Gå til innhold

Det kan bli en god dag


Gjest Snuppelure

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppelure

Sitter og ser ut vinduet! Det regner og er grått. Men det kan bli en god dag!

Jeg bestemmer meg for at det skal bli en god dag.

Har greidd to dager nå, uten utskeielser. Dette er den tredje.

Det er jeg som bestemmer, jeg er sjefen over hva jeg spiser og hva jeg gjør.

Denne dagen er min.

Og din!

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest c@thrine

Dette skal bli min første dag med kontroll over matinntaket mitt, og jeg ble så inspirert og positiv av innlegget ditt at jeg må bare si; "Takk"!

Jeg gikk ned 17 kilo i fjor, men dessverre er 15 tilbake igjen etter en lang periode der jeg ikke har klart å ta meg sammen.. Men nå MÅ det bare være slutt, og jeg får "henge meg på" deg! Nå skal minst 15 kilo av..-Igjen!

Hvor mye skal du kvitte deg med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Gøy at du er med!!! Trenger noen å fighte sammen med. derfor jeg gikk inn her. For nå VIL jeg at det skal gå bra.

Jeg ønbsker å ta av 20 kilo. Første mål er å passere 10 kilo minus. Da har min kjære lovt meg høye brune skinnstøvletter. Noe jeg så veldig gjerne vil ha, men ikke har fått på meg fordi leggene er for tjukke. :-)

Jeg vil så gjerne kunne ha en lekker sommerkjole når sommeren kommer, en slik femtitalls lekker greie.

Ser bildene for meg, og skal holde fast på dem. Bite meg fast når utfordringene kommer og fristelsene blir store.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå! så fantastisk å skru på pcen og logge meg inn på vektklubben.no og bli møtt av en vegg av optimisme- fantastisk!! Stå på jenter- til sommeren er vi lekre og smekre! ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest c@thrine

..Snuppelure!

Jeg burde vel gå ned 20 kilo jeg også, men denne gangen vil jeg ikke sette ett urealistisk mål, derfor blir det ned til 68 i første omgang!Hvor mange kilo det er dit vet jeg ikke før fredag..Hadde tenkt å ha fredag som veiedag,men er fleksibel om du er intressert i felles veidag med rapportering til hverandre..?

 

Jeg ser helt klart for meg de lekre kjolene vi skal gå i til sommeren! Men hva er realistisk å tro man kan gå ned frem til juni? Klarer vi målet før 1. juni, eller er det litt vel mye å forlange?

Det er 4 mnd til..Og med 4-5 kilo i mnd burde det i prinsippet gå..Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei, det med realistisk mål er vel litt vanskelig. Men denne gangen vil jeg tenke stort. Ja, jeg skal ned 10 kilo innen sommerferien. Intet mindre.

Satser jeg mer "realistisk" dvs nøkternt, så legger jeg meg på et litt mer lettvint prosjekt. Og da går det lett over styr. Alt skal være helt og fullt .-))

Men jeg har som prosjekt å finne GOD sunn mat. Gidde lage til noe som smaker godt og ikke bare føles som å spise gress.

Og nå er over en halv ny god dag unnagjort. Jeg gleda meg til å komme hjem fra jobb for å rapportere her, og til å se på hvordan det går med dere andre.

Felleskapet kan gjøre det lettere tror jeg.

Hurra for oss som vil, og som kan. For det er mulig.

Hei då.

PS. jeg har kjøpt inn lettyougurt som kveldskos, og skal skjære opp epler og pærer i små båter, da blir det mer fristende. Ha på bordet som snaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...