Gå til innhold

Hvor mange kilo?


Gjest Frustrert frue

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue

Er litt nysgjerrig.

Hvor mange kilo skal du ned?

Hvor mange har du gått ned til nå?

 

Jeg skal ned 60 kilo!!!

Har gått ned 0,5 sist uke.Er jo en begynnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vel ned 60kg tipper jeg. Får se hvordan jeg føler meg. Jeg har nå tatt av 35kg og skal ned 12kg til før jeg tar bukplastikk. Så forsvinner det noen kg der. Og en 5-6 kg til så håper jeg at jeg er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig Beundringsverdig Med SÅnne Som Deg.........jeg Tar Av Meg Hatten!!! Hvordan Greier Du Det, Jeg Har PrØvd Mange Ganger Men Er Av Den Som TrØstespiser. NÅ Tar Jeg Kromtabletter,men MÅ Jo Smake SØtt Inniblant----ikke Fordi Jeg Har Lyst PÅ Det , Men Fordi Jeg Veit Det Er Godt. SÅ Dum GÅr Det An Å VÆre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal tilsammen ned 70kg...

Eg har tel no tatt av 40kg og har et lite mål om 15kg tel 1.juni...

Eg skal tel legen min 2.februar for å starte prosessen med bukplastikk og puppereduksjon, men eg kommer ikkje til å bli operert før eg e ferdig...

e veldig godt å være over halveis...:-D

Eg har holdt på i snart 2 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med på enhet for sykelig overvekt som det så fint heter nå....(overvektspro.)

i tønsberg.

Jeg skal ikke ha operasjon men er med på en test gruppe som holde til i stavern. Nå møtes vi i gang i mnd og har samtale og trener. Vi begynte med 3 dager i uka i 12 uker.

Har du bmi over 40 eller over 35 og har tilleggssykdommer er du "kvalifisert" til og bli tatt inn som pasient. Så det er bare og kontakte legen. Alle helse regioner har dette tilbudet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal ned rundt 45 kg tenker jeg... Orker nesten ikke tanken på alle de kiloene, så har bestemt meg for å ta fem kg av gangen, og gjøre så godt jeg kan :) Begynte på mitt første GR-kurs 28 august i fjor, og har til nå gått ned 12,2 kg. Og mer skal det bli!

 

Lykke til folkens, dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Så flott at mange er på god vei til å nå målet sitt.Det viser at det går faktisk ann og klare det på egenhånd.

 

Jeg har nemlig lurt litt på slankeoprasjon som noen kansje har lest om.

Jeg må nok jobbe med tålmodigheten så sklal jeg nok klare det jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Noen Av Dere Gode RÅd . Har Egentlig Ikke SØthunger Lenger . Men Tar Litt Hver Dag For At Andre GjØr Det . Og For Å Slippe Å HØre Det Evindelige ;er DupÅ Slankern??? Blir Nesten Sur Av Slike SpØrsmÅl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned 40 kilo.

Jeg rikker meg ikke en kilo.

Gikk opp 35 kilo under første svangerskap og gikk de ikke ned igjen.

Gikk opp yterligere 5 kilo da jeg fikk nummer 2.

Jeg trener 4 dager i uken og føler jeg spiser bra.

Jeg er med i overvekst prosjektet i vestfold, men det hjelper ikke.

Men holder motet oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Noen Av Dere Gode RÅd . Har Egentlig Ikke SØthunger Lenger . Men Tar Litt Hver Dag For At Andre GjØr Det . Og For Å Slippe Å HØre Det Evindelige ;er DupÅ Slankern??? Blir Nesten Sur Av Slike SpØrsmÅl

 

Hei!

