Gå til innhold

Ned 15 kg før 15 juni


Gjest Musiker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg begynte også forrige uke og skal ned 15 kilo, gjerne 20, og gifter meg i august så det hadde vært fint å klare det til juni.

 

Resultatet mitt denne uka er -1,4 kg, og jeg er fornøyd med det. Har lagt unna rødvinen denne uka og tror det har mye å si for resultatet. Bruker ellers sann ca. GR-kosthold, men teller ikke kalorier slavisk, det orker jeg ikke. Er det mange av dere som gjør det hele tiden?

 

Jaja, så er det 16 uker igjen til 15. juni. Ikke mye rom for tabber da, vi må klare en kilo i uka, men det er vel grei skuring for tøffe jenter? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puseline77

Hei!:-) Vet det er litt sent, men jeg vil også være med å gå ned 15 kilo til 15. juni. Mandag som var (26.2.), veide jeg 75,2 kg, og målet er å gå ned til 60 kg. Har akkurat meldt meg inn i vektklubben og følger ingen kurs, så håper det skal gå greit på egen hånd! :-) Lykke til alle sammen, dette skal vi klare!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg begynt.. går rundt og er sulten.. men det blir nok bedre snart :) hihi.. må minske magesekken litt nå :) synes alle er så flinke.. så lurer liksom på åssen dere får det til.. men jeg får se hvor bra det går denne uka :)

vet det er ca 16 uker til 15 juni.. men tenkte mellom 10-15 til 15 juni og fortsette utover sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

 

Tror ikke jeg skal henge meg på en så kjapp vektnedgang, men ønsker dere alle lykke til :(

 

Dere har vært utrolig flinke allerede, jeg er imponert!

 

antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på. Jeg skal ned 10 kg, helst mer til begynnelsen av juni. Jeg gifter meg 16/6 og kjolen må jo prøves ca 2 uker før det.

Går på internett kurs, men er vel ferdig med det neste uke. Det er mitt 3. kurs så jeg tror jeg skal klare meg på egenhånd no. Med litt hjelp her inne, så tror jeg det skal gå greit.

 

Lady:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puseline77

Hei alle sammen:-)

Nå er jeg snart ferdig med første uka, og synes det har gått veldig bra! Gleder meg til å gå på vekta mandag:-) Det er så utrolig motiverende å lese alle dere andres innlegg og høre hvordan det går med dere, og oppdage at vi er mange i samme situasjon:-) Nå er det bare 15 uker igjen, og det skal vi klare!!

Lykke til jenter!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musiker

tror vi skal klare rundt ti kilo til 15 juni.. og fem til utover sommeren :(

jeg blir ferdig med første uka på onsdag jeg.. litt dumt men..

snik veide meg i dag.. var 200 gram mer.. men det er vel kanskje dumt å veie seg før dagen eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hengt meg på her.. Ser ut til at flere her er sånn noenlunde som meg når det gjelder høyde og vekt. Men hva med alder? Jeg er 38 år, 162 cm og vekta ligger godt plassert rundt 73 kg. ;) Dette er 11 kg mer enn før jeg sluttet å røyke - og den vekta var mer passe for meg. Når har jeg ikke tenkt å begynne å røyke igjen, så jeg får prøve med sunn mat og trening.

 

Hvor mange kcal ligger dere på - og hvor mange trimpoeng har dere pr. uke? Vil gjerne vite hva slags type trening dere har også jeg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...