Gå til innhold

Skal jeg sprette champagnen, eller?


Gjest Korsa

Anbefalte innlegg

[Highlight]TUSEN TAKK[/Highlight] for alle gratulasjoner og rosende ord. Det er super koselig å være til inspirasjon og motivasjon for andre ;)

 

OG PÆRA, hehehehe - tøft :)

 

STÅ PÅ alle sammen. Nøkkelen ligger i fokus og standhaftighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Positivas!

 

[Highlight]Gratulerer så mye![/Highlight]

Jeg er dypt imponert! Og du viser på en veldig bra måte at det fungerer! Dette nytter dere! Lykke til videre, håper du henger rundt på forumet her videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..... som har gjort det umulige mulig!! Det har vært en glede å følge deg gjennom hele dette året. ;) Du har motivert veldig mange - også meg. En så total helomvending som du har gjort med livet ditt står det stor respekt av. For vi vet at starten er så utrolig vanskelig. Jeg heier fortsatt masse på deg!!! (og gleder meg til lørdag.... )

Positivitas før: tykk5ro.gif

 

...og nå: femme426zc.gif

 

Sorry Positivitas - du vet jeg bare måtte finne på noe...... hahahahaha!

 

Stor skål for deg! div04119pj.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen takk alle sammen. Ja, jeg har fått et helt nytt liv og livskvalitet. Det er utrolig deilig å kunne gjøre det jeg vil uten å bli begrenset av en feit kropp og et surt humør (pga den feite kroppen).

 

STÅ PÅ alle sammen! Du KAN klare det!

 

PS: kopierte diktet ditt over i Word, Pæra! Flink er du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen' date=' tusen takk alle sammen. Ja, jeg har fått et helt nytt liv og livskvalitet. Det er utrolig deilig å kunne gjøre det jeg vil uten å bli begrenset av en feit kropp og et surt humør (pga den feite kroppen).

 

STÅ PÅ alle sammen! Du KAN klare det!

 

PS: kopierte diktet ditt over i Word, Pæra! Flink er du ;)[/quote']

 

Fint at diktet falt i smak :) Og godt at du så humoren i det og ikke fikk det sensurert bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg slenger meg med, og gratulerer deg med en fenomenal innsats!

 

Du viser oss hvordan det kan gjøres, og at det er bare å stå på selv om resultatene lar vente på seg.

Jeg bøyer meg i støvet for ditt utrolig resultat, og må bare få tilføye at champagnen; den har du virkelig fortjent!!

 

Tusen takk for flott motivasjon for sånne som meg, som sliter med å få kroppen ut av sofakroken! Her skal det trenes!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer posivitas, fantastiske resultater!!! Tenk hva innsatsvilje gjennom et år kan gi :D Du har vært fantastisk flink og har all grunn til å feire. Tusen takk for den inspirasjon og gledes spreder du er.

Hipp Hurra og klem fra trucker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Høres kanskje rart ut men det var denne tråden jeg hadde i bakhodet da jeg logget meg på GR-forumet i kveld.

 

Har deppet en del over min egen situasjon i det siste og tenkt at en gang må jeg også greie å få til det som Korsa greide. Hennes oppsummering av livet før og etter GR har jeg husket på. Ettersom jeg har sett at Korsa er tilbake og skal ta kampen opp igjen tenkte jeg det var greit at denne tråden ble dyttet frem i lyset igjen. Håper det er greit Korsa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

Så hyggelig lesing.

Det nytter!

Slike historier gir ekstra inspirasjon til ei som måtte bite i det "sure" eple og starte på kurs.

 

Målet mitt er at det året jeg fyller 55 pr ( 7 år til) skal klare å løpe like langt som et maraton.

 

Dette er det første innlegget mitt herinne.

Håper jeg klarer å legge det inn på riktig sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Håper det er greit Korsa?
Klart det er greit Nanny. Må tilstå at jeg faktisk ble litt inspirert på nytt. Selv syns jeg det er helt utrolig at jeg er tilbake. Det hadde jeg aldri trodd :eek:, men ..... Jeg har igrunnen bare tre ord å si: fokus, fokus, fokus.

 

Det jeg VET nå er jo at det nytter, det er faktisk mulig og helt overkommelig, så her er det bare å trekke frem vekten og de gode vanene og trå til.

 

Så en stor takk til deg nanny, for at du hentet frem de gode vibbene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...