Det beste rådet jeg har er å klare å stå i mot, og kanskje heller være åpen om at du har lagt om til en litt sunnere livsstil. Jeg vet ikke hvor mange kg du skal ned, men siden du er inne på denne tråden så antar jeg at det er endel... Jeg har vært åpen mot familie og venner hele tida, og da er det mye enklere å stå i mot "press". Primært fordi det ikke har vært noe særlig press, de er flinke til å ta hensyn og vet ikke hva godt de skal gjøre for at jeg også skal kunne "kose" meg. Jeg har bestemt meg for at GR-kursene skal være helt sjokoladefrie, og det klarer jeg! Kjempegøy å få opp viljestyrken litt :)

 

Håper du klarer å finne en løsning som fungerer for deg, det er bare DU som kan gjennomføre en livsstilsendring, og det er bare DU som bestemmer hva du vil putte i munnen. Dette klarer du!

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei takk for svar. jeg har god støtte i familien. må prøve slik du sier. ja,jeg skulle vært nede 50 kg. men tar 5 og 5 og første mål er 20kg helst før sommeren. veit det vil bli hardt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

totalt skal jeg ned 60 kg. Til nå har jeg tatt av 7,5 kg siden 2.januar. Har som mål å gå ned 10 innen 28.februar. Og 20 innen sommeren.

 

Skal til Haugland Rehabiliteringssenter for overvektige den 28.februar. Er noe lignende Ebeltoft, men fordelt på 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ned 32 kg. Startet høsten 2005, da hadde jeg 41,5 kg å ta av. Gikk ned 16 kg på et halvt år, men så sa det liksom bare stopp. Jeg totalsprakk, selv om jeg hadde det helt topp med maten. Gikk opp 11 kg igjen, og nå er jeg startet på kurs igjen. Og det er jeg glad for! Som min kursleder sier: Det er aldri for sent å reise seg igjen...:P

 

Lykke til alle sammen.

 

PS: Har en tråd under -30-40 kg som heter Veiedag onsdag? Der har vi et mål om å gå ned 10 kg til påske. Jeg legger inn snitt-nedgangen på alle hver uke, og det er ganske motiverende. Håper flere blir med enten dere har 40 eller 10 kg og enten dere veier dere onsdag eller mandag- Jeg pleier å vente til torsdag kveld med å legge inn ukeresultatet for gruppa.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

Jeg skal ned 70 kilo, startet i slutten på august og har til nå tatt av 19,2 kilo.

 

Har som mål og klare 40 kilo til sommeren,da er jeg litt over halvveis.

 

Ellers til alle stå på videre, godt å ha dere...

 

Klem fra Stavanger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gemini68

Har som mål å gå ned 70 kg. Har gått ned 40 kg de siste årene, så er over halvveis..... Går ned mellom 0,5 - 1 kg pr uke og er fornøyd med det. Satser på å komme under 100 kg til vinterferien. Det er mange år siden jeg var under 100, det skal bli ganske fantastisk å se 90 tallet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia alle,

 

Vet ikke hvor mye eg egentlig vil ned, men det største målet er hvertfall å få se et tosifret tall på vekta. Det nærmer seg, sakte men sikkert. Håper å nå det innen ferien i juli, men det kan bli hardt. De første 30 kiloene har hvertfall forsvunnet...

 

Syns det er så kjekt å gå innom og lese hvordan alle har det, og at eg alldeles ikke er alene :-)

 

Me får bare stå på alle sammen, og jobbe oss mot målene vår.

 

 

Mandagshilsen fra Stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinWS

Heisann!

