Gå til innhold

Ned 15 kg før 15 juni


Gjest Musiker

Anbefalte innlegg

Hei Kvitter :-)

 

Jeg er ikke med på noen kurs.. Bare her inne. Håper det nok.

Synes jeg får så mange flotte tips her.

Dette klarer vi :-)

Jeg skal prøve og være flink og være her inne ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Hei Musiker,

Jeg bestemte meg i dag. Har fulgt flere GR kurs tidligere, og har følt det har vært nødvendig med kurs. Men nå prøver jeg meg på egen hånd, med litt dra hjelp fra andre på nettsiden her. SKAL ned 10 kilo, gjerne 15 hvis jeg klare det!

Og det gjør vi vel?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal ned til 65, trur det blir ca. 15 kilo. Har nettopp fått gnisten tilbake etter mye tull og tøys! Om det blir til 15. juni veit eg ikkje, det høres veldig kjapt ut, men kanskje ti er vekke til då?

 

Kjøper meg vekt i morgen den dag- basta!

 

(noen som har tips om ei god og billig vekt kanskje?)

 

Hurra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Kanskje jeg kan bli med og rapportere her? Skal nok ikke ned 15 kg på så kort tid, men alt i alt skal jeg ned 17 kg (etter målsetningen).

 

Hvis jeg klarer å stabilisere meg et sted mellom 68 og 70 kg til oktober/november er jeg meget fornøyd.

 

Vekta/målbåndet mandag 19. februar viste

84,8 kg

35 cm (hals)

103 (byste)

34 (overarm)

99 (midje)

114 (hofte)

65 (lår)

41 (legg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da er vi i gang!

 

Har ikke målebånd (må kjøpes), men det som sto på vekta va 69,7. Målet er 58 eller mer...... Kjepphøy nå i begynnelsen. Lykke til alle nyankomne. Kankje vi skulle laget et liste med vekt og mål? Jeg kan jo starte den, så er det bare å klippe og lime. Greit med en god oversikt over klubben:

 

Kvitter: 19.02: 69,7. Mål: 58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. dagen, og dette SKAL gå! Jeg veier ALT (det har funket bra tidligere), og fører opp hver eneste matvare på dagsraporten. Når er kl. 18:30 og jeg har enda 600 kalorier som må fortæres før sengetid. Noen som har noen gode råd til kveldsmåltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere:-)

 

Jeg var på vekten i går, 73.5 kg. Jippi, jeg hadde gått ned.

Dette var morro, fordi jeg har gått lenge uten at det har vist

seg på vekta. Har ikke tatt noen mål, ennå.

Mitt mål er og gå ned 10 kg. :-)

I dag fikk jeg vekten og 2 bøker jeg har bestilt her.

 

Lykke til , alle sammen. :-)

 

Dere er kjempeflinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, tenkte eg skulle henge meg på her eg og vist det ikkje er for seint???, skal ned 12 kilo planen er til sommaren men skal i byllaup i juli so passa meg fint den datoen og hehe. har ikkje vert på kurs men har lært ein del her inne, begynte for ei veke sidan men etter første veging hadde eg gått opp 0.5 kilo. må invistera i ei ny vekt den varierra litt so ho vil sjølv, kan sei det slik at det gjør det vanskeleg å følgje med på vekta. lykke til folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flinke dere er :)

det har skjedd mye det siste i livet mitt.. så jeg må begynne i morra..

men noen som har sånn ca hvor mye jeg må lgge meg på av kalorier om dagen?? veier 84 kg og er 170cm høy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg se dere allerede har begynt, men har gjerne lyst å holde kontakt med andre som skal ned omtrent det samme som meg! Håper det går greit at jeg henger meg på dere:)

 

Jeg er ei jente på 24 år, og veier pr dags dato 72 kilo. Registrerte meg her for 3 uker siden og har ikke gått ned på vekten, men faktisk ned 5 cm rundt midjen!

 

Jeg har som målsetning å gå ned rundt 12 kilo, vet ikke helt hvor lang tid det er realistisk å bruke på et slikt vekttap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...