Gå til innhold

Sykehusdietten


Gjest Lillestoremeg

Anbefalte innlegg

Gjest Lillestoremeg

Noen her som har prøvd sykehusdietten?

Jeg har to venninner som har gått ned henholdsvis 13,2 og 15,8 kg med denne dietten...

Jeg er på dag 1 nå, og prøver å motivere meg til å fullføre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mye gikk de opp etter dietten?

Det eneste som hjelper om du vil unngå stadig nye dietter er å legge om kostholdet og bevege deg mer. Det er ihvertfall min erfaring.

Går jeg ned i vekt raskt går jeg også opp igjen raskt.

Nå vet ikke jeg hva denne sykehusdietten innebærer. Men de kurene som lover raske vekttap forteller sjelden om hvor raskt kiloene kommer på igjen etter endt diett.

Ønsker deg lykke til med varig vekttap;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillestoremeg

Ja, den første tanken som slo meg når jeg hørte om denne dietten var "Ånei, enda en jojo-diett..."

Men dette er en ukeskur, og begge mine venninner har kuret hver annen uke og spist normalt i mellom - det har fungert kjempebra!

Det er et halvt år siden den ene sluttet helt med kuren, og hun holder fremdeles vekta...

Så det blir spennende å se! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har prøvd sykehusdietten?

Jeg har to venninner som har gått ned henholdsvis 13' date='2 og 15,8 kg med denne dietten...

Jeg er på dag 1 nå, og prøver å motivere meg til å fullføre![/quote']

 

HEi! Jeg prøvde rikshospitaldietten for et år siden, og gikk ned 8-10 kg på 13 dager. MEN: Jeg gikk opp igjen etterpå.....

 

Men så lenge du er forberedt på at du kommer til å gå opp og prøver å unngå dette i etterkant, stå på!!

 

Det er veldig moro å se at det gir resultater uansett...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...