Gå til innhold

2007, uke 6


Gjest Vivax

Anbefalte innlegg

Ble litt bekymret når jeg leste bekjennelsen din, men så mektig imponert etter siste innlegget ditt!!

 

Det er godt gjort å snu slik! Og nå som du så smått har begynt må du virkelig bare stå på! Og vi andre skal fortsette og støtte deg og hverandre, det er jo derfor vi er her alle sammen! Fordi vi har innsett at vi ikke klarer dette alene, men trenger støtte og trøst når det går feil vei...

 

Nå er helga snart over for denne gang, gruer meg allerede til veiing på onsdag, for jeg var på fest i går, og det ble nok en del mer kcal enn jeg hadde tenkt... Vanskelig å holde igjen når det er lenge siden forrige fest, lenge til neste reale fest jeg vet om, og mange gode venner å snakke med... Men hadde bestemt meg på forhånd at jeg ikke skulle ha dårlig samvittighet uansett hvordan festen gikk, så følelsesmessig går det greit, kanskje litt verre med vekta, men skal virkelig stå på denne uka da! Har ferie denne uka, mens både mann og barn ikke har ferie, så jeg kan bruke masse tid på meg selv hver dag mens de er på jobb, skole og barnehage.

 

Nå har hele familien vært gjennom vinterens sykdomsperiode håper jeg, så jeg har heller ikke dårlig samvittighet for at jeg tar meg litt ferie alene, mens minstegutt må være i barnehagen heller, for han var kun i barnehagen 1 dag forrige uke, og denne uka skal han feire bursdagen sin samt karneval i barnehagen. Egentlig skal det bli deilig å kunne være litt egoistisk noen timer hver dag, skal bare slappe av, trene masse og bare gjøre akkurat det jeg må for at husholdningen skal gå sin gang denne uka!

 

Så stå på alle sammen, og fortsatt lykke til trinny!!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...