Gå til innhold

Sløv!


Gjest maya83

Anbefalte innlegg

Denne uka har jeg virkelig ikke vært flink! Jeg har nesten ikke trent pga.at jeg er helt UTSLITT etter jobb, mye å gjøre, så har ikke overskudd i d hele tatt til å trene når jeg kommer jeg.

Noen som har opplevd det samme?

 

Slet lenge med å få tilbake matlysten også etter omgangssyke, men den er tilbake nå, heldivis, så spisinga blir ikke så feil da, men merker mensen er rundt hjørnet, for fy for et sjokoladesug!!

 

Hjelp!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å drikke vatn og ete nok gjennom dagen på jobb. Kva jobbar du som? Er det veldig stillesitjande er det lurt å komme seg opp og bevege seg litt omlag kvar time. Luft er og veldig viktig! Eg blir heilt ødelagt av å tilbringa meir enn ein eller to timar på et sted med dårlig ventilasjon.

 

Riktig som Maye seier, aktivitet gir meir energi. Sjøl ein liten kveldstur er bedre enn ingenting. Så får du kanskje energi nok til å trena litt i helga?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å drikke vatn og ete nok gjennom dagen på jobb. Kva jobbar du som? Er det veldig stillesitjande er det lurt å komme seg opp og bevege seg litt omlag kvar time. Luft er og veldig viktig! Eg blir heilt ødelagt av å tilbringa meir enn ein eller to timar på et sted med dårlig ventilasjon.

 

Riktig som Maye seier' date=' aktivitet gir meir energi. Sjøl ein liten kveldstur er bedre enn ingenting. Så får du kanskje energi nok til å trena litt i helga?

 

Lykke til![/quote']

 

Jeg jobber på et vaskeri. Masse tunge løft, og veldig dårlig luft i og med at jeg tilbringer mesteparten av dagen på u-ren side.

 

Men skal ta meg skikkelig sammen til helga tenkte jeg. Det er liksom dumt å begynne å dette ut av treningsrutinen, for da er det verre å begynne igjen. Har hatt litt sykdom som har hindret meg fra trening i det siste, og da forsvinner overskudd og energi.

 

Men nå er det nok!! Lørdag når jeg er uthvilt, da skal jeg gå meg en tur! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det også slik denne uken. I helgen skal jeg ha fri, så da har jeg planer om å gå turer. Jeg er omsorgsarbeider, og det er mye løping, stell og husvask hele tiden. Så Når jeg kommer hjem er jeg helt kake.Har brukt kroppen så mye på jobb, at det eneste jeg lengter etter er å sitte meg ned. Men jeg ser på det som trim også, men beregner ikke trimpoeng. Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...