Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest froeken frue

Brura er nå fru og skal komme i gang igjen med trening etter noen hektiske måneder. ER veldig motivert og gleder meg til å få svingt litt på legemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Fosenjenta

Dette var en kjempefin sykkeltur, frøken frue!! Jeg er innom de fleste tråder på forumet og leser litt, og da så jeg noen kjente stedsnavn her :)

 

Du er utrolig flink til å trimme og samle poeng. Dette gir resultater :) :)

 

Lykke til videre på vei nedover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hehe, ja fin tur, spesielt i motvinden på Ørlandet :) Skjønte ikke hvorfor det gikk så lett på veien til... Men det skjønte jeg glatt på veien fra, for da hadde jeg syk motvind...

 

De siste dagene har jeg beiset hus. Har ikke fått trenet, men heller ikke sittet på rumpa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Jeg strever med å få tida til å strekke til nå som mannen min har tatt ekstravakter på jobb, så fortsatt null poeng, men hadde i det minste bærtur med lillegutt i går og i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strever med å få tida til å strekke til nå som mannen min har tatt ekstravakter på jobb' date=' så fortsatt null poeng, men hadde i det minste bærtur med lillegutt i går og i dag...[/quote']

 

Det blir enda vanskeligere å få tiden til å strekke til med to små:P På den annen side så får du dobbelt opp med gleder:)

 

I går ble det sykling t/r jobb med en lang omvei hjem og tur for å hente yngstemann i bhg, 5,1 poeng.

I dag har jeg fri, skal bare pakke for å dra på båttur samt den vanlige klesvasken og ryddingen.

Eldstemann er 7år i dag, tiden flyr.... For 7 år siden nøyaktig så hadde jeg lagt med rier i over et døgn på sykehuset, uten en anelse om hva som ventet i de neste 7 årene...

Ha en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen ble det kajakkpadling, har fått meg en oppblåsbar kajakk som vi har med på båttur. Var ute og padlet ca en time hver dag i helgen så da ble det mye mer aktivitet enn på en vanlig båthelg. Været var fantastisk i helgen så vi storkoste oss sammen med venner.

I dag var det å sykle til jobb igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nettopp begynt på 11. treet jeg. Du er rå!!!

 

Har gått over flere år da. Har vel fylt ca. et tre i måneden.

 

Har blitt lite trimpoeng siste uken, har hatt magesjau siden forrige tirsdag.

I dag er vel den første dagen jeg kan spise normalt. Må derfor foreta en forsiktig opptrapping av treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...