Leste spørsmålet ditt og begynte å tenke litt. Jeg begynte på GR i høst og er nå igang med mitt kurs nr. 3. Har gått ned omtrent 12 kg tilsammen, og er fornøyd med det. Men hvor mye skal jeg ned? Jeg aner ikke. Langt i det fjerne husker jeg at jeg var 63 kg da jeg var russ.... - men det er vel ikke et mål å komme dit, tror jeg. Fokus i høst var å lære meg å spise frokost, lunch og middag samt bevege meg 1 gang pr uke. Dette klarte jeg. Frem til sommeren er målet å spise frokost, lunch, middag og kvelds samt klare å spise frukt hver dag og å drikke minst 2 halvlitere med vann. I tillegg skal jeg gå tur èn gang hver uke, samt trene i helse studio (spinn eller noe annet) èn gang hver uke. At dette fører til vektreduksjon er helt sikkert, men det tar kanskje litt lenger tid, men jeg har god tid, jeg - jeg programmerer nemlig hodet til en helt ny livsstil og det bør ta tid. Jeg startet på 122kg, så etter å ha skrevet meg frem til en konklusjon, jeg tror jeg skal ned til 78 kg. Totalt 44 kg - det er mulig og med mitt tempo skal da målet være nådd 1.1.09 - da fyller jeg 40 og det hadde vært moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er vanskelig å sette hvor mange kg jeg skal ned, vet liksom ikke helt va jeg er fornøyd med. Men iallefall 40 kg. Begynte på GR i slutten av august og har til nå gått ned litt over 23 kg. Satt mål allerede da jeg startet med minus 30kg til 1.juni, men har et lite håp at det skal være litt mer enn det nå da.... Mangler jo under 7 kg og har nesten 4 mnd på meg! Går mitt tredje kurs nå og har meldt meg på det fjerde og! Denne gangen klarer jeg dette og jeg er ikke på slanking, men foretar en livstilsendring! Det funker bra! Det gjelder å holde kontrollen, skeie ut av og til, planlagt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned 40 kilo.

Jeg rikker meg ikke en kilo.

Gikk opp 35 kilo under første svangerskap og gikk de ikke ned igjen.

Gikk opp yterligere 5 kilo da jeg fikk nummer 2.

Jeg trener 4 dager i uken og føler jeg spiser bra.

Jeg er med i overvekst prosjektet i vestfold' date=' men det hjelper ikke.

Men holder motet oppe.[/quote']

 

Hvor bor du da??

Hvsi det ikke er så langt til Stavern så vil jeg på det varmeste anbefale deg å bli henvist dit det er er kjempe bra opplegg!!

Hvis du vil vite mer er det bare og spørre eller så er jeg på msn kine78@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned 39 kg totalt. Det virket alldeles uoverkommelig, men nå er jeg ca halveis. Gått ned 19 kg siden november, og det går forbausende greit.

Har hatt ett par perioder der vekten har stått bom fast, men så rikker den seg nedover igjen. Har holdt på å miste motet i disse periodene, men er glad jeg ikke ga meg.

I hverdagen går det med maten greit, utfordringen er helger og høytider synes jeg. Hverdagen består jo av rutiner og man lager maten selv. Men det er herlig å skeie skikkelig ut i blandt selvfølgelig.

 

Jeg har ikke gått på kurs, men ramlet over disse sidene ved en tilfeldighet. Når jeg meldte meg inn her hadde jeg allerede gått ned 3,5 kg. Men hele nøkkelen til vekt nedgang for min del er: kontroll over inntak og uttak. Derfor er nettmedlemskapet her inne gull verdt for min del. Nå er tosifret (99 kg!) neste mål. Det er 5 kg til, gleder meg noe helt vanvittig til den dagen.

 

Yes! Livet er herlig. Og vi har tatt et lykkelig valg! Hurra for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Uff skammer meg over og si det, men jeg skal ned hele 70 kg...Veier 150 kg nå, og skal ned til 80 kg. Veide 156kg da jeg begynnte for et par uker siden så jeg har gått ned noe da. Har som mål å gå ned myyyye før sommeren!Skal selvfølgelig spise, men trene mye. Trenger all den støtte jeg kan få jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff skammer meg over og si det' date=' men jeg skal ned hele 70 kg...Veier 150 kg nå, og skal ned til 80 kg. Veide 156kg da jeg begynnte for et par uker siden så jeg har gått ned noe da. Har som mål å gå ned myyyye før sommeren!Skal selvfølgelig spise, men trene mye. Trenger all den støtte jeg kan få jenter![/quote']

 

Stå på!! Jeg skal bare ned 40 kg. Når jeg ser det taller tenker at det vil ta en evighet. Prøver å ta 5 kg av gangen og det hjelper. Fokuset er ikke på alle kiloene som må vekk. Jeg ønsker deg lykke til videre!

 

Erianna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...