Gå til innhold

Helga har mista sjarmen...


Gjest schnella

Anbefalte innlegg

Huff, nå sitter jeg alene hjemme på en lørdags kveld, og synes synd på meg selv fordi jeg ikke kan spise godteri og mat for å døyve kjedsomheten. Dette er jo egentlig helt latterlig, og jeg vet at jeg kommer til å legge meg med kjempegod samvittighet fordi jeg har motstått fristelsene ennå en dag. Men det jeg synes er så trist er det at helg ikke lenger er det samme som det var før. Riktignok spiste jeg godteri i helgene, men det er likevel ikke det største problemet. Jeg vil ut og drikke meg full! Jeg er en 22 år gammel student som sitter hjemme og surfer på internett på en lørdagskveld, mens samboeren mi er ute med vennene sine og drikker øl. Han ville så gjerne ha meg med, men jeg orker rett og slett ikke sitte å se på at alle de andre drikker. Men fare for å høres ut som en alkoholiker må jeg få si at helga, for min del, har mista sjarmen. Helga er nå helt lik alle de andre dagene, noe jeg finner veldig umotiverende. Sist helg drakk jeg, og kun i alkohol fikk jeg i meg 800 kcal. Da synes jeg nesten ikke jeg kan unne meg å dra ut på byen. Skulle ønske jeg var av dem som kan dra ut og ha det moro uten alkohol. Jeg har prøvd, og jeg vet nå at jeg ikke er en av dem :) Jeg trenger støtte, og litt sympati :D Men mest av alt måtte jeg få dette ut av kroppen, hjelper alltid å få skrevet det ned, eventuelt ropt det ut. Nå er snart helga over i alle fall, og jeg har greid meg nok en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Uff, høres så forbaska trist ut.

Og jeg som klagde over at jeg ikke spiste kaker i bursdagsbesøk... Bare drakk svart kaffi!!!!

Kan du ikke spare opp kosemerker og bare drikke litt???? Og drikke vin i stedet for øl, viss du liker det. Litt mindre kalorier i det. Og pøse inn vann.

Æsj, jeg vet det ikke er det samme, men du er i alle fall med.

Ett glass vin går suverent.

Men jeg vet at dette bare er sørgelig trøst.