Gå til innhold

Firkløverdamene, onsdag 2.nov.


Gjest Kissi
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

 

Jeg har falt helt ut herfra. Er inne og registrerer daglig inntak og vekt og sånn, men det er nesten bare det jeg får tid til. Har en syk liten gutt som helst vil ligge i mamma sin seng, så da har jeg ikke tilgang til data. I kveld var han kjempesein i seng - men ER I SIN EGEN SENG!!! =) Så det er tydelig at han blir bedre!! :)

 

Her er altså rapport fra meg;

 

Jeg begynte på 86,1 kg...på andre kursdag hadde jeg gått ned 3,7 kg og er selvfølgelig storfonøyd med det!!! *nikker*

 

Så nå ligger vekten min på 82,4 - og i morgen skal jeg på kurs igjen og veie. Det blir spennende, men føler at jeg ikke har gått så masse ned. Har prøvd å komme meg ut på tur hver dag, og det har gått bra - helt til lillemann ble syk...

 

Maten går også fint - blir litt mindre kcal enn jeg skal ha...må prøve å komme meg opp dit jeg skal være. Må bli flinkere til å lage middag!!!

 

Skal si dere er flinke å ta sit-ups og sånn...det skal være målet mitt neste uke!!! La meg bli motivert av dere, damer!!! =)=)

 

Hvordan går det med dere ellers da? Går alle på kurs eller?

 

Hilsen fra Kissi =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig å høre fra deg! det er nok ikke så lett å være effektiv datamaskinist når minstemann er syk, nei :) stakkar liten! det er godt at du klarer å få fokusert på mat og litt trim likevel.

 

vi har flytta fra Åpent forum til forumet som heter Motiver meg. Det er visst der vi "skal være" med denne typen meldinger. ser ut som om du har funnet oss der, siden du har lest om alle sit-upsene.. jeg er sjelden innom de andre forumene, så for hurtig svar er det nok lurt å legge meldinger i Motiver meg. tror acinom også konsentrerer seg om det ene forumet.

 

jeg krysser fingre for veiinga di i dag. sist veiing var jo helt fantastisk bra! håper også at lillegutten blir frisk og rask og at mamma'n kommer seg ut i skogen igjen :) magetrening har du jo også begynt å tenke på. det er ganske vondt og kjedelig, men viktig viktig viktig - muskler er bra :)

 

jeg går på kurs. har bare to ganger igjen, men tror jeg skal ta et kurs til i januar.. får se litt hvordan ting går i desember når jeg er på egenhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på hvor det ble av deg. men som Kim skrev, du finner oss på "Motiver meg"

Så flink du har vært!!

 

Jeg går ikke på kurs, så det er dere som hjelper meg å holde motivasjonen oppe.

Og det har jo gått bra, så ikke kom bort for meg. Jeg veier meg på mandager. Lurt egentlig, for da må jeg holde fokus i helga også.

 

Så jeg håper du kommer "innom oss" og hjelper oss videre, og forteller oss hvor flink du er, for det motiverer veldig!!

 

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...