkelig på du! Bra jobba! Hvordan går det stbs? Er du her elle rhar du det travelt du også?

 

Bare 4 trimpoeng så langt denne uka' date=' volleyball og spasertur, men jeg kommer sterkeretilbake...[/quote']

 

Jo jeg er innom. Var forkjølet i forrige uke. Syklet til jobb mandag og tirsdag så ble det kraftig omgangssyke i går. I dag er jeg litt bedre og er hjemme med minstemann som har vondt i øret. Håper jeg kan få meg en treningsøkt i morgen. Foreløpig spiser jeg minst mulig og da er det ikke godt å trene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm og uvel her også. Skal til legen igjen i morgen til ny blodtrykksmåling' date=' så får vi se hva hun sier...[/quote']

 

Uffameg da, det høres ikke godt ut. Får håpe blodtrykket er bedre i dag.

Ønsker deg god bedring.

 

Jeg syklet til jobb i dag, dvs det var så isete at jeg måtte løpe i grøften i nedoverbakkene. 2 poeng blr det før frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hei vagga og stbs. Takk for gode ord :) Gikk greit hos legen. Dvs ingen leger der for alle var syke, men blodtrykket ble målt til normalt så jeg er back on track. må bare komme i gang med treningen igjen, og det skal jeg i morgen :D Bare en forsiktig økt, men jeg skal trene, og jeg gleder meg!

 

Gleder meg til å fylle på med epler igjen og utveksle treningshistorier, slik vi gjorde før. OG jeg må ta meg tid til b¨åde treningen og rapporteringen, for det fører så mye godt med seg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vagga og stbs. Takk for gode ord :) Gikk greit hos legen. Dvs ingen leger der for alle var syke' date=' men blodtrykket ble målt til normalt så jeg er back on track. må bare komme i gang med treningen igjen, og det skal jeg i morgen :D Bare en forsiktig økt, men jeg skal trene, og jeg gleder meg!

 

Gleder meg til å fylle på med epler igjen og utveksle treningshistorier, slik vi gjorde før. OG jeg må ta meg tid til b¨åde treningen og rapporteringen, for det fører så mye godt med seg!"[/quote']

 

Det var godt å høre:) ha ei god uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...