Gå til innhold
kim

firkløverdamene 2.11.05

Anbefalte innlegg

ned 1,1!! jippi.. :)

åh, det var godt. jeg var redd det ikke hadd gått ned denne uka, men nå er jeg tilbake i verden for de motiverte.. klar for trening i morra tidlig før jobb. magetrening i kveld. klar ferdig gå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest acinom

Du har vært flink! Og så med hotellhelg og greier!

Det gjorde nok susen ja.

Har ikke vært noe særlig i form de siste dagene.

Har noen nerver i klem i nakken, som gjør at jeg til tider har fryktelig til smerter, så til mellommåltid spiser jeg paralgin forte.

Og da går jeg her og surrer i min egen lille verden, og får ikke gjort så mye. Sover lite og kan ikke gjøre de helt store sprellene heller før det blir vondt.

Så energien har liksom forsvunnet.......poff......borte vekk........

Håper den kommer snart tilbake, så ikke kiloene fra neste uke kommer sigende tilbake også.... huff så trist en tanke.

acinom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ikke godt ut.. du får satse på å gjøre en innsats innen den mentale treninga. hva får du til, til tross for smerter etc? hva er du god på? hvilke fordeler gir det å ikke gli ut av sporet..? jeg krysser fingre for deg! du var inne i en god stim nå, så jeg heier på deg sånn at du klarer å holde fokus og opprettholde motivasjonen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider